SME
Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

O autovlak z východu do Bratislavy je záujem (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

 

nehc uz konecne zavedia BA parovanie len pre rezidentov a hned padne zaujem o tuto sluzbu
 

 

suhlasim. a nech je to aj opacne - nech neparkuju vsetci s BA znackami na sluzobnych autach v stupave, svatom jure, chorvatskom grobe, ciernej vode, dunajskej luznej, samorine a pod. nech si pekne zaparkuju svoje auto v ba a domov sa dostanu pekne autobusmi alebo vlakmi. hned by bolo menej rannych a poobednych zapch na cestach :)
 

 

suhlasim. verim tomu,ze tych sluzobnych z ba znackam je sto menej ako tych v ba s cudzmi.
 

 

skor by sa zislo neviazat spz na okres, ale na co by si potom nadaval
 

 

navrhovana rezidencna poltka je taka,ze ktokolvek s trvalym pobytom dostane napr za 20 eur nalepku , ktoru s moze dat na akekolvek auto, kldune aj na rodicovske s mchalovskou znackou. ale uz sa nebude moct diat to,ze 4 jaluda prenajimajuc s jeden byt budu mat 4 auta pred domom. tazke mne je jedno ake spz tam budu, ale hlavne nech je tych aut menej.
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 

Milujem Bratislavu,

ale v spätnom zrkadle ! Je mi z Bratislavy, prepchatej smradľavej, špinavej, hlučnej na grcanie. Ak ti vadia cezpoľní, recept je jednoduchý: pustiť prácu smerom na východ.
 

 

a o to sa ma postarat kto? jedine ti cezpolni a ich lokalni politici ktorych volili. Musia volit ludi, pre ktorych je rozvoj regionu prioritou, a nielen prazdnym slubom. a trieskat im to o hlavu!
 

SME JE TUPÉ ( pokrývka )... AKO TY

.... horší ako normalizátori za komunizmu. Je to FULMEK!
Pre hnoj tohto smradu Blaváckeho. Ja si zametať nepotrebujem , ja mám pred prahom velmi čisto viac ako tisíc rokov, moje okolie Pražský hrad , Arcibiskupský palác,Pohořelec, Břevnovský kláštor, Strahovský kláštor,Ladronka, Hvězda a Šárka. Ty máš smradlavý Slovnaft, Strmé vŕšky, Kolibu, Petržalku. A hradný kopec plný zlodejov od RKC cez parlamnet a iných pohrobkov klérofašistického štátu , spolu so znakom klérofašistického Slovenského štátu, ktorý dnes používa demokratické SK?! na priečelí Parlamentu a na kolenách znesvateného Paškom a Ficom Svatoplukata na malom škaredom turkotatarskom koníkovi pre Hradom. To je tvoja DNA, ja ju mám aj s armálesom pomiešanú od Falcka po Košice, od Belgicka po Arad, hovorím viacerými jazykmi. Vážim si normálnych ludí, ale to Blavácke stádo nie. Nevieš ani čítať lebo v bode 6, kt. ten tupý admin zmazal ( patrí do tej skupiny,proti ktorej treba bojovať a nedať sa znechutiť ) stálo ako si Vážim Bratislavčanov. Tvoje iq nezodpovedá iq tejto skupiny, ale tým ,ktorým ešte dnes behajú sliepky po dvore.
Tak ako nenachádzam nič verejne pozitívne na celom SK - ospravedlňujem sa všetkým dobrým Luďom na SK , ale takýto "SK a Blavácki myslitelia" si nič iné nezaslúžia. Ako som písal, ideálne by bolo pre SK vypálenie Blavákov ako vred.
keď prekročí hranicu SK, z ktorejkolvek strany, sa roztrasie od hnusu a tolkej kvitnúcej hlůposti. Keď nemusí, radšej si to šinie do kultúrnejšej krajiny a blava a blaváci to je výkvet.
Ešte aj moje auto,keď prekročí hranicu SK, z ktorejkolvek strany, sa roztrasie od hnusu a tolkej kvitnúcej hlůposti. Keď nemusí, radšej si to šinie do kultúrnejšej krajiny a blava a blaváci to je výkvet. Peter si fajn súhlasím , jak pravil Strossmayer - kdyby hloupost nadnášela... slovensko je bez lidí...
Keď porovnám dopravu pomaly v každommeste sveta s nezmyselným spůsobom V BA ,na celej čiare prehráva BA!!! A to vravím v celej dopravnej logike od pešieho až po helikoptéry, pardon toto je v BA jedíné funkčné , lebo až tie 4 sa celkom dobre v BA vyhnú. To, že BA má svoje obmedzenia v umiestnení je pravda, ale ktoré mesto ho nemá, ale tolko výkvetu nezmyselnosti ako sa dokázalo za posledných 25 rokov , sa nevyrovná ani asanácii starej Petržalky. Za korunu BA dopravného riešenia je riešenie dopravy v oblasti ako sa to volá aha hokejový štadión, Centrál, cvernovka a Trnavské mýto. Hrůza. Druhým je Kolárko, Grázelkováčov palác, Palisády,Staromestská, tretím Šafko,MV, Eurovea , ND. Jednotlivé typy dopravy majú do seba zapadať , nie narážať. Vrcholom schopnosti BA je stav okolo Hlavnej stanice a neschopnosť MMB riešiť MHD z jedného z hlavných uzlov toku obyvatelov. A sen , že dnes niekto postaví novú stanicu je nezmysel ekonomický, že niekto zapustí tram pod Šancovú je druhý a pritom súťaž na stanicu bola ukončená v r. 2000!!! V BA sa sníva o metre od 1969, po získaní štatútu HM SSR v rámci federálu. Spočítaj tie roky, súto generácie. V BA sa v podstate za 40 rokov skoro nič nezmenilo a to , čo ešte ako tak fungovalo , to schopná demokratická pravica s lavicou , s istotou hraničiacou s 1 deštruovali. MHD jednoducho nefunguje. Príklad - Aupark -plné parkoviská, ale šopa prázdna, prečo?, lebo parkujú zamestnanci buzzzyk centier okolo!!! Nefunguje doprava!!! ako sa tam majú tí mukli dostať? Len autom. Einsteinova, Dunaj, Pannónska všetko bariéry, ktoré mesto nerieši. A pritom existuje tolko elegantných riešení. A to ešte uvidíte, aké problémy vzniknú, keď vůbec bude tram z Petržalky na Šafko fungovať! Ešte dnes sa nevia ako to bude vyzerať, ... FULL
 

Prave naopak

obyvatel Bratislavy nepotrebuje auto. Jemu staci chodit autobusama a nie si smradit rakovinou.

Takze rezidnetom parkovat zakazat a povolit len cudzim na nevyhnutnu dobu a lsdovat ato mobilama a kamerama a pokutovat a zakazovat.
 

co tak

vybudovat parkoviska?
 

všeobecne by

sa všade malo robiť všetko pre to aby bolo áut menej a ľudia na ne neboli bytostne tak odkázaní. Cesty sú zahltené, parkovacie miesta tak isto.
Najvyšší čas v tsomto niečo pre ľudí, vodičov nevynímajúc, aj začať robiť.Nie len vymýšľat kadeaké pribité zákony aby sa mohli chodci, cyklisti, motoristi a všetci čo len vystrčia nos z domu čo najpohodlnejšie pod ich zámienkou pokutovať.
Čo tak uplatniť aj nový zákon o poriadne mastnom pokutovaní tých, ktorí majú takéto záležitosti v kompetencii ale sa o ne nestarajú. K nim ešte zriadiť aj patričnú odťahovú službu a po prekročení istej hranice na základe toho zákona okamžite odtiahnuť od válovov na ne prisatých vegeťákov.
 

 

"Najvyšší čas v tsomto niečo pre ľudí..."
najvyssi cas, aby ludia zacali sami...., nic im nebrani (spravidla nic, ale vyhovorky preco nie sa hladaju lahko :D) trebars jazdit na bicykli, ci chodit viac peso
 

TRANSLATE PLEASE

nerozumiem. prelož mi to prosím ťa do ľudskej reči
 

Navrhovane rezidencne ...

.. parkovanie predpoklada, ze za rezidenta sa povazuje clovek ktory ma v danej obci trvaly pobyt. Teda ak aj zavedu okolite obce pri BA rezidencne parkovanie (co ja, hoci obyvatel BA, podporujem) tak ten co ma v danej obci trvaly pobyt (a preto sa cez podielove dane podiela na jej financovani) bude moct zaparkovat aj ked ma firemne auto s BA znackou (pretoze dostane rezidentsku kartu/nalepku, ktoru si umiestni na firemne auto).
 

 

Rezidentske parkovanie nie je podla mna o vlastnictve auta ale o tom, ze to auto bolo registrovane v BA a rezident by v mieste svojho trvaleho bydliska mal nalepku/karticku, ze moze parkovat napriklad v rezidentskej zone v okoli svojho trvaleho bydliska...budem sa opakovat ale:

1) Rezident by mal mat trvale bydlisko tam kde chce parkovat auto
2) parkovat by v rezidentskej zone mohlo len auto s SPZ z Bratislavy
3) ak by niekto chcel rezidentsku kartu/nalepku, stalo by ho to 50 Euro rocne
4) ak by niekto chcel popri rezidentskej karte aj vyhradene miesto, stalo by ho to 100 Euro mesacne
5) pri vjazde do BA smer z Malaciek, zo Senca a Dunajskej Stredy by bolo treba vybudovat zachytne parkoviska s kapacitou minimalne 5000 aut
6) zachytne parkoviska by boli spoplatnene sumou minimalne 8 Euro na 24 hodin a v cene parkovneho by bol zahrnuty cestovny listok na MHD na 24 hodin
7) MDH by pre platiacich rezidentov bola zlavnena o 50 percent, vyssia zlava by bola mozna pri platbe Bratislavskou Mestskou kartou
8) MHD by pre platiacich rezidentov s vyhradenym miestom bola zadarmo pre rodinnych prislusnikov s trvalym pobytom ako platitel
9) Navstevnici BA by mali moznost bud parkovat na zachytnom parkovisku s dobre zabezpecenou MHD v ramci celeho mesta alebo parkovat v podzemnych garazach. Na ulici by zaparkovat mohli len obyvatelia BA.

Samozrejme, bude nutne minimalne zdvojnasobit pocet autobusov, trolejbusov ci elektriciek v ramci celej BA a znizit intervaly medzi jednotlivymi vozidlami na max 5 minut. Myslim , ze pri odlahceni ciest by to nemal byt problem. Nech to vyzera akokolvek utlacajuco, Bratislava by mala byt v prvom rade pre jej obcanov a nie na ich ukor pre tych, ktori v nej neziju. Kludne na mna nadavajte ak sa Vam to nepaci ale je to fakt, ktori citia vsetci Bratislavcania.
 

 

A teďto hlavní. Ani cent daně a poplatku z území a obyvatel mimo Bratislavu. A časem nebudete muset ani nic zavádět protože se Bratislava vylidní. Bez daní ze zbytku Slovenska nebude zájem důvod se tam stahovat.
 

Bratislava dostáva dane zo

zbytku Slovenska ? Mohol by si upresniť aké ?
 

tak napriklad

kokakola sa vyraba v Luke, okres Nove Mesto nad Vahom, no sidlo spolocnosti je v BA.
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Ekonomika