SME
Sobota, 16. november, 2019 | Meniny má Agnesa

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nezdá sa nám to, vlaky meškajú viac ako vlani (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

photo

popradska stanica :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prave preto chodim vlakom len ked sa neponahlam.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

to je tak, ked sudruzenkovia tvrdia, ze nesposobuju meskanie kvoli zle nastavenemu grafikonu. Trat sa opravuje cely rok, polovica rychlikov ba ke meska 20+ minut, ale je to sposobene zlymi, zlymi rekonstrukcnymi pracami, nie tym, ze ignoruju ze dojde k zdrzaniu.
http://poloha.vlaku.info/vlak/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

oni vedia, že rekonštruujú,

ale jednoducho to v cestovnom poriadku ignorujú. A čo je naozaj nad moje myslenie, tak majú tú drzosť povedať, že to je mimo ich vplyv. Ja viem, lebo ŽSR a ŽSS sú ako že dve rozdielne firmy, tak preto...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Neignoruju, napr. IC maju v CP vatu na kompenzaciu pomalych jazd (preto napr. v Trnave v smere do BA casto stoja trochu dlhsie). Problem je ze keby napchali vatu do rychlikov tak drviva vacsina bude zbytocne dlho postavat v staniciach. Rychlik ma totiz dost stanic a miesto kde prave prebieha reko sa v priebehu roka meni. Kam teda dat tu vatu a aku velku?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

práve stanice typu Trnava pri tomto druhu vlakov by mali mať poznámku "vlak môže byť vypravený do konečnej stanice po ukončení výstupu cestujúcich". Podobne, ako Kysak; niektorí uvažujú tiež o stanici Považská Bysrica pre vlaky končiace v Žiline.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Už pri ICčkach zrušili tú poznámku v Trnave v smere do BA, ktorá znela "Vlak zastavuje len pre výstup cestujúcich"? V praxi totiž potom vypravovali také vlaky z TT aj skôr.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

všetky zastávky domácich vlakov IC "zrovnoprávnil", tj. je možné cestovať aj z Trnavy do Bratislavy hl. st. vlakom IC (komu nie je ľúto peňazí), to však nič nemení na možnom odchode hneď po ukončení výstupu/nástupu, teda bez potreby vyčkávania na "vatu".
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Jasne. Namiesto vlakov nech teda postávajú na staniciach cestujúci! V dobe informačných technológii by nemal byť žiadny problém tú "vatu" vypočítať a dostať ju do CP.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Este raz si prosim precitaj co som napisal. Aby ti to fungovalo bez toho ze jazdnu dobu rychlika predlzis o hodinu by si musel menit cestovny poriadok niekolko krat rocne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neignorovali a neignorujú

tento grafikon majú napr. rýchliky BA - KE vatu 8 minút na úsek Trenčín - Púchov. Takže v zime kým sa nestavalo, rýchliky zastavovali v Trenčianskej Teplej na 8 minút aby ďalej išli načas. Keď sa začali výluky tak tých 8 minút pokrylo zdržanie
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

... keď rýchlik z Bratislave už v Bratislave mešká 5 a viac minút určite to bude opravou trate...
http://poloha.vlaku.info/vlak/...
http://poloha.vlaku.info/vlak/...
http://poloha.vlaku.info/vlak/...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

keby si aspon netrepal a pozrel si aspon tie statistiky co si dal - polka tych vlakov ma meskanie uz kym odide z ba (ale chapem, asi necakane opravuju nastupiste), stoji 10 minut navyse v poprade, alebo spravi 15 minut vo vrutkach alebo ruzomberku. ale kvizova otazka: co je na tom 'necakane', ked sa to deje 5 krat do tyzdna?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

však to som aj napísal, len som urobil preklep v slove Bratislava, kde na konci namiesto písmena "e" malo byť psímeno "y"
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

sorry, neviem citat :D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

trošku väčšie pokuty

Častokrát vidím tú strašnú nedisciplinovanosť vodičov aj chodcov, ktorí si z blikania zabezpečovacieho zariadenia na priecestí robia srandičky.
Asi by to chcelo trošku väčšie pokuty za pchanie sa na priecestia, kde je v činnosti signalizačné zariadenie.
Ak náhodou spôsobí takýto strašne sa ponáhľajúci vodič nehodu, tak mu dať všetku škodu zaplatiť, aj škodu ktorú železnice vyplatia cestujúcim.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

treba vlaky zahustiť, a netreba vyčkávať. Prestupujúci, ktorý bude zmeškaný a prípoj odíde, nebude musieť potom "taktizovať", ako stráviť čas počas 2-hodinovej čakacej "taktovky"...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

pani Krajanová necestuje vlakom

lebo inak by si všimla že za meškanie môže najmä zlý stav tratí (to je pre ŽSSK ako viz major, takže nech referuje P1čiatek ale ten tiež do vlaku nesadne), ďalej poruchovosť 40 ročných rušňov - na nové dopravca nemá.
SDKÚ expert Matej má cestujúcich za debilov: lebo vraj vníma iba meškanie a nie dlhý čas cestovania. Matej sa vlakom tiež nevozí takže neporovnáva dobu cestovania vlakom, autobusom, autom.
P1čiatek ani Matej netušia že meškanie spôsobujú v mnohých staniciach úzke a niekde aj krátke peróny, takže cestujúci na nedokážu za 2 minuty vystriedať...
Železnica je u s. Fica na okraji záujmu lebo on chce vybudovať dialnice a potom tu bude raj
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tento rok som siel vlakom 3x z toho 2x sa pokazil rusen. Ani v jednom pripade to nebol 40 rocny rusen, jeden mal asi rok, druhy bol mozno 5 rocny :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

nové veci zanič nestoja
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Ekonomika