Ten plechovy zvuk pri zabuchnuti dveri poznam dobre:) Maju ho japonske auta, francuzky a samozrejme aj skodovky. Na octe to nie je take prazdne, ale ta ma zas ine muchy a tak dalej...
..takze asi preto mala toyota take velke problemy a tolko aut stiahnutych do opravovni lebo su tak neskutocne vpredu asi, co? :)))
autobiznis je velmi konkurencne odvetvie a jedna automobilka moze byt absolutne na vrchole 1-2 modelmi..a zas jedinym/dvoma modelmi si to moze cele pos..kazit. Pozri na FORD. Zle vnimany, teraz ma velmi slusne modely.
Toyota je kvalitna znacka, spolahlive auta..ale aj tie maju svoje chyby..ako sme videli posledny rok/dva ci kolko. Nehovoriac o akomsi sterilnom, bezpohlavnom vyzore tych aut :( Porovnavat Toyotu a Daimler ci BMW je ako porovnavat Asus smartfon s iphone5. Su to vyrobky urcene pre uplne inych zakaznikov.
ci budeme si tu tvrdit ze by niekto radsej jazdil v Corole ako v 3-kovom BMW..???
Toyota je o dost vpredu pred ostatnymi co sa tyka kvality. Toyota a Honda su jedine automobilky ktore su vnimane ako vysoko kvalitne na celom svete minimalne poslednych dvadsatpat rokov. Poznas nejake ine? Vsetky ostatne automobilky bud su dlhodobo omnoho menej spolahlive ako tieto dve, alebo striedaju dobre obdobia s horsimi.
Toyota mala dost medializovany problem s plynovym pedalom, ktory bol prilis "presne" vyrobeny z za urcitej situacie sa mohol zaseknut. http://auto.sme.sk/c/5298344/s...
Este v 70. rokov minuleho storocia sa smiali vsetci v USA, Japonskym autam dneska sa im nikto nesmeje. Fordove zavody odchadzaju do prepadlista dejin ... VW ktory zakladal Hitler iked ma najviac znaciek tak kvalita v prdely!
O fordr by som urcite netvrdil, ze ide do prepadlista. Momentalne sa mu dari a aj strategia One Ford sa ukazuje byt spravna. Akurat sa evidentne zacina vy..rat na Europu.
nech sa na europu vys*** vsetci a potom konecne eurouradnickovia co ko**t robia sa uvedomia a nebudu hovorit p****y do emisii, chladiacich horlavych medii a podobne. Este aby sa na europu vys***i vyrobcovia vysavacov (vykon) a pestovatelia uhoriek (zakrivenie) a bude dobre...
myslim ze v clanku nie je spomenuta skutocnost ze v roku 2011 mala Toyota velke problemy vzhladom na zivelnu katastrofu ktora sa udiala v japonsku. Urcite aj Toyota mala obrovske skody na zavodoch. Minuly rok tym bol urcite ovplyvneny.
Predpokladam ze v roku katastrofy mali pre zmenu velky pokles zisku oproti 2010.
Teraz to dostali na normalnu uroven.
Podstatne ale je ze jedna akcia sa v 2011 pohybovala od 63 do 93 usd. teraz stoji 130, takze im to ide ako malokomu :)
Bezkonkurencne najkvalitnejsi automobil,
Nemci a ostatni sa maju co ucit.
Neboj sa, príde
http://www.youtube.com/watch?v...
Keby aspon netrepes
VW tiez zacalo s okopirovanim konceptu Tatry V570. Navyse vo fabrike, ktoru postavili vezni z koncentrakov.
Ty áziofób :-)
..ehm..
autobiznis je velmi konkurencne odvetvie a jedna automobilka moze byt absolutne na vrchole 1-2 modelmi..a zas jedinym/dvoma modelmi si to moze cele pos..kazit. Pozri na FORD. Zle vnimany, teraz ma velmi slusne modely.
Toyota je kvalitna znacka, spolahlive auta..ale aj tie maju svoje chyby..ako sme videli posledny rok/dva ci kolko. Nehovoriac o akomsi sterilnom, bezpohlavnom vyzore tych aut :(
Porovnavat Toyotu a Daimler ci BMW je ako porovnavat Asus smartfon s iphone5. Su to vyrobky urcene pre uplne inych zakaznikov.
ci budeme si tu tvrdit ze by niekto radsej jazdil v Corole ako v 3-kovom BMW..???