by povedalo, ze je to vlatsnost auta. Ako minule jeden chlapik co mal problem zo zahriatim interieru v zime a teplota motora mu nestupala vyssie ako k lavemu okraju stupnice. V servise/predajni mu povedali ze je to vlastnost motora a je to normalne :D Presa nebudu zvolavat X milionov aut ako ta hnusna Toyota kvoli "kravine".
Nemyslim si, ze si taky hlupy, aby si tomu sam veril. Za celu dobu tomu autu nezasvietili brzdove svetla. Takze ked uz nic ine - zaujimalo by ma, ako zaradila z D do R. Kedze bez zosliapnutia brzdy sa to neda. Nehovoriac o tom, ze druhe zrychlenie je podstatne vacsie, nez to prve. A za tretie - commenty su "disabled". Preco asi, ze?
UPDATE from Toyota: "Toyota's technical team reviewed this incident and found the Event Data Recorder and the video itself confirm that the brakes were never pressed - as you can see, there are no brake lights in the video."
ale to nemoze ist! Podobny problem malo davno Audi v USA s automatickymi prevodovkami a odvtedy sa nesmie dat preradit bez stlacenia brzdoveho pedalu. Ak to predsa len ide, tak je to potom celkom slusny problem. Samozrejme nasilu ide vsetko, ale za normalnych okolnosti bez velkeho tlaku na volic prevodov by to ist nemalo. I ked clovek v panike je schopny vsetkeho:-)
len otazkou sily. A ked to neide, je nutne pouzit este vacsiu silu :) Inak sa to vysvetlit neda. Kedze EDR neeviduje brzdu, je to jedine vysvetlenie. No svoju Toyotu mam prilis rad na to, aby som to skusal, ci to vazne ide :)))
mne povedal kamarat a pracovnik VW servisu, ze sa prevodovka na tom istom Golfe ako mam ja po 2 rokoch pokazi skoro kazdemu, pricom do 2 rokov dava VW zaruku, po vyprsani ziadna sanca a ako v mojom pripade ponad 800€ je vyhodenych do luftu.
A ja sa pytam, ak pracovnik VW o tom vie, vie o tom iste aj VW. Je to zamer alebo sa robia hlupi? V kazdom pripade je toto neferove okradanie, Clovek si kupi ten srot ako casovanu bombu buducich nutnych investicii a strat.
Toyota robi aspon zvolavanie, preto by som v buducnosti volil radsej Toyotu ako VW.
zavada musi to servis vymenit aj po zarucnej dobe v ramci kulancie. Podobne boli riesene aj rozvodove retaze aj na starsich motoroch. Poznam pripad, ked opravili motor, co mal nabehanych 60.000km, lebo mal vysoku spotrebu oleja, alebo vymeneny haldex tiez po zaruke. Treba chodit do servisu a potom ti to uznaju...to ale nie je ospravedlnenie. stavat by sa to nemalo a nikoho to nepotesi, aj ked ti material uhradia. Ale cas a nervy ti nikto nezaplati...
Pri tych DSG prevodovkach je nutna vymena oleja kazdych 60.000km a je to celkom zlozita vec. Nie ako vymena oleja na motore. Najhorsie je, ze sa clovek ani na servis nemoze spolahnut, ze to aj naozaj urabia, teda nie len vyfakturuju...
a moj kamos je zo znackoveho servisu VW a ze vraj ziadna sanca, tak potom neviem. Zrazu mi to tam zacalo trepat a busit akoby kolesa, taky zelezny hrmot, a potom vraj chyba prevodovky. Je to velka nehoraznost. Zaruka vraj len do 2 rokov, nic ine sa nedalo vybavit. Auto ma nieco vyse 3 rokov.
Vies realita je casto ina. Podobne skusenosti su zname aj s apple. To ked iste podniky maju komplex neomylnosti a perfektnosti.
viac ako tych 60.000 a olej si menil v znackovom servise, mali by ti tu prevodovku vymenit aj ked je auto po zaruke. Pokial teda nebola ina pricina poruchy. Ta prevodovka predsa musi vydrzat viac ako tie 3 roky. Treba na nich jednoducho tlacit!!!
miroco prepac, ale on ma tlacit ? to je co za pristup? a este k tomu v nemecku, u nas je to este horsie. ked sa neozves tak si zaplatis tym padom nie? ludia v servise by mali byt radi ze ich tam clovek nenahana s drevenou palicou ze ho okradaju o volny cas a nie aby si platil za nieco co ma mat v ramci resp nad ramec zaruky automaticky uznane.
ukaz mi servis, ktory urobi nieco dobrovolne. Teda poznam jeden, kde to beru seriozne. Ale to nie je znackovy servis:-) Bohuzial dnes a to sa netyka len aut, musis na vsetko a kazdeho tlacit, inac platis ty!!!
sef mal passata. Odisla mu manualna prevodovka po 2 rokoch a 2 mesiacoch, najazdenych mal okolo 70-80t km. VW mu to vymenil a dal mu _velkorysu_ zlavu 70%, pricom to bola zjavna konstrukcna chyba, lebo moj passat, ktoreho som nechal vo firme mal rovnaky problem, akurat, ze tam sa prevodovka este dala nejako repasovat.
Toto Vam ziadna Europska automobilka nespravi.... Proste sa na to vykadia, aj keby rovno vedeli o akomkolvek probleme. Pre tento ich pristup a kvalitu si kupujem LEN japonske auta a viem co robim ;)
Zaujimave. Tyka sa to 4 automobiliek, ale vnadpise svieti iba toyota...ze by autor clanku nemal rad tuto znacku? Ved tam rovnako mohlo byt "Nissan" alebo "Honda".
mhm, toyota so samozrychlovanim a pokazenym airbagom na strane vodica? To vyzera ako dobre auto pre svokra:) (Pozn. ospravedlnujem sa svojej perfektnej svokre a oblubenej RAVke mojej zeny za cierny humor)
Ben,
Evidentne to ide...
http://www.autoblog.com/2013/0...
UPDATE from Toyota: "Toyota's technical team reviewed this incident and found the Event Data Recorder and the video itself confirm that the brakes were never pressed - as you can see, there are no brake lights in the video."
Ben
Podla vsetkeho je to
tato zvolavacka bola
http://www.auto.cz/toyota-svol...