SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Toyota u nás pre airbagy zavolá do servisu vyše tisíc áut (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

toto je riadenie kvality!

o tom sa nam ani nesniva... samozrejme, ze to moze byt vyvolane aj strachom zo zalob na nahradu skody s Severnej amerike, ale aj tak, klobuk dole...
 

 

Ak by mali dobre riadenie kvality, tak taketo zvolavanie by nerobili. Riadenie kvality je o testovani komponentov PRED predajom...
 

 

Kolko chyb si urobil ty dnes dopoludnia ? Ja uz asi 10 a vzdy pribudaju. Ty kvalitak. Opovazis sa co len vetu z ust vypustit predtym nez si ju premyslis a vyladis 100 krat.
 

 

Och prepac, ze som urazil tvojho oblubeneho vyrobcu aut...
 

 

Naozaj si myslis, ze o tom bol moj prispevok ?:)
 

:-) vela ludi netusi, ze kvalita

je proces.... a ak niekto dokaze zozbierat a vyhodnotit tolko udajov a s takym casovym odstupom, tak to robi dobre... ale to nepisem tebe ale graffoo-vi :-)))
 

 

Jasne, rozumiem. Ja sa len divim ako nemyslime..z tychto prispevkov niekedy premyslam nad tym, ze ake jednoduche na nas musi byt zarabat. Napriklad, zarabat.
 

 

*** (Všetky príspevky boli zmazané na vlastnú žiadosť autora.)
 

Ajrton, ale ten uvolneny

airbag moze ublizit...Airbag nie je sranda! Ak nie je riadne uchyteny, je to skor zbran, ako prvok bezpecnosti. Nesirim demagogiu. Este raz. Kto nic nerobi, nerobi chyby. Takze pri sucastnej produkcii by bol skor zazrak, ak by sa nic nepokazilo:-) Plati to pre vsetky automobilky bez rozdielu, ci uz premiove, alebo nepremiove. Chcel som len ukazat, ze ani koncern Hyundai njie je imunny. Toyota ta uz ani nic neriesi a len zvolava...

Zober si len, kolko Hyundai testuje maloobjemove turbobenzinove motory. Uz minimalne 2 roky ich uvadzaju na trh a dufam, ze tento rok sa to podari. Ved 1.6GDI Turbo v Ceed GT je velmi podarena vec. Zatial bola nanho iba chvala. A parametre ostatnych motorov vyzeraju tiez velmi slubne. Hyundai/Kia nekasle na poziadavky europskeho trhu a je to vidiet na jeho rastucich predajoch. S novymi turbomotormi ( ak zachovaju aj sucastne atmosfery ) bude mat zasa Hyunadai/Kia dalsi trumf v rukave. keby dali este plnohodnotne diesle, tak uz sa aj bojim, ako to dopadne na trhu:-)
 

ako klobuk dole?

Ide o airbagy a myslim, ze ine, ako zvolat auta na vymenu do servisu sa ani neda. Je to dolezity prvok bezpecnosti. Kto nic nerobi, nic nepokazi, ale Toyota ma uz nejaku velku smolu. Jedna zvolavacka za druhou.
Problem s bocnymi airbagmi ma aj Hyundai Elantra. Hyundai tiez zvolava na vymenu auta do servisu plus dalsie SUVecka maju problem so spinacom brzdovych svetiel. Zhruba asi 2 milionov aut...
 

 

Pointa je v tom, ze tieto znacky aspon svoje auta spat zvolaju, ked je to potrebne. Na rozdiel od europskych, ktore na to s......ru. Lebo tie auta maju tak isto chyby, len ich radsej ticho odignoruju, nez aby tie auta na vlastne naklady zavolali spat a opravili.
Pre mna je to ukazka toho, ze sa tie automobilky staraju. V clanku sa jedna o auta vyrobene v 2000-2004, to znamena, ze dost stare auta. A napriek tomu ich tie automobilky zdarma opravia. A hlavne ked si kupim auto od tych znaciek, budem vediet aj do buducnosti, ze ak sa na nieco pride, tak to opravia aj po predaji a zarucnej dobe. To sa nejakemu renaultu, peugeotu, seatu, skode, VW atd,atd nemoze stat.
 

 

"To sa nejakemu renaultu, peugeotu, seatu, skode, VW atd,atd nemoze stat. " Suhlasim a mozem pridat aj BMW , konkretne model e46 je ties stary asi ako spominani japonci a osobne velmi tazko najdem cloveka ktory by na e46 nemal problemy s otvaranim dveri podivnym kardanovim prepojenim a buchanim v zadnej naprave a takties snimace v motore (tlak oleja tlak na rampe otacky klukovky/vackovky) atd. zname chyby kazdemu ale vyrobcu to zjavne netrapi.
 

ked to neurobia dobrovolne

prinutia ich a to bude ovela drahsie. Takze nie zakaznik, ale strach o peniazky. A oni to dobre vedia. Ide o prvok bezpecnosti a to je v USA velmi osemetne. Staci dobry pravnik a automobilka sa pomaly nedoplati. Problem s plynovym pedalom sa tiez neriesil dobrovolne...

No a Toyota uz so zvolavackami nema ziaden problem...
 

 

Mas uplnu pravdu... Mal som Fabiu z tych rokov a ta mala len tak odhadom asi 5-6 zavaznych veci zrelych na recall, ktore sa stavali uplne kazdemu autu, ale nic... Ak by sme tu mali taku legislativu a vymozenost prava, ako maju v US, tak by pre Skodovku bolo lacnejsie tu prvu generaciu Fabii vymienat za uplne nove auta...
 
Hodnoť

Mno jo take VW

by povedalo, ze je to vlatsnost auta. Ako minule jeden chlapik co mal problem zo zahriatim interieru v zime a teplota motora mu nestupala vyssie ako k lavemu okraju stupnice. V servise/predajni mu povedali ze je to vlastnost motora a je to normalne :D Presa nebudu zvolavat X milionov aut ako ta hnusna Toyota kvoli "kravine".
 

 

Skoda Roomster: Pri prvej skúške čelného nárazu došlo k poškodeniu káblov vedúcich z batérie, čím sa prerušil prívod elektriny. Kvôli tomu dobre nefungovali predpínače bezpečnostných pásov a airbagy sa spustili neskoro. Euro NCAP umožnilo Škode test zopakovať po úprave týchto kritických oblastí. Napriek snahe Škody o ich ochranu boli káble aj pri druhom teste poškodené, no vďaka preprogramovanej kontrolnej jednotke a kondenzátoru v obvode kontrolnej jednotky a predpínačov sa spustili airbagy tak, ako mali. Škoda informovala Euro NCAP, že nebude upravovať už predané vozidlá. Napriek niektorým úspešným úpravám sa Euro NCAP naďalej obáva, že všetky hlavné elektrické káble sa môžu pri čelnom náraze takto poškodiť. Kým nehrozí riziko požiaru, môžu cestujúci vozidlo po nehode opustiť bez toho, aby akýkoľvek jeho elektrický systém (napr. výstražné svetlá) fungoval. Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre panvu, kolená a stehná vodiča i spolujazdca.
 

jj

Toto keby niekto napisal o nejakom japoncovi, tak ich sama automobilka da vsetky zosrotovat a da ti nove auto... Ale toto ovce nepochopia, ze tym, ze to japonske automobilky priznali a opravia to na vlastne naklady nieco vravi o kvalite tych automobiliek....
 

 

nahodou, ja som vo fabii nikdy problem s airbagom spolujazdca nemal. schade ho tam totiz pre istotu vobec nenamontovala :]]
 

a co tato Toyota

sama zrychluje:-) To bude tiez vlastnost auta

http://www.auto.cz/video-samov...
 

To video je blbost na kvadrat...

Nemyslim si, ze si taky hlupy, aby si tomu sam veril. Za celu dobu tomu autu nezasvietili brzdove svetla. Takze ked uz nic ine - zaujimalo by ma, ako zaradila z D do R. Kedze bez zosliapnutia brzdy sa to neda. Nehovoriac o tom, ze druhe zrychlenie je podstatne vacsie, nez to prve. A za tretie - commenty su "disabled". Preco asi, ze?
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Ekonomika