Presne, napadlo to aj mňa po prečítaní článku, lebo jedna vec je mať akože pozitívne analýzy, ale čo reálny predaj tých vyrobených áut v situácii, ktorú vidíme už niekoľko rokov... a keď sa to neuberá príliš pozitívnym smerom..., teda?
nadmerne vyrobne kapacity v europe , stale stupajuca cena benzinu ktora asi klesat uz nebude. je len otazkou kedy cina odreze europsky export aut a bude si ich vyrabat sama ked sa firmy stahuju smerom do azie. ja len dufam, ze sa analytici nemylia , ako do dokazali ukazat pocas krizi
že nas scivilizuju zo zapadu nemci a z vychodu činania na tej finsko činkej hranici. Tu je to tak zasrane tym komunistickym zmyšlanim že pomoc musi prist z vonku. V čine je obmedzena sloboda slova ale kapitalizmus je tam najtvrdši na svete. Teraz ma možte zminuskovat n 0.
Nezdá sa mi, že Európa potrebuje zvyšovať výrobné kapacity. Skôr sa treba pripraviť na vysokú cenu ropy a tým pádom aj jej derivátom. Myslím si, že víťaziť bude ten vodič, čo si už teraz kúpi auto so spotrebou do 5L a nie tie ťažké žravé kraksne v našich uliciach, čo sa teraz módne predávajú - SUV modely.
Len tak dalej