SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Štrajk na letisku počas majstrovstiev nebude (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

zmakli

Vitazstvo

Vitazstvo pracujucej triedy pod vedenim pokrokovych odborov je vysledkom spravneho dialektickeho marx-leninskeho svetonazoru, pod vedenim strany Smer-Sicilska Demokracia - Tretia cesta s ludskou tvarou.

Vzdy som vedel, ze spojenie Odborov a naseho osvieteneho pana doc. JUDr. Roberta Fica prinesie sladke ovocie.
A ovocie je tu: enormny narast mzdy!
Nech ziju Odbory, nech zije Smer, nech ozije Velka oktobrova socialisticka revolucia a pan Fico!
Cest jeho svatej pamiatke!
 
Hodnoť

Dobry vtip

dobre som sa zasmial, ze zasluzili :D... 80% by som z fleku vyhodil nemaju tam co robit
 

srandista

a už si niekedy na letisku v BA bol aj v priestoroch obsluhy, alebo si iba prechádzal cez halu?
Vieš čo tam robia, v akých počtoch a aké výkony?
Ale chcel si si rýpnuť, tak si si rýpol...
 

 

praveze mal som tu smolu robit pre spolocnost BTS a tak isto mat informacie z ostatnych oddeleni BTS...ked som sa tam ledva dostal so znalostami z odboru letectva ma dorazila hned prva otazka...kto z rodiny ti robi na letisku...dalsia od zamestnankyne: vzdy ma fascinovalo aky vykon musia mat tie kolesa aby pohli celym lietadlom...zaujimali by ma tie tvoje pocty a vykony, pretoze v zime skoro ziadna prevadzka a v lete su tam brigadnici a uz som pocul od nich stazosti, ze zamestnanec na nocnej spi a brigadnik lieta od lietadla k lietadlu a ide sa roztrhnut...proste BTS je rodinny podnik a za slaby vykon a nevzdelanost chcu vyssie platy to je fakt vtip a dobry :D
 

Vyzerá to, že

vieš kde leží Bratislavské letisko a to je tak všetko. A reči, ktoré sa hovoria hore je jedná vec. Druhá vec je dole na údržbe, správe budov a pod.
Nie som zamestnanec BTS ani tam nemám nikoho z rodiny. Akurát som s nimi hodnú chvíľu obchodoval. Ale je lepšie počúvať reči ako sa prejsť po dielňach, po technike s ktorou robia a pobaviť sa s ľuďmi v dielňach, ale to asi nebude Tvoja šálka kávy...
Pekný večer Ti prajem
 

 

opat ta sklamem...viem omnoho viac narozdiel od teba kde len lezi letisko...nemal som nikoho z rodiny tam aby som sa dostal do bieleho domu(riaditelstvo BTS) a praveze som pracoval na nizsej pozicii a ako vravis presne som sa pohyboval medzi ludmi s triedarne, nakladania, mechanikov, autobusarmi, chceck in-u, reklamacii,atd...a nebol som ani jednemu nadriadeny takze viem velmi dobre ako to tam funguje a kto kde robi...80%tam nema co robit cest tym 20% co su tam a vyznaju sa, ti si to zvysenie zasluzia ostatni si mozu zbalit kufre
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť

Zelezniciari , ucte sa

Hodnoť

 

Dohodli sa na oktober? Uvidime po majstrovstvach sudruhovia, do oktobra budu mat agentury casu dost.
 
Hodnoť

dohoda

asi nechali sefovi odborov kupit dalsi john deere traktor....a vsimne od dodavatela ho namotivovalo uchlacholit odborovych spoluputnikov.
 
Hodnoť

to sa teda odborarom podarilo,

zamestnanci vyhlasili strajkovu pohotovost este pred zacatim rokovania o kolektivnej zmluve a vedenie sa z toho cele P O K A D I L O!
Zvysit plat o 10% soferovi autobusu, ktory najazdi za den maximalne 10 kilometrov, alebo batozinovemu personalu, za to, ze batozina je vylozena so 40 minutovym meskanim a este poskodena to je naozaj silna kava.
Zbytocne tam SMER s.r.o nedrzi svojich ludi
 

 

s nakladanim je to tak: batozina mohla byt poskodena na BTS alebo z letiska priletu/odletu to sa nikdy nedozvies a funguje to vsade vo svete a preto su letecke spolocnosti proti tomu poistene, nato su na letiskach reklamacie...casova tiesen nikde na svete ti nedovoli jednat s batozinou v rukavickach a takisto sa moze poskodit pri ceste cez rontgen na pase...ked vravis ze 40min meskanie asi si letel skytravelom cize chartrom...mas urcity pocet ludi na smene zodpovedajuci k danemu dnu k premavke na letisku ale ak ti zameska daky let a pridu v kratkom case za sebou lietadla vzdy sa ako prve vyklada a naklada pravidelna linka pretoze tam hrozia navacsie sankcie za meskanie linky;)
samozrejme neobhajujem zvysenie ale niektori si to fakt zasluzia pretoze niektori dovolenkari maju 30kg kufre a ulozit takto min 80ks do maleho batozinoveho priestoru za 20min pri 40stupnovej teplote v lete da zabrat...a nemas cas ist ani sa napit ked ti pride v jednu hodinu cca 7 lietadiel
 

 

takze vies o com to je.To iste na check-ine.tiez ti ludia sedia a vybavuju charter za chartrom a Ryan za Ryanom vela krat bez prestavky pol dna (noci),preto odlety su na brigadnikoch,a co plati pre nakladacov,plati aj pre rampakov,mechanikov...v zime nic,v lete sa nezastavis.Ale to ziadnu banku ani spp a enel...nezaujima.platit ucty,hypoteku...musis.Ze sa v zime nelieta nieje vina zamestnancov ale nekompetentneho vedenia.A vzdelanie?staci ti vacsinou matura a milion skoleni podla odboru.(okrem vinimiek).Tych 20% co pises tam robi lebo ich to bavi,inak by to za tie prachy davno vzdali a zvysnych 80% "nevzdelancov" je tam preto,ze vedenie nema zaujem udrzat si kvalitnych ludi,stacia mu lacne pracovne sily,ktore drzia hubu a krok s tym,ze ked sa ti nepaci chod.Potom to tak vyzera.ludia sa tam tocia a zbytocne sa na nich vynaklada energia a prachy na zaucanie.po prvej-druhej vyplate su fuc.A ti co to vydrzali dlhsie (a nerobia to z lasky k letectvu) davno rezignovali a robia do vysky svojho platu.
 

 

s tym suhlasim ze prvom rade je to chyba vedenia ze nevie najst letecke spolocnosti a ich prilakat...ale s tym check-inom nesuhlasim na nocnu...pracovna doba pokial viem je tam na nocnu od 19 do 7 rano...posledny let ma ryan do londyna a to o 22 ci tak nejak...takze v noci sa akurat na check-ine robi charter co je odlet najskorej o 3 a tam je max5 odletov...to ze su vysielany cisto briganici je hazard zamestnancov s ktorym nesuhlasim preotze briganik je na vypomoc nie na pracovanie ako zamestnanec...nie je na to odborne skoleny ked sa nieco stane...nocna smena je o praci a nie o spani na nocnej za to su priplatky podla zakonnika prace takze ak zamestnanec si tam pospi nemal by dostat ten priplatok...kolko ludi robi na nocnych v inom odvetvi bez toho aby si odpocinuli a maju ten isty plat?
 

pises,

akoby letisko v Blavestane prepravovalo kazdu hodinu minimalne milion cestujucich. neviem, ci ma pamat neklame, ale cez den ma asi 15 odletov - nie charter a ten isty pocet priletov. Priemerny pocet cestujucich v lietadle je cca 150, takze za den to je 4500 ludi, za mesiac 135 000 a rok 1,6 miliona( a to ma klesajucu tendenciu v pocte prepravenych cestujucich).
http://www.letiskobratislava.s...
http://www.letiskobratislava.s...
Z toho skoro 1/3 ak nie viac ma len prirucnu batozinu. Konkretny pripad-sedel som nad batozinovym priestorom-dvierkami, tak som videl ako mi nalozili kufor na vozik. Z lietadla na pas je to cca 15o metrov aj s otockou spet. Kufor na pas nedosiel. Ked som na to upozornil zamestnancov letiska, policie, kazdi sa len vykrucal, ze oni to nemaju na starosti a pretoze o 30 minut mi siel vlak, dalsi az o 5 hodin, tak som sa na to +++++++(somocenzura).
Neviem pochopit, ako sa moze poskodit batozina pri ceste cez rontgen-to ju tam par cernochov osobne prezera? Ved ked je prilet, tak cez rontgen batozina vobec nejde.
A potom praca personalu na check-ine : Ako mozu poslat batozinu do podpalubia 80 kg? Ved ten pasazier, pokial nie je milionar, tak sa nedoplati - 1kg nadvahy cca 8 Eur, 60 kg nadvahy 480.-Eur. Za tie peniaze si ju dam poslat specialom na miesto pobytu
Mozes napisat, kedy na letisku pristane v priebehu hodiny 7 lietadiel?
 

 

7 lietadiel za hodinu nebyva hlavne v letnej sezone nicim vynimocne. Pristane 3-4x FR, 1x V5 alebo OK, a 3x charter.
Aj v zime v spickach Ryanairu pristavaju niekedy 3-4 lietadla za hodinu. Tych 15 odletov za den sice byva ale len v zimnej sezone a nebyvaju rozlozene rovnomerne. V letnej sezone su aj dni z viac ako 30 odletmi.
 

 

pracovna doba je tam 12hod cize od 7 do 19...v letnej sezone toci lietadla travel do toho su pravidelne linky ryanu dalej chartre od tunis a bulgarian dalej central charter,austrian airlines atd...do toho samozrejme prichadza cargo a bussines lety ktore ma na starosti stale ten isty personal a bezny lajk o tomto nevie ze to tiez spada do pracovnych povinnosti BTS...tieto pohyby nezistis na beznej stranke BTS ale na intranete LPS...zatial co som najviac zaznamenal len cisto lietadiel od ryanu a dovolenkarov bolo min rok v lete a to na jednej smene bolo dokopy 53priletov s odletmi bez carga a ostatneho...ryan ma max hmotnost 15kg na batozinu...ak prileti z anglicka vzdy je pocet na vylozenie a nalozenie batozin nad 130ks...dovolenkove chartre maju priemer 160ks a nie som si isty ale tam myslim nie je batozina obmedzena na 15kg ako u ryan...tam moze mat clovek az 3okg zapisanej batoziny na osobu...batozina na rongene sa moze poskodit zachytenim niekde na pase stava sa to vsade vo svete treba si spravit exkurzie na letiska a pochodit si tieto priestory...
to ze ti ju vylozili ale nedali na pas bolo tym ze lietadlo sa stihlo vylozit a odviest batozinu do priletovky ale nie vylozit na pas pretoze v tom momente chybali ludia ktori museli ist bud na pravidelnu linku robit alebo nalozit lietadlo na odlet...meskanie lietadiel stoji viac penazi ako vylozenie batoziny...pocet ludi na smene je spraveny podla poctu lietadiel ale ako som spomenul meskanie sa neda predvidat a ked to potom sadne v kratkom case neda sa to stihat...
 

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika