SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Opel trvá na doživotnej záruke, odmieta, že ide o klamlivú reklamu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

poskytovat dozivotnu zaruku je mozne, ak sa spravne definuje zivotnost
 

a volat sa to bude

Opel OyeB
 

presne tak

a som nevedel ze bezpecnostne pasy alebo olejovy filter (aj ked ten treba vymienat samozrejme) su namahane viac ako moter alebo prevodovka
 
Hodnoť

moc si teda image

nevylepsili! Zivontnos vozu OPEL maximalne 160ti km?!? Taky brak nikto nekupi! :-(
 

 

to nie je zivotnost ale zaruka. to si myslis ze ak niekto poskytuje iba zakonnu 2rocnu zaruku tak sa to auto po 2 rokoch rozpadne ?
 

to nieje zaruka

ale DOZIVOTNA ZARUKA a sice 160 tis km! To mi aj skodovka vydrzi viac! ;-)
 

 

auto ako celok vydrží samozrejme viac, ale jednotlivé časti vdaka opotrebeniu budú chcieť repas alebo výmenu. dnes už nič čo je "zadarmo" nie je zadarmo, tak si môžeme zvykať že aj "doživotne" už nie je doživotne.
 
Hodnoť

záruka

do konca životaschopnosti a jestvovania značky, už mala poriadne nahnuté, mohla skončiť ako Simka, alebo Talbot, NSU a podobné skvosti minulosti, amíci to tiež preriedili
 

 

Problem Opla su Amici nie naopak. Co myslis preco si Opel nechali ? V krize ?
 

kvoli ruceniu uverov

a kvoli dotaciam Nemecka na zachranu. V nemecku Opel zamestnava viac ako 25 000 zamestnancov. Myslim ze 10% akcii vlastnia samotni zamestnanci. Aj Putin mal zaujem o kupu Opla, mal aj stretnutie s Merkelovou o Opli. Americania zmutili vodu, zistlili kupcov a nechali si ho. Postrasili Nemcov, potvrdili si dotacie a ide sa dalej. Je pravdepodobne ze aj Obama zaloboval za ponechanie Opla, kvoli zalostnej situacii v Detroite pocas krizy.
http://ekonomika.sme.sk/c/4868...
htmlhttp://ekonomika.etrend.sk/sve...
 

 

Nie, Opel od Nemeckej vlady nedostane ani cent, takze tym to nie je.
 

ani jedna

zo spomenutých značiek neskončila v amerických rukách... NSU pohltilo Audi a Talbot a SIMCA zas PSA
 
Hodnoť

mna nepresvedcia

na opel som nic uzasne od majitelov co poznam nepocul, japan is the winner:)
 

 

Tak to ich asi nepoznas. A nemam Opel :D.
 

 

Ano, ale len starsie, tie novsie sa uz tiez fusuju dost. Kamarat mal uz problem s toyota corolla, relativne nove vozidlo (2006) a mal problem s prevodovkou. Take veci sa mi na starom japoncovi nestavali.
 

 

Japonci presli na europsky system vyvoja. Velku cast auto testuju zakaznici. To japonci nerobili, lenze na trh potom prichadzali auta neskorise ako europska konkurencia.
 
Hodnoť

 

rovno zaruka do konca trvania tohto vesmiru a po dalsom big bangu este do tretiny trvania toho buduceho
 
Hodnoť

 

môj mázor: to nemá nič spoločné s doživotnou zárukou. 160000 km dokážu ľudia najazdiť v pohode za 4 roky.
A ešte jeden háčik v tom vidím. Ak by mala ostať platná záruka, tak človek musí chodiť do autorizovaných servisov, v ktorých úkony sú nesmierne drahé. Z tohto vyplýva, že opel asi veru nie. Pritom astra a vectra sú šikovné autá.
 
Hodnoť

Akí sme zrazu všetci rozmaznaní.

Za socializmu sme tu mali škodovky, trabanty, moskviče a podobnú východnú háveď a musela nám stačiť rubrika v časopise Svět socializmu s názvom "Urob si sám!" Tam boli rady nad zlato, ako odstrániť vrzganie dverí u tej hávede, hlučnosť motora či kvapkanie oleja z nových škodoviek a množstvo ďalších vylepšení, ktoré u západných vozidiel mal na starosti ich výrobca. Viem to. mal som vteda viacero vozidiel západných aj tých z východu. Nebe a dudy. Môže taký kacktusssik a jemu podobní tláchať koľko chcú.
 

 

Vtedajsie auta si opravil prilozenym vercajkom. Teraz mozu motorovu kapotu aj priskrutkovat, aj tak tam nic nezmozes. Minimalne marze u predajcov ale dorovnavanie ziskov cez znackove servisy.
Ja by som si aj tak auto s dozivotnou zarukou nekupil. Kto vie: pridem s poruchou do servisu a oni ma v ramci zaruky zabiju...
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Ekonomika