Samozrejme kupovali ju s cieľom, aby bola zisková, nie však na úkor Volkswagenu, resp ďalších značiek vw group. To sa práve v Nemecku (a inde) deje. Pôvodný a hlavný cieľ Škodovky boli východné trhy (niečo ako Dacia pre Renault).
Viď vyššie - škrípe zubami. Inak samozrejme sú aj ďalšie obmedzenia - niektoré motory Škodovka nedostane, aby nerobila napr. Superbom konkurenciu Pasattu. Takisto pre pár rokmi neprešiel kabriolet z Fábie, či kupé zo Superbu...
To mas sice pravdu, ale asi si neprali, aby Skoda Superb zacala byt v nemecku uspesnejsi auto nez VW Passat. Proste "dcerinna" firma zacina porazet materskou....
Mne osobna autá škoda moc nehovoria, ale fakt klobúk dole, že z lokálnej automobilky sa stala celosvetovo úspešná firma, je fakt, že s veľkou podporou VW group... Takže Škoda K+
mne sa skodovky nikdy nepacili, vzdy to boli po vizualnej strane totalne odflaknute auta bez stipky napadu a vkusu (felicia, octavia I), alebo uz prekonany staromodny dizajn (superb). A ceresnickou na torte bola fabia I - ta vyzerala ako ked date 5 rocnemu decku papier a pastelky a poviete mu aby nakreslilo auto. Totalny grc bez napadu pre ludi bez vkusu. Ale musim uznat ze Fabia II sa po vizualnej stranke naozaj podarila a keby som si vyberal auto v tom segmente tak nad nou urcite rozmyslam.
a napriek tomu ze po profesionalnej stranke mam coto docinenia s grafikou a reklamou.. si naopak myslim ze fabia II je zvonku zmrd@ny nepodarok.. o roomsteri ani nevravim.. takze nesud podla svojho nazoru ludi a neprisudzuj im hned privlastky "bez vkusu" a pod.. stava sa tym z Teba obmedzenec.
kupil som si Fabiu a pouzívam ju na kratsie cesty - práca, nákupy a podobne. Som s nou velmi spokojný. Na dlhsie cesty mám este dve iné autá rýchlejsie a pohodlnejsie. Tie sú iba na dlhsie cesty, ked idem na Slovensko alebo niekam dalej. Ale so Skodovkou som velice spokojný. Nedivím sa ze tu u nás (Nemecko) majú taký úspech. Je to tu najpredávanejsie zahranicné auto. Vsade v okolí ich tu vidím. A vsade ja na nu bezproblémový servis, aj ked som ho doteraz ( az na výmenu oleja) nepotreboval. Drzím Skodovákom palce, aby sa im aj nadalej tak úspesne viedlo.
a som so svojim autom viac než velice spokojný. Škodofka až teraz na sklonku doby benzínovej dobieha motoricky zapadné autá /samozrejme za 100% pomoci VW/. Takže v minulých rokoch a desaťročiach kto kupil škodu, kúpil zastaralé auto. Samozrejme, kupovali to väčšinou idioti a idioti boli so škodofkou velice spokojní.
NO TOMU CELKOM NEROZUMIEM
Pôvodný a hlavný cieľ Škodovky boli východné trhy (niečo ako Dacia pre Renault).
Inak samozrejme sú aj ďalšie obmedzenia - niektoré motory Škodovka nedostane, aby nerobila napr. Superbom konkurenciu Pasattu. Takisto pre pár rokmi neprešiel kabriolet z Fábie, či kupé zo Superbu...
No