SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vláda robí alibi súkromným cestám (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 > >>

Hodnoť

Fico, uteč, kým je čas!

Nemáš na to, riadiť túto krajinu. Nemáš na to, pochopiť, ako sú Slováci okrádaní príživníkmi a to nielen na podivných PPP. Tvoja ješitnosť vyhovuje na Slovensku mnohým darmožráčom a robia si z Teba vykonávateľa svojej vôle.
Dobrú noc!
 

mno

on na to ma.. tak ako sa kradlo za fica sa nekradlo nikdy ...
.
aj tak zaujimave, takze ked fico zosekal vydavky na dialnice zo statneho rozpoctu na smiesnych 3,8 miliardy korun rocne (pre SMERoidnych ficovolicov, vami kritizovany dzurinda v roku 1999, ked podla vas zastavil financovanie dialnic, dal na ne 7,7 miliardy korun) teraz hovori co sa stane ked zastavi PPP ?
.
mno v prvom rade, keby daval stat rocne vyse 20 miliard na dialnice priamo a nie bankam, tak mame za 30 rokov postavenych nei 150 ale cca 500 km dialnic ..
.
tie peniaze pojdu tak ci tak zo statneho rozpoctu.. cize len budeme mat menej dialnic..
.
a uplne najlepsia vec je, ako dosli z povodnej sumy 1,6 miliardy euro na 5,5 miliardy v dnesnych cenach pri klasickom obstaravani ? to je ako bulharska konstanta ?
 

 

neviem, vyjadril sa ten vas co s tym spravi ak ho zvolite? bude presadzovat zrusenie ppp zmluvu ci ponechanie?
 

Kto je to ten náš?

NAŠE sú iba naše deti, rodičia, auto, bicykel, či nehnuteľnosti a zarobené peniaze.:-)
Ako dobre vieme, skončí to takto:
1. Ak vyhrá voľby Hranol a podarí sa mu zostaviť absurdnú koalíciu, prídeme (rozumej občania) o NÁŠ majetok, lebo zmluva sa bude plniť a ešte ako! Pridáme Širokému 100 dodatkov a predražíme pár km diaľnic o neuveriteľné miliardy.
2. Ak Hranol nezostaví koalíciu, lebo vieme, že osprostený národ ho aj tak drží na prvom mieste, zostaví koalíciu niekto iný. Ten bude mať obrovský problém s nášlapnou mínou PPP, lebo ak zmluvu zruší, príde chrapúň, ktorý to celé zosnoval a vysúdi na NÁS (rozumej občanoch) aj s úrokmi ešte viac, ako tá sranda stála.
3. Konečne národu svitne a vyženie ŠTB-ácku a komunistickú bandu vidlami zo štátnej správy a podnikateľského honoru, všetko čo nahrabali sa vráti do Fondu národného majetku a začneme odznova 17.11.1989.
 

 

tajne verim ze vyjde ta 3tia moznost. inak dovi-dopi.
 

Myslíš ?

Nebuď naivný !
 

 

3. moznost by vysla, keby sme nezili na Slovensku.
 

 

Analýza stojí a padá na predpoklade, že v najbližších rokoch sa bude zo štátneho rozpočtu dávať ročne na diaľnice smiešna suma 145mil eur. Ak by to malo takto pokračovať, tak skutočne môžu byť tie PPP projekty výhodnejšie. Nikto ale nevysvetlí, či by boli výhodnejšie aj keby sa na diaľnice dávalo toľko, ako keď Dzurinda "zastavil" výstavbu (v uvodzovkách, lebo dával skoro dvojnásobok). Podľa mňa nie, pri súčasnom nastavení je PPP len o málo výhodnejšie. A nikto nevysvetlí, ako si v nejakom roku 2015 budeme môcť dovoliť namiesto 145 miliónov dávať 650 miliónov len na splátky PPP a z niečoho ešte aj stavať nové úseky. Tu pripadá do úvahy len zavedenie mýta pre osobné autá, ale smutné bude to, že z vybraného mýta sa nebude môcť financovať nová výstavba, lebo všetko pôjde na splácanie PPP projektov.
 

mno

len zasadna otazka, odkial pojdu splatky za dialnice vo vyske 700 milionov euro rocne ? mno zo statneho rozpoctu ..
.
cize na priamu a lacnu vystavbu zo statneho rozpoctu nemame a na splacanie splatky, ktore je skoro 6 nasobok terajsich penazi mat budeme ?
.
ked dzurinda "zastavil" vystavbu islo na dialnice v roku 1999 7,7 miliardy korun, a to je v terajsich cenach cca 16-17 miliard alias 550-600 milionov euro rocne ..
.
realita je vsak taka, ze teraz ide zo statneho rozpoctu ani nei 145 milionov, ale len smiesnych 3,8 miliardy alebo 126 mio euro .. cize aj toto cislo cerpane priamo zo zakona o statnom rozpocte je v tej analyze zle, cie aku vypovednu hodnotu ma asi ta analyza ?
 
Hodnoť

este niekoho prekvapuje, ze

tato vlada na cele s ducem frickom robi svinstva kde moze? hm? najdrahsi km dialnice na svete - vysledok politiky v ustrety firmam sponzorov. ja to nepochopim, preco sme vsetci tak kludni, e nas takto nehanebne okradaju a este aj vtedy, ked je jasne, ze sa na tom obohacuje uplny moralny odpad spolocnosti a najvacsie svine - a u nas je to smotanka.
 
Hodnoť

Kto mi spravi studiu,

ze co by Slovensko ziskalo, keby nemalo 20 rokov takych politikov ako malo?
 

Tiež si myslím, že nebyť vlád Mečiara

a Fica, boli by sme na tom asi oveľa lepšie.
 
Hodnoť

Takto z PPP

sa nabalí Váhostav zo súdruhom špiónom Širokým na čele, ten by mal ale sedieť ak nie visieť.
 
Hodnoť

 

V živej pamäti máme ako fico bránil InterBlue do roztrhania tela...
ppp je ešte väčší podvod na daňových poplatníkoch než bolo mini InterBlue
 
Hodnoť

ANALyza vyhodnosti PPP=INTERBLUE emisie!

Anyly vychadza z bodu NULA-ako keby neexistovali ziadne cestne spojenia a len cez PPP sa dostaneme do regionov... Cesty mame-aj ked len I.triedy a nekvalitne a za podmienok ake su v tychto PPP radsej budeme jazdit po nich este 10rokov.Cez PPP sa vystavbe NEURYCHLI iba PREDRAZI!!!
 
Hodnoť

Ficovština

je ficiciavanie národa vybranými kumpánmi.Ďalšie komentáre sú zbytočné.Toto je postulát.
 
Hodnoť

V BA sa zastavila stavba Metra

Z ANALÝZY:
Vplyvom vysokej intenzity, nevyhovujúcej kapacity, nevhodného smerového a výškového vedenia jestvujúcich cestných komunikácií môžu vznikať dlhé kolóny a zdržania prepravného prúdu. V týchto kolónach sa produkujú z dôvodu opakovanej akcelerácie a decelerácie vozidiel vyššie emisie
wwwwwwwwwwwwwwwwwww
 

Ponúkam vláde takúto analýzu:

prečo postaviť Metro v Bratislave. Chcem za ňu 50 tisíc eur S. Vážny dohodneme sa?
 
Hodnoť

zase Žilina

Najprv sa pozrime, odkiaľ vietor fúka. Autorom tej inzitnej akože štúdie je Pál Csák, šéfhumorista Výskumného ústavu bližšie naokolo. Pál Csák je zo Žiliny a jeho ústav bližšie naokolo je tiež, ako inak, v Žiline.

Trasa diaľnice bližšie naokolo sa presadzuje vďaka podobne fundovaným analýzam jednej obskúrnej eseročky menom Aurex. Napríklad ekonomický dopad diaľnice tam spočítali tak, že pozdĺž trasy spočítali počet existujúcich pracovných miest. Samozrejme, čím dlhšia trasa, tým viac pracovných miest. Ale tí nešťastníci tam nezapočítali nezamestnaných, ktorých v tom čase bolo okolo Rimavskej Soboty asi 30%. Ekonomický dopad nezahŕňal ani zníženie počtu nezamestnaných a vplyv na štátny rozpočet, ani žiadnu sociálnu štúdiu, ale dokonca nezahnul ani porovnanie cien diaľnice na hlavnom ťahu a na trase bližšie naokolo. Len živelne "všetko na Žilinu".

Dnes tomu nie je inak. Akurát, že aj Široký je zo Žiliny a treba mu dať papať. Takže Žilina bude mať megatunely, Šírostav dostane megazákazku a nabalia sa aj bankári...

Viac na http://www.blizsienaokolo.com - doporučujem pozrieť rubriku Financovanie a Mytológia.
 

Ach jaj

"Najprv sa pozrime, odkiaľ vietor fúka. Autorom tej inzitnej akože štúdie je Pál Csák, šéfhumorista Výskumného ústavu bližšie naokolo"

toto ma zaujalo...Kde mali dať urobiť analýzu ak nie VÚD??? A kde na Slovensku okrem Žiliny je VÚD??? Skúsme trikrát hádať...
 

1 2 3 > >>

Najčítanejšie na SME Ekonomika