SME
Piatok, 15. január, 2021 | Meniny má DobroslavKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Dopravcovia trvajú na dvoch požiadavkách (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Asi ich to strašne tešilo, blokovať Bajkalskú. Ako malé deti. Navrhujem polícii poriadne ich pokutovať, prípadne pobrať vodičáky. Také vydieranie nemá úroveň.
 

ja navrhujem obesiť

ZLODEJA-fica a jeho vládnu sebranku, za zločin vlastizrady. Mýto v čechách postavili za 7 miliard, mi za 27 miliar. V čechách štát naplatil nič, až potom co mu myto zarobilo, potom to zaplatil, čiže žiaden dopad na rozpočet. Zakrývanie kauzy predaja emisii je už iné kafe, tam je jasne koho ZLODEJ-fico kryje.
P.S. - obesiť ich nie zlomením vazu, ale pekne ich nechať zahrdusiť sa, ako sa na také svine patrí.
 

Modry mozog hotove nestastie

V Cechach je dodavatelom mytneho systemu firma Kapsch. Ta ista firma sa prihlasila na Slovensku do tendra s ponukou 22.5 mld Sk. Kazdemu kto nema v hlave modry chuchvalec musi byt jasne, ze medzi tymito mytnymi systemami je asi nejaky rozdiel.
 

Veď práve v tom je ten rozdiel.

Každému, kto nemá v hlave modrý chuchvalec, musí byť jasné ...musí a hotovo!
Každému, kto má v hlave modrý chuchvalec, nemusí byť jasné ... môže mať vlastný názor, pochybnosti, môže tolerovať odlišný názor ...
 

a preto treba podla ZLODEJSKEJ logiky

vybrať ten nadrahší a po spustení mýta skoro nefunkčný.
Vyhlasovať ho za velmi dobre fungujuci.
S palubnymi jednotkami 3x vacsimi ako vyspela europa.
A samozrejme vybrať firmu ktorá má s mýtom uz "dlhorocne" skusenosti.
Spýtal by som sa ZLODEJA fica prečo to v čechách ktoré maju skoro raz tak dialnic ako mi to stálo 7 miliard a u nás 26 miliard?
Prečo česi to vedeli vybaviť tak aby nič predom neplatili a mi nie? Lebo na to by JaT nepristuli, miliardári nechcu stratiť ani cent, ešte by im ubudlo z ich socialne citiacich miliardových kont.
 

Skoda stracat s tebou cas.

Ano mas pravdu, slovensky mytny system je taky isty ako cesky. Preto zan firma Kapsch chcela viac ako 3nasobok. Mas pravdu aj v tom ze myto sa uz vybera a zatial sme predom zaplatili nehoraznu sumu nula centov. Mas pravdu aj s palubnymi jednotkami, tie firma Siemens vyrobila specialne pre Slovensko, nikde inde v europe ich nepouzivaju. Mas pravdu vo vsetkom. Ale dost ta lutujem, zit z takym mentalnym vybavenim urcite nie je lahke.
 

zabudol si

moju najoblubenejsiu modru legendu...dodrziavanie odstupu 50 m medzi nakladakmi pre neschopnost systemu ich zaregistrovat...kde sa hrabe novy cas
 
Hodnoť

 

Pravda je ze platia ako podnikatelia dan z motorovyvh vozidiel. Potom by som bud zrusilk tuto dan a platil myto, alebo platil dan a neplatil myto. Obidve dokopy mi pride ako dvojite zdanenie. Inak tie nase dialnice dialnicami ani nie su. Cez vikend som bol v Rakusku a tam dialnice vyzeraju trochu inak. Je tam aj odstavny pruh, viacero odpocivadiel, kvalita cesty je uplne ina. Aj tych 1400km ciest I triedy sa mi zda byt privela, ked to porovnam s Cechami alebo Rakuskom ktore su od nas vacsie.
 

dvojite zdanenie...problem?

vzhladom na to, ze potencial kamionu zlikvidovat cestu skor ako 1000 osobnych aut, sa mi to zda este relativne malo
 
Hodnoť

Budú spoplatnené

iba tie úseky, ktoré vozidlá prejdú celé a tie, ktoré prejdú iba z časti nebudú mať spoplatnené vôbec.
Teda také riešenie je nad rámec požiadaviek dopravcov, lebo v praxi zaplatia menej kilometrov, ako prejdú

Zníženie počtu spoplatnených kilometrov nie je v spoločenskom záujme, lebo táto požiadavka sleduje iba jediný cieľ a to možnosť obchádzania spoplatnených úsekov
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika