SME
Nedeľa, 29. november, 2020 | Meniny má VratkoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Lufthansa už môže prevziať Austrian Airlines (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Lufthansa teda ide!

Ale ešte asi najskôr budú musieť naši rakúsky priatelia vyrovnať "zaťatú sekeru" a tá je teda poriadna. A v AUA asi skončil socializmus a budú sa tam musieť inak obracať. Lebo ak sú údaje v článku správne, tak tá vyťaženosť lietadiel (priemerne iba 293 pasažierov/deň)nieje nič moc.
 

samozrejme

293 pax na LIETADLO a deň.
 

to nemozes takto porovnat

Austrian nema jeden typ lietadla jak nejaky low cost .. maju aj 50 miestne ´.. a tieto obsluhuju tu siet na vychod .. v porovnani napr s Lufthansou, ktora ma 16 boeingov 757-400 Jumbojet ci /12? airbus A340-500,600/ .. aj ked tiez maju male letku citiline na kratke lety.

Ale pravdu mas, ze socializmus v austriane skoncil.. bude sa skrtat vsade a synchronizovat, aj tak uz austrian pouziva v podstate reservation system aj checkin system aj ostatne podporne programy zvacsa prevzate od Lufthansa systems. Takze ten prechod tam bude jednoduchsi ako pri Swiss
 

oprava

747-400 a A340-600, A340-300 a A380 on the way ...
 

je

zaujimave,ze aj v case low cost spolocnosti-len v nemecku ich je viac ako 10,kupuju ludia letenky pri lufthanse.minuly rok 70,5miliona ludi.na druhej strane sa necudujem.letiet lufthansou znamena letiet prvotriedne.ziadne nektare,ale 100% dzusy,ziadne mini bagety,ale cerstve a velke sendvice.od 2.hodin aj teple jedla.aj ceny 100eur za spiatocnu letenku su super.ani niektore low cost spolocnosti nemaju tak lacne lety...
 

jasne, že to nieje úplne presné

porovnanie, ale aj AUA má prevažnú väčšinu "fleetu" mašiny nad 100 pasažierov a dokonca má aj veľkokapacitné lietadlá (777, 767. 310), kde toto priemerné denné číslo neznamená ani plnú vyťaženosť na jeden let.Ak si odmyslíme diaľkové linky a vezmeme si len lety do cca 2,5 hod, tak lietadlo by malo spraviť 6 až 8 "skokov"denne. A tu je potom jasné, koľko je tam priemerne pasažierov na jeden let. A tie čísla naozaj niesu hodné chvály!
 
Hodnoť

v podstate

ale to este de facto komisiou nepreslo!
a
tak nie je ani vlastne o com diskutovat...
 
Hodnoť

skoda,ze RYANAIR

nemohol kupit stieurope.
pardon,skyeurope
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 


Najčítanejšie na SME Ekonomika