SME
Sobota, 28. november, 2020 | Meniny má HenrietaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Vážny podpísal zmluvu na výstavbu R1 za 1,5 miliardy eur (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť

cize kilometer za necele

2 milardy korun...vyborne...to tam budu zlate zvodidla a lahko odete dopravne policajtky ma preblafnu na poziadanie???
 

Odpocitaj si

uplatok pre Vazneho a SMER a hned bude cena taka normalna, ako ma byt
 

veď pokračujú tam, kde v 98.

skončili. vtedy bol tento boľševik pri koryte. štát si požičiaval za 30% p.a.
teraz je znovu pri koryte. môžete sa tešiť na tú šupu, ktorú bude treba z daní zaplatiť.
.
pětiletce zdar! starým .ujom zvlášť!
 

A to je úsek nenáročný

na premostenia riek, budovania tunelov, prakticky rovina. Tá cena je geniálna, bude aj doplatok? Starý otec za komančov vravel: Svine sa to! Časy sa nemenia.
 

 

Dlhodobo staviame najdrahšie diaľnice v okolí. Nepoteším vás za Dzurindu boli rovnako drahé v porovnaní z napr. Českom, Poľskom či nebodaj Chorvátskom. Čo je ešte horšie súrne tie cesty potrebujeme.
 

Ano.

A teraz su viac ako 2 krat drahsie ako za Dzurindu. A to nehovovorim o tom, ze realne sa nestavia skoro nic, dokonca menej ako v roku 1999 ked bol stat vdaka Meciarovym dlhom na pokraji bankrotu a viac ako polovica rozpoctu musela ist len na splatku kratkodobych uverov, pretoze za Meciara nam uz ani nechceli poskytnut dlhodobe pozicky.
 

 

Veď za posledné obdobie išiel stavebný materiál riadne hore. Nehovoriac o pracovnej sile v stavebníctve, pozemky tak isto išli neporovnateľne hore. Bohužiaľ stávame sa najdrahšou krajinou v regióne. Už za Dzurindu sme stavali o 1/4 drahšie ako Chorváti. A to nehovorím o rýchlosti výstavby tá sa nedá ani porovnať.
 

nuž

ale o to viac sa tešíme z každého nového úseku, aj keď v mečiarovskom polovičnom profile ...
 

 

To nie sú diaľnice to sú Mečiarnice:))))
 

presne tak, a nas Idiot

ako recnil odusevnene ako predosla vlada postavila najdrahsie dialnice v europe.
.
darmo, uz som davno hovoril, ze ten poskok a smeracky vyzerajuci Vazny je najvacsi tunelar za existencie slovenska, je zname ze ked ukradnes korunu tak ta idu zavriet, ale ked milion tak ta presunu na vyhodnejsie miesto, Vazny nam tu tuneluje obrovske peniaze, ci je to nedavne myto, alebo teraz tato dialnica. Zasadne je aby to neboli peniaze z euro fondov, tam totiz je nad nimi ina kontrola, tu je iba nas Idiot.
.
Co sa Janusek hrabe na Vazneho, je to uplny nastenkovy amater.
 

 

re "lahko odete dopravne policajtky"

nem, vsetky budu mat EUR4000 kozuchy.... nebudeme setrit na damach a obliekat ich lahko.....
 

TRAGÉDIA PLATIŤ budeme MY

naše deti a vnuci AKO DIVÍ a títo ZLODEJI TU UŽ NEBUDÚ.Peniaze z EU zadarmo potrebujú na rozkrádanie a nástenkové
Pozrite ani pes neštekne po VALENTOVIČOVIČOVI.
Maďarsko zdedilo z éry komunizmu veľmi veľký zahraničný dlh. Do roku 2001 sa ho podarilo znížiť približne na polovicu a napriek striedaniu rôznych vlád išla ekonomika správnym smerom. Tešili sme sa zahraničným investíciám, mali sme silný rast ekonomiky, inflácia klesala. No po roku 2002, keď sa k moci dostali socialisti, sa smerovanie ekonomiky otočilo o 180 stupňov nesprávnym smerom. Nová vláda napríklad vyhrala voľby vďaka tomu, že sľúbila zvýšenie platov vo verejnom sektore o 50 percent, a to musela splniť.

Čo tým spôsobila?
Deficit verejných financií začal rýchlo narastať a vláda sa viac a viac zadlžovala. Po ďalších voľbách v roku 2006 hrozilo, že schodok narastie na 12 percent produktu ekonomiky, našťastie, vláda spustila stabilizačný program a znížila ho pod 10 percent. Aj to je však v časoch, keď ekonomika prudko rastie, obrovské číslo. Odvtedy sa vláda snažila znižovať schodok verejných financií pod tri percentá, čo je limit pre krajiny, ktoré chcú zaviesť euro, no zlepšovať ostatné ukazovatele sa jej príliš nedarilo.

Prečo?
Prišla kríza a urobila vláde škrt cez rozpočet. Zahraniční investori začali z krajiny sťahovať peniaze, predávali štátne dlhopisy a zasiahli ekonomiku až tak, že Maďarsko muselo o pomoc požiadať Medzinárodný menový fond aj Európsku úniu. Keď sa strhla panika, investori sa snažili zbaviť riskantnejších cenných papierov a nechávali si iba bezpečnejšie - napríklad nemecké alebo americké dlhopisy. Tretina vládneho dlhu sa totiž financuje zo zahraničných peňazí. Vláda nevedela ďalšie štátne dlhopisy predať a nemala ako financovať svoj dlh.
 

 

hej, mne to nemusis pisat, ja to viem, mojim povodnym prispevkom som chcel len povedat, ze fico-k***y na sebe nesetria....
 

 

nevyjde tu kilometer drahšie ako tunel Sitina? ako to bolo, pamätá sa niekto?
 

Jooooooj, to nespomínaj

teraz sa im to nehodí do krámu, Sitina bola dobrá len keď mohli bliakať na Dzurindu. Teraz budú na rovine stavať 2x drahšie, ako kopať tunel Sitina.
 

 

nie som si isty, ale nie je v tej cene zaratana aj udrzba dialnic pocas 30 rokov?
 

RE

Ano je a dokonca aj urok.
 

mno

v projekte je na udrzbu vyhradenych za 30 rokov 50 milionov euro ..
 

 

nie nie je, investor ma na starosti nielen udrzbu ale aj prevadzku, takze podla mojho nazoru bude pytat mytne
 

hmmmmm

Fico potvrdil 20-30% predrazenia. Takze 0.45 miliardy ide SMERu.
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Najčítanejšie na SME Ekonomika