SME
Streda, 2. december, 2020 | Meniny má BibiánaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volkswagen chce byť svetovou jednotkou (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

VW made in china

pametam si casy, ked sa dali kupit tenicky adidas site v nemecku. bola dokonca aj elektronika z nemecka... dnes nemecke tenisky nejestvuju, ostali len reklamne agentury vlastniace logo. nemecka elektronika sa nevyraba. tvrdit ze to znemeckymi autami dopadne inak je mimo logiku.
...
nemci nedakazu vyrobit Golf za 5000 euro, cinania ano.lenze cinanovi je jedno ci sa to vola Golf alebo Xiauosinsiau... prognoza: o 1. mieste mozu len snivat. nakoniec budu radi ked si horko tazko udrzia ake take pozicie v europe, aj to budu musiet vyrabat v Rumunsku a u nas (kym budu nizke mzdy). Premiovy segment si udrzia, snobi budu chciet vzdy "original Germany" hoci aj to sa montuje v Blave.
 
Hodnoť

A kvalita???

Toyota nie je svetovou jednotkou len tak nahodou.
Ludia si ju kupuju kvoli povestnej kvalite.
Chodit s Fabiou kazdy druhy mesiac do servisu asi nebude ta najlepsia reklama...
 

 

toyota rules. moja starucka 11rocna uz predana corollka nemala pocas mojej nadvlady nad nou ziaden problem. nakoniec som ju predal v autobazare za cenu o polovicu mladsej fabie. neuveritelna hodnota!
 

 

Ja mám 9 ročnú Toyotu Landcruiser a tak spoľahlivé auto som ešte nevidel (na tereňák). Kvalita spracovania je vynikajúca, hoci auto má najazdené 390.000km vnútri vyzerá ani nie na polovicu. Ako spomenul Steran, Toyota nemá len tak náhodou prvenstvo v predaji áut na svete. VW je na tom tiež dobre, ale radšej by som neporovnával... Netvrdím však, že VW nedosiahne prvenstvo, ja jej to prajem. Ale... Toyota je Toyota :)
 

 

Ja mám 9 ročnú Toyotu Landcruiser a tak spoľahlivé auto som ešte nevidel (na tereňák). Kvalita spracovania je vynikajúca, hoci auto má najazdené 390.000km vnútri vyzerá ani nie na polovicu. Ako spomenul Steran, Toyota nemá len tak náhodou prvenstvo v predaji áut na svete. VW je na tom tiež dobre, ale radšej by som neporovnával... Netvrdím však, že VW nedosiahne prvenstvo, ja jej to prajem. Ale... Toyota je Toyota :)
 

 

vidim ze sa tu zisli sami odbornici porovnavat corollu napr 2.2 diesel ktora sa da kupit 1000000 s fabiou je proste mimo... za 1000000 sa bude dat kupit nove superb 2 a to je a auto neporovnatelne s corollou ...celkovo toyota je spolahliva ale za brutalne peniaze minule som videl yaris za 650 000 som na chvilu za pochyboval o svojom zraku {bola to verzia sport myslim } proste sorry ale to nie..
 

 

za to ty si najvacsi odbornik,bola tu spomenuta 11 rocna corolla,cize rok vyroby predpokladam 97,v tom case sa do corolly ziadny 2.2 diesel nemontoval a uz vobec nestala 1 000 000 korun a porovnavat corollu a superb nemozes napr. velkostou a kvalitou ci spolahlivostou uz vobec nie,ty "odbornik" takze sorry
 

No pokiaľ viem

tak medzi 2-3 ročnými autami podľa prieskumu poruchovosti TUV vyhrala Mazda 2, pred Mazdou 3 a VW Golfom. Nič proti Toyote, je to spoľahlivé auto, ale nedovolil by som si tvrdiť, že je zrovna svetovou jednotkou.
 

 

to bola posledna statistika,ale skus si pozret statistiky za poslednych desat rokov ,kolko modelov toyoty bolo na poprednych miestach a kolko volkswagenov a toyota je momentalne svetova jednotka v pocte predanych automobilov a v spolahlivosti urcite v prvej trojke,co sa vw nemoze ani len snivat...
tak sa mi vidi ,za ty si z rovnakej "odbornej" skupiny ako hhhh
 

Neboj sa

ja som z dobrej skupiny, som totižto konštruktér v automobilovom priemysle. Počet predaných automobilov ma nezaujíma, to nie je meradlo kvality. Povedal som, že Toyota je kvalitné auto, iba tvrdím, že by som ju nenazýval svetovou jednotkou,čo sa týka kvality. To je totižto ťažko určiť a čo sa týka starších štatistík, Toyota bola vždy hore, to je fakt, ale rovnako aj Mazda, alebo Honda. Medzi staršími vozmi navyše najviac dominovalo Porsche, vôbec nie Toyota. Treba ale poznamenať, že na Porsche človek ročne najazdí 5-10.000 km, takže tá štatistika v tomto prípade nemá až takú vypovednú hodnotu, takže sklidne hormón, ja viem, čo píšem.
 

 

len tolko, porsche nikdy nedominovalo,ale ako jedna z mala europskych znaciek figurovala v prvej desiatke ,ale mas pravdu s tym,ze porovnavat porsche a bezne modely aut nema az taku vypovednu hodnotu... za poslednych desat rokov dominovala prave toyota a subaru
 
Hodnoť

Mysli niekto na ludi na linke ?

Denne si tam odmakaju denne aj nocne smeny za nizku mzdu a perspektiva drvivej vacsiny ziadna.
O par rokov pridu zdravotne problemy a dovidenia.
 

 

jasne, ze sa na nich mysli. poberaju plat hodny ich vedomosti, zrucnosti a schopnosti dostudovat priemyslovku. vacsinou su spokojni, ti menej spokojni idu studovat dalej, aby si zvysili kvalifikaciu, zainvestuju do svojho vzdelania, co sa neskor prejavi aj na plate a na lepsej moznosti vyjednavania so zamestnavatelom. alebo zmenia pracu. alebo prestanu pracovat a zacnu nadavat na stat, ze sa o nich nestara. moznosti je v nasom trhovo-socialistickom zriadeni taaaak vela ;)
 

super si to napisal

pod toto sa neda len podpisat
 

pokial

viem, tak zamestnanci VW v nemecku maju vysoko nadpriemerne platy
 
Hodnoť

 

VW ako jednotka? bud bude vyrabat kvalitu (preco sa asi v BA montuju take veci ako Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne a najnovsie Octavia?) alebo prejdu na sposob a la made in China .. a pak mozeme zabudnut na kvalitu, ale dostaneme cinsky screp ...
 

No môj názor

je, že páni zo SME zabudli za to VW napísať Group, lebo podľa môjho skromného odhadu 8 milionov kusov za rok je na jednu automobilku presa len veľa. Myslím, že to sa týka celého konzorica VW Group, teda aj so všetkými vozmi od Škoda, Seat, Audi atď.
 
Hodnoť

 

nemaju sancu .... malo inovuju
 
Hodnoť

Nechcem vidiet tie ceny benzinu,

az vo velkom zacnu kupovat auta Cinania, Indovia a k tomu sa prida este Afrika. Nemusi to byt az tak daleka buducnost. Najvyssi cas zacat predavat auta na alternativny pohon, este tak vyrobit take auto, kde ten alternativny pohon bude mat skutocne alternativny a dostupny sirokej verejnosti.
 

toz

amerika ma sancu byt prva!
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Ekonomika