vého harmonogramu. Ako agentúru SITA informovala manažérka spoločnosti pre vzťahy s verejnosťou Zuzana Karhútová, okrem geologických prác na pozemku, sa 20. mája začala aj výstavba dočasných komunikácií pre zariadenie staveniska, ktoré budú k dispozícii už 17. júna k slávnostnému položeniu základného kameňa PSA Peugeot Citroën. Dočasná komunikácia sa podľa nej neskôr využije pri ďalšom budovaním infraštruktúry, ako aj pri skrývke ornice, s ktorou by sa malo začať júni.
Spoločnosť Trnavainvest, ktorej majiteľom je mesto Trnava, zabezpečuje vykupovanie pozemkov pre výstavbu závodu automobilky PSA Peugeot Citroën a výstavbu rôznych infraštruktúrnych prípojok k nim. Ide o prípojky pitnej a úžitkovej vody, elektriny a telekomunikácií, plynu, železničné napojenie, ale aj o kanalizačnú prípojku.
Spoločnosť PSA Peugeot Citroën začne výstavbu nového závodu v Trnave v septembri, pričom základné investície francúzskej automobilky budú predstavovať 710 mil. eur. Celkové výdavky SR na plnenie záväzkov voči investorovi sa odhadujú na 6,5 mld. Sk, ich návratnosť sa očakáva do pol roka od začiatku výroby, teda do júna 2006. Ročná kapacita výroby nového trnavského závodu by mala v prvej etape dosiahnuť 280 až 300 tis. vozidiel. Priamo vytvorí investor 3 500 nových pracovných miest, pričom sekundárna zamestnanosť dosiahne 6 až 7 tis. pracovných miest. Plochu závodu by malo tvoriť 190 hektárov.