Do hospodárskeho výsledku sú započítané rezervy na kurzové rozdiely a časové rozlíšenie miezd. Účtovne vykázala spoločnosť v sledovanom období zisk 48,7 milióna Sk pri nákladoch 948,3 milióna Sk a výnosoch 997,0 milióna Sk. Pri medziročnom porovnaní možno podľa slov riaditeľa ekonomického rezortu Dopravného podniku Bratislava (DPB), a. s. Viliama Majdu konštatovať nárast nákladov o 6 % a výnosov o 3 %. V porovnaní s polročným plánom na rok 2001 boli náklady plnené na 97,7 % a výnosy na 102,9 %. S prihliadnutím na celoročný plán sú náklady čerpané na úrovni 47,1 % a výnosy dosiahli 53,6 %.
Ako V. Majda ďalej pre TASR upresnil, dosiahnutá strata je takmer desaťnásobne nižšia ako plánovaná 50,1 milióna Sk. Pozitívne sa pod hospodárenie podniku podpísala redukcia nákladov v položkách pohonné látky, spotreba energií a iné, a to o vyše 22 miliónov Sk oproti plánu. Vzrástli aj tržby v mestskej hromadnej doprave (MHD) o 40,2 milióna Sk. Negatívny dopad mali na vykázaný výsledok vyššia spotreba náhradných dielcov, veľký počet dodávateľských opráv vozidlového parku a meškajúca dotácia na MHD z prostriedkov hlavného mesta vo výške približne 30 miliónov Sk.
Najdôležitejšie nákladové položky tvoria v DPB osobné náklady (44,5 %), nafta (15,2 %), náhradné diely a pomocný materiál pre MHD (10,4 %), elektrická energia a teplo (8,4 %) a nákup dodávateľských opráv majetku DPB (4,2 %). Najvýznamnejšie výnosové položky sú tržby MHD (44,6 %), štátna prevádzková dotácia (30,8 %), prevádzková dotácia mesta (10,2 %), zaúčtovanie rezerv do finančných výnosov (5,5 %), tržby za predaj tovaru (1,2 %) a pokuty (1,1 %).
Investičný plán na tento rok predpokladá dokončenie ústredných dielní pre opravu autobusov v sume 69,5 milióna Sk, modernizáciu električiek a nákup trolejbusov za 66,5 milióna Sk a modernizáciu a nákup autobusov v hodnote 60 miliónov Sk. Ostatné kapitálové zdroje vo výške 138 miliónov Sk z prostriedkov mesta slúžia len na splácanie úverov.
Celkové opotrebenie vozidlového parku DPB dosahuje podľa V. Majdu 66 %. Trolejbusy po dobe životnosti tvoria 26 % parku a električky 19 %. V najbližších rokoch sa predpokladá zvýšenie tohto podielu na 37 % respektíve 44 %. Keďže cena novej električky sa pohybuje nad 30 miliónov Sk a trolejbusu nad 11 miliónov Sk, DPB si ich v najbližšom času nebude môcť zaobstarať.