Najúspešnejšou agentúrou súťaže Zlatý klinec 2003 sa stala Wiktor Leo Burnett

Bratislava 15. februára (TASR) - Najúspešnejšou reklamnou agentúrou 9. ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec 2003 sa z ...

Bratislava 15. februára (TASR) - Najúspešnejšou reklamnou agentúrou 9. ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec 2003 sa z 18 súťažiacich, nominovaných do užšieho výberu, stala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Absolútny víťaz získal celkom jednu zlatú, osem strieborných a päť bronzových klincov, pričom v kategórii Kampaň dostala WLB mimoriadne ocenenie poroty za dielo Mám otázku, vyrobené pre spoločnosť Fiat SR.

Cenu Filip 2003, ktorú odborný garant Art Directors Clubu (ADC) udeľuje za prínos do kreativity slovenskej reklamy, vyhral Peter Kačenka z agentúry WLB.

Cenu Grand Prix 2003 za najlepšie reklamné dielo s mimoriadnou kreatívnou úrovňou získala za kampaň Nie je nám to jedno reklamná agentúra Hlava 98 a Komplot. Za tú istú kampaň dostala agentúra i najvyššie ocenenie v kategórii F - Kampaň, ktorá bola jednou z najnáročnejších.

Napriek tomu, že predsedníčka poroty ocenila pomerne vysokú úroveň súťažných prác, až v 12 prípadoch z celkovo 18 obsadených kategórií v užšom výbere neudelila porota cenu Zlatý klinec.

Do 9. ročníka súťaže prihlásilo 28 reklamných agentúr 213 súťažných prác. Počet súťažných kategórií sa tento rok rozšíril zo štyroch na šesť: A - Tlač a poster, B - TV a kinoreklama, C - Rádio, D - Interactive & Online, E - Techniques a F - Kampaň. O víťazoch súťaže rozhodovala v dňoch 13.-14. marca medzinárodná 11-členná porota.

Súťaž Zlatý klinec organizuje spoločnosť Ad Awards Association pod odbornou garanciou Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), ADC a mesačníka Stratégie. Do vlaňajšieho ročníka bolo prihlásených 202 súťažných prác z dielne 36 reklamných agentúr.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  9. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  10. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  1. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  2. Detské zúbky sú veda
  3. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Rastie nám pokrivená generácia?
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  8. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  10. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 15 409
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 737
  3. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 3 571
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 227
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 022
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 400
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 294
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 148
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 109
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 635

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan: Bol som zmierený s tým, že nevyhrám

Slovenský cyklista dokázal to, čo sa ešte nikdy nikomu nepodarilo.

KOMENTÁRE

Až teraz si Merkelová začína budovať svoj odkaz

Bude to ona, kto bude ovládať nemeckú aj európsku politiku.

Neprehliadnite tiež

Nečakané zrušenie nájmu hlavnej stanice v Bratislave je správne

Nájomné sa počíta v stovkách tisíc eur, developer bol preto povinný odkryť vlastnícku štruktúru. Neurobil to.

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.