Súkromná agentúra Samar, monitorujúca vývoj poľského automobilového trhu, zverejnila vo svojej mesačnej správe, že v krajine sa vo februári predalo 25 446 osobných áut, čo medziročne predstavuje nárast o 1,4 %. V januári však nárast predaja nových vozidiel presiahol hranicu 19 %, čo Samar pripisuje výrazným zľavám, ponúkaným predajcami v snahe zbaviť sa minuloročných modelov. Lacné pôžičky a opatrenia na zamedzenie prílevu ojazdených áut z krajín EÚ pomohli nárastu predaja domácich automobilov. Za rok 2002 bolo predaných 308 158 vozidiel.
Lídrom v predaji ostala vo februári talianska automobilka Fiat s 20-% trhovým podielom a 10 481 predanými automobilmi. Druhá v poradí bola česká Škoda s 6331 predanými vozidlami (12 %). Tretí bol francúzsky výrobca Renault s 5380 predanými vozidlami (11 %). Volkswagen predal so 5-% podielom 2667 áut.