Radio Services bude predávať reklamný priestor rádia Europa 2

Europa 2, stanica hudobne zameraná na súčasné hity sa tak zaradí k Rádiu Jemné, Rádiu Anténa Rock a k Rádiu Vlna, ktoré sú pri predaji reklamného času už zastrešované touto spoločnosťou.

BRATISLAVA. Reklamný priestor súkromného komerčného rádia Europa 2 bude od nového roku predávať spoločnosť Radio Services. Do portfólia tejto spoločnosti, ktorá ponúka reklamný priestor v médiách, tak pribudne už štvrté komerčné rádio.

Europa 2, stanica hudobne zameraná na súčasné hity (CHR) sa tak zaradí k Rádiu Jemné, Rádiu Anténa Rock a k Rádiu Vlna, ktoré sú pri predaji reklamného času už zastrešované touto spoločnosťou.

Základnú cieľovú skupinu rádia Europa 2 tvoria 19 až 29-roční poslucháči s presahom do 39 rokov. Pre Radio Services je táto veková kategória zaujímavá, nakoľko pod jednou značkou osloví širšie spektrum poslucháčov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Rádio Jemné sa orientuje primárne na ženy medzi 25 až 35 rokom života, Rádio Anténa Rock cieli najmä na rovnako starých mužov a Rádio Vlna so svojím zameraním na oldies hity oslovuje generáciu poslucháčov v produktívnom veku.

Spoločnosť okrem toho zastupuje aj detskú internetovú stanicu Žofka. S Európu 2 bude jeho pokrytie cieľových skupín kompletné. Europa 2 je aktuálne piatym najpočúvanejším rádiom na Slovensku podľa údajov prieskumu MML.

Z pohľadu biznisu sú naše ciele orientované k navýšeniu tržieb, maximalizovanie synergických efektov medzi rozhlasovými stanicami, ktoré naša spoločnosť bude od 1. januára zastupovať a možno zmení podiel príjmov na celom rozhlasovom trhu.

Vzhľadom na portfólio, ktoré zastupujeme, budeme vedieť pripraviť žiadanú cieľovú skupinu pre zadávateľa reklamy. Tým, že zastupujeme štyri rozhlasové stanice, ponúkneme širokospektrálnu cieľovú skupinu 14+, povedal obchodný riaditeľ spoločnosti Radio Services Denis Roman.

Radio Europa 2 vysiela v slovenskom éteri od 12. decembra 2009. Licenciu č. R/105 má platnú do 6.10.2018, dnes vysiela na štrnástich frekvenciách. Jeho vlastníkom je mediálna skupina Lagardére Active Česká republika.

Sme presvedčení, že sme našli partnera, kde budú veľké možnosti vzájomného predaja a kombinácie produktov, tak, aby Radio Services, ktoré nás bude predávať, dosiahlo maximálnu efektivitu pre klientov, čo je zásadné, aby sa rozhodovali pre tento produkt, doplnil pre TASR Miroslav Hrnko, výkonný riaditeľ spoločnosti Lagardére.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu?
  2. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  3. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  4. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  5. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  7. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  8. Dana Kleinert sa vzdáva v prospech zmeny v Starom Meste
  9. Union ponúka množstvo výhod pre deti aj matky
  10. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno
  1. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom
  2. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu
  3. Čo nemôžete zaregistrovať ako ochrannú známku?
  4. Potrebujete ochrannú známku pre Váš produkt ?
  5. Netrestajme tých, čo mestu šetria čas a peniaze
  6. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu
  7. Z lesa si našla cestu do útulku, na nový domov ale stále čaká
  8. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti
  9. Rozprávkové tankovanie
  10. AAA Auto zorganizovalo autogramiádu
  1. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 15 114
  2. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 12 940
  3. Kvíz o zatepľovaní zvládne iba odborník. Trúfate si? 12 453
  4. Poznáte zaujímavosti Malty? Tieto lákajú turistov najviac 10 906
  5. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 9 689
  6. Bezpečné bývanie pre rodiny s deťmi? Na toto nezabudnite 8 581
  7. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 7 679
  8. Vodič dostal jasný odkaz: Na cyklotrase sa neparkuje 6 919
  9. Odborníčka na výživu: Večera maximálne 4 hodiny pred spánkom 6 437
  10. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 5 848

Hlavné správy zo Sme.sk

Komentár Zuzany Kepplovej

Jeden chodí v noci len, druhý na svitaní

Tandem Pellegrini - Fico nešliape jedným smerom.

ŠPORT

Kozák hovoril o tlaku manažérov zo Žiliny. Bol som nepohodlný, tvrdí

Bolo to nedôstojné, reagoval šéf Žiliny.

Neprehliadnite tiež

SaS chce, aby ľudia mohli ísť do predčasného dôchodku v 60-tich rokoch

Ich dôchodok by sa však adekvátne tomu znížil.

Zemiaky koncom roka zdražejú, je ich málo

Cenovky na Slovensku ovplyvňujú najmä zahraniční pestovatelia.

Identifikačné látky v palivách majú znížiť daňové úniky, tvrdí Kažimír

Opoziční poslanci tvrdia, že novela by si pri predložení do parlamentu vyžadovala hlbšie analýzy.

Čínske burzy vo štvrtok výrazne oslabili

Čínskym akciám sa darí menej než ostatným akciovým trhom v Ázii.

Obchodníci v Európe mali obrať daňové úrady o viac ako päťdesiat miliárd

Podľa analýzy obchodníci vo viacerých európskych krajinách niekoľko rokov manipulovali transakcie