Radio Services bude predávať reklamný priestor rádia Europa 2

Europa 2, stanica hudobne zameraná na súčasné hity sa tak zaradí k Rádiu Jemné, Rádiu Anténa Rock a k Rádiu Vlna, ktoré sú pri predaji reklamného času už zastrešované touto spoločnosťou.

BRATISLAVA. Reklamný priestor súkromného komerčného rádia Europa 2 bude od nového roku predávať spoločnosť Radio Services. Do portfólia tejto spoločnosti, ktorá ponúka reklamný priestor v médiách, tak pribudne už štvrté komerčné rádio.

Europa 2, stanica hudobne zameraná na súčasné hity (CHR) sa tak zaradí k Rádiu Jemné, Rádiu Anténa Rock a k Rádiu Vlna, ktoré sú pri predaji reklamného času už zastrešované touto spoločnosťou.

Základnú cieľovú skupinu rádia Europa 2 tvoria 19 až 29-roční poslucháči s presahom do 39 rokov. Pre Radio Services je táto veková kategória zaujímavá, nakoľko pod jednou značkou osloví širšie spektrum poslucháčov.

Rádio Jemné sa orientuje primárne na ženy medzi 25 až 35 rokom života, Rádio Anténa Rock cieli najmä na rovnako starých mužov a Rádio Vlna so svojím zameraním na oldies hity oslovuje generáciu poslucháčov v produktívnom veku.

Spoločnosť okrem toho zastupuje aj detskú internetovú stanicu Žofka. S Európu 2 bude jeho pokrytie cieľových skupín kompletné. Europa 2 je aktuálne piatym najpočúvanejším rádiom na Slovensku podľa údajov prieskumu MML.

Z pohľadu biznisu sú naše ciele orientované k navýšeniu tržieb, maximalizovanie synergických efektov medzi rozhlasovými stanicami, ktoré naša spoločnosť bude od 1. januára zastupovať a možno zmení podiel príjmov na celom rozhlasovom trhu.

Vzhľadom na portfólio, ktoré zastupujeme, budeme vedieť pripraviť žiadanú cieľovú skupinu pre zadávateľa reklamy. Tým, že zastupujeme štyri rozhlasové stanice, ponúkneme širokospektrálnu cieľovú skupinu 14+, povedal obchodný riaditeľ spoločnosti Radio Services Denis Roman.

Radio Europa 2 vysiela v slovenskom éteri od 12. decembra 2009. Licenciu č. R/105 má platnú do 6.10.2018, dnes vysiela na štrnástich frekvenciách. Jeho vlastníkom je mediálna skupina Lagardére Active Česká republika.

Sme presvedčení, že sme našli partnera, kde budú veľké možnosti vzájomného predaja a kombinácie produktov, tak, aby Radio Services, ktoré nás bude predávať, dosiahlo maximálnu efektivitu pre klientov, čo je zásadné, aby sa rozhodovali pre tento produkt, doplnil pre TASR Miroslav Hrnko, výkonný riaditeľ spoločnosti Lagardére.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 11 800
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 543
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 8 017
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 486
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 911
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 662
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 500
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 3 309
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 2 872
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 462

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Osem zásadných zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Kto si málo sporí a príliš často mení zamestnanie, dostane o niečo nižší úver ako doteraz.

KOMENTÁRE

Na obranu bratislavskej kaviarne

Kaviareň je so svojím dešpektom k spiatočníctvu pre vidiek trvalou výzvou.

BRATISLAVA

Bol priekopník – utečenec. Jeho meno zmizlo z novín aj z histórie

Václav Nedomanský má zo svetových šampionátov deväť medailí.

Neprehliadnite tiež

Fico vyzval na trhanie faktúr a počet neplatičov vzrástol

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví dokončuje rozhodovanie o nových cenách elektriny. Budú platiť spätne od januára.

Fico o VšZP: Nebudeme tolerovať zajacoviny, tvrdo zakročím

Premiér tiež odsúdil popieranie holokaustu a z nárastu preferencií extrémistov obvinil médiá.

Brexit možno prinúti univerzitu v Oxforde otvoriť si novú základňu

Francúzsko už predložilo univerzite v Oxforde lákavú ponuku.

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop