Jude Law si opäť zahral v krátkom filme, ktorý promuje whisky

Krátky film je reklama na whisky a predchádzajúci si pozreli milióny ľudí.

Herci Giancarlo Giannini a Jude Law.(Zdroj: Video)

BRATISLAVA. V lete pred rokom prišla značka Johnnie Walker s krátkym, ale zábavným filmom. V skutočnosti to však bola dlhá reklama a hrali v nej herci Jude Law a Giancarlo Giannini.

Milióny videní

Video s názvom gentlemanská stávka malo vyše šesť minút a len na YouTube kanáli Johnnie Walker si ju pozrelo takmer dvanásť miliónov ľudí.

Magazín Fast Company tvrdí, že celkový počet videní sa vyšplhal na 45 miliónov.

Pri reklamách sme zvyknutí na polminútový, prípadne minútový formát. S rozšírením internetu ale prišli nové fenomény aj v oblasti videoreklamy. A zmenu podporujú aj sociálne médiá.

Článok pokračuje pod video reklamou

Niektoré značky a firmy stavia na krátke formáty, kde v prvých sekundách vidíte ich názov a slogan. Iné chcú osloviť kreatívnym spracovaním, kde ľuďom nevadí ani dlhšie video.

Svedčia o tom aj milióny videní prvého videa so slávnymi hercami.

Druhý film

Po viac ako roku prichádza druhé pokračovanie gentlemanskej stávky. Hrajú rovnakí herci a video má dvojnásobnú metráž, takmer dvanásť minút.

Video má rovnakú pointu. Jude Law chce niečo, čo vlastní Giancarlo Giannini, ale nechce to kúpiť za peniaze.

Kým v predchádzajúcom diele musel tancovať, tentoraz ide o závod cez polovicu Talianska do Monaka.

Obe videá režíroval Jake Scott a za kreatívou stojí agentúra Anomaly.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prečo sú pneumatiky dôležitejšie ako bezpečnostné pásy?
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  4. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  5. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  6. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  7. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. Dva rekordy na druhý pokus
  10. Mestská polícia má viac slúžiť záujmom občanov
  1. Nevymením peniaze Humenčanov za hodnotenie jednej mimovládky
  2. Ako zabrániť povodniam, či suchu? Riešenie nájde Climathon
  3. Tatra banka opäť rozdáva vreckové 22 eur k novému Detskému účtu
  4. Vydanie denníka SME spolu s knihou Po stopách dávnej Bratislavy
  5. 3 najväčšie chyby pri zateplení šikmej strechy
  6. EU v Bratislave udelila čestný titul doctor honors causa
  7. Company´s autumn in the High Tatras
  8. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli
  9. 322 m2 a mesto ako na dlani. Bratislava má atypický penthouse
  10. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s
  1. V Žiline sme vytvorili priestor, aby mladí ľudia neodišli 32 609
  2. Pravda o mäse v burgroch z McDonald’s 26 843
  3. OLED televízory sú ohrozené vypálením obrazu 18 007
  4. Reportáž: Ako sa vyrába slovenské akostné víno 9 467
  5. Karibik aj Európa: Plavte sa za dobrodružstvom 8 651
  6. Zaúča výčapníkov vo svete: Odfláknuté pivo zákazník vycíti 7 113
  7. Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? 4 839
  8. Koho výrobky naozaj kupujete v McDonald's? 4 713
  9. Stíhame napredovať s technológiami? Môže už byť neskoro 4 545
  10. Zuzana Žirková: Šport v meste je v polčase rozpadu 4 219