Agentúra S&P znížila rating Volkswagenu

Agentúra Standard & Poor's dnes znížila rating dlhodobých záväzkov Volkswagenu o jeden stupeň na úroveň A-.

Ilustračné foto.(Zdroj: TASR/AP)

Agentúra Standard & Poor's dnes znížila rating dlhodobých záväzkov Volkswagenu o jeden stupeň na úroveň A-.

LONDÝN. Emisný škandál má negatívny vplyv aj na úverovú bonitu najväčšej európskej automobilky. Informovala o tom agentúra DPA.

Agentúra Standard & Poor's (S&P) dnes znížila rating dlhodobých záväzkov Volkswagenu (VW) o jeden stupeň na úroveň A-.

Výhľad ratingu je negatívny, čo znamená, že hodnotenie úverovej dôveryhodnosti koncernu sa môže v blízkej budúcnosti ešte viac zhoršiť. S&P uviedla, že môže znížiť rating o ďalšie dva stupne.

S&P tiež zhoršila rating kľúčových divízií Volkswagenu, vrátane Volkswagen Financial Services AG a Volkswagen Bank GmbH, na A- z A.

"Zníženie ratingu odráža naše presvedčenie, že sa názorne ukázali dôležité chyby v štruktúre manažmentu a riadenia VW rovnako ako jeho manažmentu rizík," uvádza sa v správe S&P.

"Myslíme si, že sa ukázalo, že interné kontroly VW boli nedostatočné na to, aby zabránili údajnému nezákonnému správaniu v USA a prehreškom v ďalších regiónoch alebo aby ich identifikovali."

S&P bude ďalej skúmať potenciálne vplyvy emisného škandálu na hospodárske vyhliadky a konkurencieschopnosť koncernu rovnako ako vývoj príjmov a zadlženosti.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 14 241
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 542
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 226
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 1 979
  5. Kam do tepla v januári? 1 735
  6. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 498
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 380
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 255
  9. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 897
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 840

Téma: Nemecko


Článok je zaradený aj do ďalších tém Autá Volkswagen

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

ŽENA

Prečo ľudia podvádzajú? Prieskum dal jasnú odpoveď

Prečo sú aj šťastní ľudia neverní?

TECH

Historici sa mýlia, čiernu smrť roznieslo čosi iné

Nový výskum naznačuje, ako sa problém šíril.

Neprehliadnite tiež

Facebook otvorí v Európe tri nové školiace centrá pre digitálne zručnosti

Facebook plánuje do roku 2020 vyškoliť 100-tisíc malých a stredných podnikov a zabezpečiť on-line školenia pre 250-tisíc podnikov.

Ľudí bez práce je zas o čosi menej, nezamestnanosť klesla na 5,94 percenta

Od konca minulého roka je na Slovensku bez práce historicky najmenej ľudí od vzniku republiky.

RegioJet odvezie viac ľudí, na trase medzi Bratislavou a Komárnom pridal sedadlá

RegioJet v súčasnosti prepravuje na trase medzi Bratislavou, Dunajskou Stredou a Komárnom približne 3 milióny cestujúcich.

Odborári z KOVO v trnavskej automobilke odmietli Moderné odbory pre výroky jeho predsedu

Rozbuškou konfliktu malo byť vyjadrenie Smolinského na sociálnej sieti, v ktorom mal napadnúť odborový zväz KOVO ako celok.