Tesco stupňuje cenovú vojnu v Británii

Tesco v rámci programu s názvom "Cenový sľub" rozdal zákazníkom kupóny na zľavu, ktoré môžu použiť, ak zistia, že u najväčších konkurentov by ich tovar z produktovej rady Tesca vyšiel lacnejšie.

LONDÝN. Tesco stupňuje cenovú vojnu v Británii. Najväčší maloobchodný reťazec v krajine oznámil, že poskytne zákazníkom pri pokladnici okamžite zľavu, ak zistia, že výrobky, ktoré predáva Tesco pod vlastnou značkou, sú u konkurencie lacnejšie. Informovali o tom agentúry Reuters a Bloomberg.

Tesco v rámci programu s názvom "Cenový sľub" rozdal zákazníkom kupóny na zľavu, ktoré môžu použiť, ak zistia, že u najväčších konkurentov by ich tovar z produktovej rady Tesca vyšiel lacnejšie.

Okrem toho dnes reťazec dnes vo svojich veľkých prevádzkach spustil program "garancie značky" a sľubuje, že klientom doplatí rozdiel medzi cenou tovaru vlastnej značky a tovaru u konkurencie. Týka sa to však len veľkých supermarketov.

Článok pokračuje pod video reklamou

Cieľom tohto kroku je odlákať klientov konkurenčným maloobchodným predajcom v Británii ako sú Sainsbury, Morrison Supermarkets a sieť Asda, ktorú vlastní americký reťazec Wal-MartWal-Mart. Ale nie je namierený proti diskontným nemeckým reťazcom Aldi a Lidl, ktoré sú v Británii čoraz obľúbenejšie a v podstate odštartovali cenovú vojnu.

Tesco vo svojom vyhlásení uvádza, že v Severnom Írsku sa tento program stretol s pozitívnym ohlasom klientov.

Britský maloobchodný reťazec dosiahol za obchodný rok 2014/15 najhoršie výsledky vo svojej 96-ročnej histórii. Strata Tesca pred zdanením sa za 12 mesiacov do konca marca 2015 vyšplhala na rekordných 6,4 miliardy libier (8,64 miliardy eur), po zisku 2,26 miliardy GBP v predchádzajúcom obchodnom roku.

Reťazec už tri roky v rade bojuje s klesajúcimi príjmami. V januári jeho vedenie oznámilo, že zatvorí časť obchodov v Británii, predá niektoré zahraničné aktíva a zredukuje kapitálové výdavky.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 123
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 324
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 492
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 312
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 738
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 391
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 5 011
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 511
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 828
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 675

Téma: Klietkový chov sliepok


Článok je zaradený aj do ďalších tém Obchod a nakupovanie

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Môj dom, môj hrad. Sternbergovci si to môžu povedať už 800 rokov

So súrodencami sa tu pretekali na trojkolkách, pre miestnych robili omše. Na súkromnom hrade Český Šternberk hradný pán stále býva.

SVET

Únia zatvára hranice. Opúšťa tým myšlienky Schengenu

Z núdzových opatrení sa stávajú dlhodobé.

PLUS

Prísne tajné. Ako sa zrodila najhoršia zbraň v dejinách

Ako sa vznikla najhoršia zbraň ľudstva.

Neprehliadnite tiež

Podnik v Madride ponúka priestory na poludňajšiu siestu

Odpočinok v čase siesty láka čoraz viac zamestnancov, študentov aj turistov v Španielsku.

Rakúski hydinári zápasia s cenovým dumpingom zo zahraničia

V Rakúsku sa počet spracovateľských podnikov v priebehu 15 rokov znížil na polovicu.

Česko zažíva karavanový rozmach, dopyt rastie

Česi si čoraz viac volia dovolenku na domácom trhu namiesto zahraničnej.

Hirošima straší Ružinov už vyše desaťročie

Z projektu Yosaria Plaza zostal len železobetónový skelet.

Nové Mesto má koncepciu rozvoja cyklistickej dopravy

Mestská časť si zadefinovala strategický materiál.