BRATISLAVA. V súťaži ministerstva dopravy na zabezpečenie komunikačno-informačnej kampane k eurofondom sú námietky, ktoré musí teraz posúdiť Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO).
"Budeme konať štandardným postupom v zmysle zákona o verejnom obstarávaní," konštatoval pre TASR hovorca ÚVO Ján Mažgút. Námietky smerujú proti výsledku vyhodnotenia ponúk alebo návrhov v štádiu súťaže po otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá".
Tender na kampaň vyhlásilo ministerstvo dopravy v marci tohto roku a hodnotu za zákazku predpokladá vo výške 5 miliónov eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH).
Dodávateľ by mal pre rezort dopravy pripraviť a organizačne zabezpečiť aktivity komunikačno-informačnej kampane k Operačnému programu Doprava (OPD) a Operačnému programu Integrovaná infraštruktúra (OPII).
Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb zabezpečenia nákupu mediálneho priestoru, realizácia reklamnej a informačnej kampane s celoštátnou pôsobnosťou, nákup mediálnych priestorov v televíziách, rozhlase, printoch, na vonkajších reklamných plochách a na internete s celoštátnym dosahom.
Ďalej zabezpečenie a realizácia prieskumu znalosti projektov OPD a prípravy OPII a zabezpečenie produkčných prác.
Kritériom pre výber víťaza je pre ministerstvo dopravy ekonomicky najvýhodnejšia ponuka a zákazka bude spolufinancovaná z eurofondov.