BRATISLAVA. Za prvých šesť mesiacov tohto roka sa predalo o takmer 75-tisíc diaľničných známok viac ako v rovnakom období vlaňajška. Informovala o tom dnes hovorkyňa Národnej diaľničnej spoločnosti Eva Žgravčáková.
"Za prvých šesť mesiacov tohto roka sa predalo celkovo 1.823.861 diaľničných známok, čo bolo v porovnaní s vlaňajším polrokom viac o 74.698 kusov," spresnila.
Kým v prvom polroku 2014 dosiahol príjem z predaja diaľničných známok výšku približne takmer 48 miliónov eur eur, tohtoročný príjem za šesť mesiacov bol vo výške 50,6 milióna.
Hovorkyňa doplnila, že v júni 2015 dosiahol príjem z predaja diaľničných známok výšku 3,62 milióna eur.
Celkovo sa ich predalo vyše 254 tisíc, pričom najvyšší predaj sa dosiahol v kategórii 10-dňových, a to 191-tisíc kusov. Ročných diaľničných známok sa predalo viac ako 23-tisíc kusov.