- Konzorcium čínskych firiem na čele s China Communications Contraction Company,
- Vinci Concessions so spriaznenými firmami,
- Inžinierske stavby, Metrostav, Bouygues Travaux Publics či Intertoll,
- Hochtief s dvoma ďalšími firmami,
- Astaldi a IC Ictas Holding,
- Strabag s ďalšími firmami,
- dve menšie konzorciá.
BRATISLAVA. Obchvat Bratislavy, obriu zákazku za 4,53 miliardy eur, chcú postaviť a prevádzkovať Taliani, Francúzi i Číňania.
Podľa informácií denníka SME ponuku na výstavbu autostrády, ktorú budeme splácať tridsať rokov, podalo konzorcium, ktoré vedie spoločnosť China Communications Construction Company (CCCC).
Spoločnosť oslovil štát už pri prieskume, kto a za koľko by obchvat postavil.
Váhostav mlčí
Podľa skôr medializovaných informácií s CCCC už hovorili aj zástupcovia stavebnej firmy Váhostav, ktorá by chcela pri výstavbe pôsobiť ako subdodávateľ. Teraz to podnik komentovať nechce.
„Vzhľadom na to, že súťaž na výstavbu časti diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 nebola ešte ukončená, nebudeme sa do jej ukončenia bližšie vyjadrovať k akejkoľvek možnej účasti na výstavbe,“ povedal hovorca Váhostavu Tomáš Halán.