Na internetové reklamy kliká na Slovensku viac žien než mužov

Na reklamy reaguje viac ako pätina slovenských užívateľov, čím sa Slovensko spolu s Maďarskom radí v počte preklikov na druhé miesto.

Ilustračná fotografia.(Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Na Slovensku kliká na displejové reklamy na internete viac žien ako mužov, keď miera preklikov (CTR) u mužov dosahuje 0,38 %, kým u žien 0,44 %.

Vyššie CTR žien bolo zaznamenané vo väčšine sledovaných krajín v regióne strednej a východnej Európy (CEE). Ukázala to štúdia gemiusAdMonitor od poradenskej spoločnosti Gemius.

Na reklamy reaguje viac ako pätina slovenských užívateľov, čím sa Slovensko spolu s Maďarskom radí v počte preklikov na druhé miesto.

Viac klikajúcich bolo zaznamenaných iba v Poľsku. Slovensko je s priemernou mierou preklikov 0,41 % mierne pod priemerom regiónu CEE (0,45 %). Najvyššiu mieru preklikov zaznamenala štúdia na Ukrajine (0,89 %) a v Chorvátsku (0,71 %).

Najviac klikajú na reklamné bannery 16- až 24-roční užívatelia internetu (0,48 %), čo je charakteristické pre väčšinu skúmaných štátov. O niečo staršia veková kategória (25 - 34 rokov) generuje, naopak, najnižšie CTR o hodnote 0,38 %.

Štúdia zahŕňa kampane merané pomocou nástrojov gemiusDirectEffect a gemiusProfileEffect v 13 štátoch regiónu CEE: v Českej republike, na Slovensku, v Estónsku, Rumunsku, Poľsku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Bulharsku, Litve, Lotyšsku a na Ukrajine.

Spoločnosť v týchto štátoch meria aspoň 50 % online reklamných kampaní.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 7 432
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 6 881
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 665
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 475
  5. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 095
  6. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 2 089
  7. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 1 776
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 624
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 168
  10. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 759

Téma: Internet


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

OĽaNO nie je iba Matovič, hovorí jeho líder. Uvažuje, že sa stiahne z politiky

Líder OĽaNO Igor Matovič pre SME hovorí, že sa mu stalo niečo závažné.

KOMENTÁRE

(Ne)obyčajný človek Igor Matovič

Lídra Obyčajných ľudí šikanuje koalícia, no sám zo seba robí ľahký terč.

KOMENTÁRE

Ako sa žije v kraji, kde bane miznú

Vnímajú ich ako náletové buriny, ktoré sa uchytili v pustnúcom kraji.

DOMOV

Čo hovoria na vývoj v Poľsku Fico, Šebej či Švecová

Poľská vláda zasahuje do nezávislosti ústavného súdu.

Neprehliadnite tiež

Wizz Air: Väčší kufor grátis nebude skôr, lebo treba vyškoliť personál (rozhovor)

Za väčšiu príručnú batožinu si zákazníci leteckej spoločnosti Wizz Air už nebudú musieť platiť, novinku zavedú aerolínie až od konca októbra.

Získať hypotéku je čoraz ťažšie. Čo sa zmenilo?

Banky sa musia pri schvaľovaní hypotéky viac zameriavať a skúmať finančnú situáciu klientov.

Volkswagen, BMW, Audi sú podozrivé z kartelu, zrejme sa dohadovali na cene

Nemecký týždenník Der Spiegel informoval o vzájomnej dohode niekoľkých automobiliek. Mali sa dohadovať na cene aj prístupe.

V Česku sťahujú kečup kvôli nižšiemu obsahu rajčín

Z nevyhovujúcej šarže výrobku bolo na trhu viac ako 14-tisíc kusov.