Slovenské printové médiá získali vlani viac peňazí na reklamu

Do inzercie najviac firmy investovali vo vydavateľstvách Ringier Axel Springer, Spoločnosť 7 Plus a Petit Press.

Ilustračné foto.(Zdroj: www.multiplemayhemmamma.com)

BRATISLAVA. Výdavky na reklamu v slovenských printových médiách v roku 2014 vzrástli medziročne o 0,6 percenta a dosiahli úroveň 176 miliónov eur. Aj keď printový trh po prepade v roku 2012 nepretržite medziročne rástol, stále zostáva na nižšej úrovni, ako bol v roku 2007.

Vyplýva to z monitoringu reklamných výdavkov Ad Intelligence agentúry TNS Slovakia. Monitoring Ad Intelligence vychádza z oficiálnych cenníkových cien a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre a bonusy.

Kým noviny v roku 2014 stagnovali (- 0,4 %), časopisy si medziročne polepšili (nárast 1,4 %). Najviac investovali zadávatelia do reklamy v printových tituloch vydavateľstiev Ringier Axel Springer, Spoločnosť 7 Plus a Petit Press. Traja najväčší hráči získali až 62 percent z celkových investícií zadávateľov do printovej reklamy.

Medzi mesačníkmi investovali zadávatelia už tradične najviac prostriedkov do reklamy v časopise Eva. Medzi týždenníkmi sa najviac inzerovalo v Plus 7 dní a čo sa týka denníkov, prvenstvo si drží Nový Čas.

Najväčším zadávateľom reklamy v tlači bol Lidl, nasledoval predajca záhradnej a bazénovej techniky Mountfield. Medzi desiatich najväčších zadávateľov sa navyše posunuli výrobca voľnopredajných liekov Simply You a importér automobilov Škoda Auto Slovensko. Z TOP 10 vypadli Telefónica a Porsche Slovakia.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 850
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 643
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 883
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 666
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 313
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 246
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 353
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 825
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 200
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 192

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zoznam vecí, na ktorých chce ušetriť štátna zdravotná poisťovňa

Výber úsporných opatrení, ako ho navrhla Všeobecná zdravotná poisťovňa.

KOMENTÁRE

Pozrime sa na pád predsedu Danka z výslnia

Aj keby výložky z pyžamy neodpáral, určite im už bozkami lásku neprejavuje.

EKONOMIKA

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby uprostred viazanosti.

Neprehliadnite tiež

Hrušovský začal kontrolovať Eximbanku

Politický obchod bývalý šéf KDH Pavol Hrušovský vylúčil.

Premiéri krajín V4 sa stretnú k téme nekvalitných výrobkov vo Varšave

Fico v Trnave zdôraznil, že chcú reagovať na niečo, čo nemôžeme akceptovať, aby z nás robili občanov 2. kategórie.

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby a ceny uprostred viazanosti, ľudia sa búria.

Briti budú múdri a ak budú ľudí potrebovať, pustia ich (rozhovor)

Analytik Next Finance Jiří Cihlář tvrdí, že Veľká Británia si po brexite bude zamestnancov z cudziny vyberať.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop