Slovenské printové médiá získali vlani viac peňazí na reklamu

Do inzercie najviac firmy investovali vo vydavateľstvách Ringier Axel Springer, Spoločnosť 7 Plus a Petit Press.

Ilustračné foto.(Zdroj: www.multiplemayhemmamma.com)

BRATISLAVA. Výdavky na reklamu v slovenských printových médiách v roku 2014 vzrástli medziročne o 0,6 percenta a dosiahli úroveň 176 miliónov eur. Aj keď printový trh po prepade v roku 2012 nepretržite medziročne rástol, stále zostáva na nižšej úrovni, ako bol v roku 2007.

Vyplýva to z monitoringu reklamných výdavkov Ad Intelligence agentúry TNS Slovakia. Monitoring Ad Intelligence vychádza z oficiálnych cenníkových cien a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre a bonusy.

Kým noviny v roku 2014 stagnovali (- 0,4 %), časopisy si medziročne polepšili (nárast 1,4 %). Najviac investovali zadávatelia do reklamy v printových tituloch vydavateľstiev Ringier Axel Springer, Spoločnosť 7 Plus a Petit Press. Traja najväčší hráči získali až 62 percent z celkových investícií zadávateľov do printovej reklamy.

Článok pokračuje pod video reklamou

Medzi mesačníkmi investovali zadávatelia už tradične najviac prostriedkov do reklamy v časopise Eva. Medzi týždenníkmi sa najviac inzerovalo v Plus 7 dní a čo sa týka denníkov, prvenstvo si drží Nový Čas.

Najväčším zadávateľom reklamy v tlači bol Lidl, nasledoval predajca záhradnej a bazénovej techniky Mountfield. Medzi desiatich najväčších zadávateľov sa navyše posunuli výrobca voľnopredajných liekov Simply You a importér automobilov Škoda Auto Slovensko. Z TOP 10 vypadli Telefónica a Porsche Slovakia.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  3. Keď Slováci krotia morský vietor
  4. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  5. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 €
  6. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov
  7. Robila som domáci džem z ovocia z Kauflandu. Ako to dopadlo?
  8. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií
  9. Vizuálny smog je problém
  10. Reportáž: Na Záhorí vyrábajú svetové omietky
  1. Najkrajšie americké národné parky
  2. Podceňovať skúšobné jazdy sa pri výbere vozidla neoplatí
  3. Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani
  4. Plánovaním financií vás ani prísnejšie podmienky nezaskočia
  5. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 €
  6. HB Reavis rozširuje svoje portfólio v Londýne už o piaty projekt
  7. Keď Slováci krotia morský vietor
  8. Ochrana pred tropickou horúčavou
  9. Pivovar Šariš investoval do kultúry
  10. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate
  1. Najkrajšie americké národné parky 13 738
  2. 10 tipov z histórie: ako zbohatnúť podľa úspešných velikánov 11 589
  3. Porovnanie najobľúbenejších last minute destinácií 7 028
  4. Letná ponuka: Predplatné SME.sk len za 9,90 € 3 275
  5. Vizuálny smog je problém 2 990
  6. Najvýhodnejšia dovolenka v Tatrách a Liptove 2 776
  7. Už aj čerpacia stanica OMV Spišská Nová Ves je v novom šate 2 730
  8. Keď Slováci krotia morský vietor 2 410
  9. Volkswagen Arteon spája limuzínu s rodinou 1 603
  10. Zákazníkov sme odmenili darčekmi v hodnote 250 000 € 1 365

Hlavné správy zo Sme.sk

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Kamaráti aj odkazy cez médiá. Danko a Bugár

Ako sa vyvíjali vzťahy medzi SNS a Most-Híd.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Aj Rusi boli okupovaní, už si to len priznať

Patrili k najväčším obetiam boľševickej diktatúry.

Neprehliadnite tiež

Turisti si priplatia. Záujem o Česko zdražil ubytovanie aj reštaurácie

Stále viac Čechov trávi časť dovolenky vo svojej krajine.

Dôchodcom porastú penzie. Pozrite sa, o koľko

Spôsob zvyšovania dôchodkov sa na Slovensku viackrát menil.

Trump navrhuje, aby firmy zverejňovali výsledky polročne, nie kvartálne

Firmám by to podľa Trumpa umožnilo väčšiu flexibilitu a ušetrili by.

Program pomoci Grécku sa končí, Atény dlhujú 322 miliárd eur

Obrovský dlh krajiny zostáva pre Európu finančnou hrozbou.