Úradu vlády dodá reklamné služby Creo/Young & Rubicam

Predmetom zákazky za 6 miliónov eur je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru.

(Zdroj: SME – TIBOR SOMOGYI)

BRATISLAVA. Reklamné a marketingové služby v hodnote 6,083 milióna eur s daňou z pridanej hodnoty (DPH) pre Úrad vlády SR zabezpečí spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o.

Vyplýva to zo zverejneného oznámenia v Dodatku k úradnému vestníku EÚ. O zadaní zákazky spomínanej firme rozhodol úrad vlády 29. januára tohto roka. Prvotná predpokladaná hodnota zákazky bola vo výške 6,287 mil. eur bez DPH.

Predmetom zákazky je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru na komunikačné a informačné aktivity spojené s projektmi z Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS) a Operačného programu Technická pomoc (OPTP) v období rokov 2014 a 2015, vrátane mediálnych služieb.

Úrad vlády SR obstarával spomínané služby v mene iných verejných obstarávateľov, medzi ktorými boli okrem iného aj ministerstvo financií, ministerstvo spravodlivosti, ministerstvo vnútra, ministerstvo zdravotníctva, či Národný bezpečnostný úrad.

Zadávateľ zákazky požaduje okrem nákupu mediálneho priestoru, aby firma Creo/Young & Rubicam vypracovala mediálny plán pre komunikačné a informačné aktivity jednotlivých projektov financovaných zo spomínaných operačných programov.

"Cieľovou skupinou, na ktorú bude kampaň komunikovaná, sú široká verejnosť, a teda obyvatelia SR 15+, podnikatelia a odborná verejnosť, čiže žiadatelia a prijímatelia o nenávratný finančný príspevok z OPIS a OPTP," priblížil úrad vlády. Zároveň obstarávateľ dodal, že vzhľadom na to, že ide o širokú cieľovú skupinu, je nevyhnutná segmentácia a vytipovanie konkrétnych médií, ktorými bude možné osloviť každú z cieľových skupín.

Pri výbere uchádzačov rozhodla relatívnou váhou 40 % najnižšia priemerná cena s DPH za formát TV. Nasledovala najnižšia priemerná cena s DPH za formát print s váhou 25 %. Zhodne po 15 % mali najnižšie priemerné ceny s DPH pre segmenty online a outdoor. Relatívnou váhou 5 % disponoval formát rádia. Súťaž bola otvorená a obstarávateľ nevyužil elektronickú aukciu.

Spoločnosť Creo/Young & Rubicam realizovala v minulosti aj informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku pre rezort financií. Pôvodný rozpočet kampane vtedy počítal s objemom prostriedkov 5,975 mil. eur. Náklady na kampaň však vzrástli v decembri 2008 o 1,952 mil. eur bez DPH, pričom v októbri 2008 vláda svojím rozhodnutím zvýšila rozpočet kampane ešte o 497,9 tis. eur.

Dôvodom tohto kroku bol skorší začiatok kampane ako aj kvalitnejší model eurokalkulačky, ktorú dostali domácnosti. Predmetom vtedy novej zákazky boli podľa zverejneného oznámenia o výsledku verejného obstarávania doplňujúce služby, nezahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tipy, kam ísť na dovolenku počas Veľkej Noci
  2. Tablet nie je na všetko, ale v tomto dokáže zázraky
  3. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  4. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov
  5. Investment Advisory Guide for Slovakia
  6. Jazdili sme na novom Volkswagene T-Cross!
  7. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka
  8. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019
  9. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov
  10. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali
  1. Vaše umenie bude hýbať Tatrami. Zapojte sa do súťaže ZSSK
  2. Tipy, kam ísť na dovolenku počas Veľkej Noci
  3. Tablet nie je na všetko, ale v tomto dokáže zázraky
  4. Recenze youtubera JeezyJ: jak dopadla autokamera Mio MiVue 785 ?
  5. Burza pracovných príležitostí opäť na Stavebnej fakulte STU
  6. Počet ochorení na rakovinu stále stúpa. Nepodceňujte prevenciu
  7. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  8. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov
  9. Forum Prešov má platné stavebné povolenie a začína s výstavbou
  10. Slávnostná inaugurácia rektora a dekanov fakúlt EU v Bratislave
  1. Žiaci sa šikanovali, dnes si pomáhajú. Pomohlo sedem krokov 25 075
  2. Tipy, kam ísť na dovolenku počas Veľkej Noci 21 113
  3. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov 20 976
  4. Tablet nie je na všetko, ale v tomto dokáže zázraky 17 577
  5. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 15 916
  6. Slovensko čaká najdôležitejšie politické rozhodnutie roka 12 332
  7. Forum Prešov má platné stavebné povolenie a začína s výstavbou 6 886
  8. Test LG OLED B8: špičkový 4K televízor za cenu, akú ste nečakali 4 876
  9. Obľúbené Tunisko sa vracia do ponuky dovoleniek na rok 2019 4 742
  10. Máte pri čítaní „krátke ruky“? Vitajte vo svete štyridsiatnikov 4 583

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Mistrík odstúpil z prezidentského súboja, podporil Čaputovú

Mistríkovo rozhodnutie ocenil aj prezident Kiska a tiež podporil Čaputovú.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Toto by Čaputová nemala zahodiť

Po dvadsiatich rokoch môže prvé kolo vyhrať blok mimo Smeru a HZDS.

AUTO

Prichádza malé SUV Škoda Kamiq. Aké sú naše prvé dojmy?

Zaboduje priestorom aj bohatou výbavou.

Neprehliadnite tiež

Trump chce nominovať do Fedu svojho bývalého poradcu

Stephan Moore je kritikom menovej politiky Fedu.

Americký prezident Donald Trump.
Ilustračné foto.

Čína odmieta ustúpiť USA v oblasti technologických firiem

Rokovania medzi Pekingom a Washingtonom budú pokračovať v utorok.

Americký obchodný splnomocnenec Robert Lighthizer.

Česká automobilka Škoda sa dohodla s odbormi na zvýšení platov

Tarifné platy od 1. apríla stúpnu v prepočte približne o sto eur.

Ilustračné foto.

Turcké úrady vyšetrujú americkú banku JPMorgan Chase

Turecký bankový dohľad a úrad pre dohľad nad kapitálovými trhmi otvorili dve vyšetrovania.

Centrála JPMorgan Chase.