SME
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

Úradu vlády dodá reklamné služby Creo/Young & Rubicam

Predmetom zákazky za 6 miliónov eur je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru.

(Zdroj: SME – TIBOR SOMOGYI)

BRATISLAVA. Reklamné a marketingové služby v hodnote 6,083 milióna eur s daňou z pridanej hodnoty (DPH) pre Úrad vlády SR zabezpečí spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o.

Vyplýva to zo zverejneného oznámenia v Dodatku k úradnému vestníku EÚ. O zadaní zákazky spomínanej firme rozhodol úrad vlády 29. januára tohto roka. Prvotná predpokladaná hodnota zákazky bola vo výške 6,287 mil. eur bez DPH.

Predmetom zákazky je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru na komunikačné a informačné aktivity spojené s projektmi z Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS) a Operačného programu Technická pomoc (OPTP) v období rokov 2014 a 2015, vrátane mediálnych služieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Úrad vlády SR obstarával spomínané služby v mene iných verejných obstarávateľov, medzi ktorými boli okrem iného aj ministerstvo financií, ministerstvo spravodlivosti, ministerstvo vnútra, ministerstvo zdravotníctva, či Národný bezpečnostný úrad.

Zadávateľ zákazky požaduje okrem nákupu mediálneho priestoru, aby firma Creo/Young & Rubicam vypracovala mediálny plán pre komunikačné a informačné aktivity jednotlivých projektov financovaných zo spomínaných operačných programov.

"Cieľovou skupinou, na ktorú bude kampaň komunikovaná, sú široká verejnosť, a teda obyvatelia SR 15+, podnikatelia a odborná verejnosť, čiže žiadatelia a prijímatelia o nenávratný finančný príspevok z OPIS a OPTP," priblížil úrad vlády. Zároveň obstarávateľ dodal, že vzhľadom na to, že ide o širokú cieľovú skupinu, je nevyhnutná segmentácia a vytipovanie konkrétnych médií, ktorými bude možné osloviť každú z cieľových skupín.

Skryť Vypnúť reklamu

Pri výbere uchádzačov rozhodla relatívnou váhou 40 % najnižšia priemerná cena s DPH za formát TV. Nasledovala najnižšia priemerná cena s DPH za formát print s váhou 25 %. Zhodne po 15 % mali najnižšie priemerné ceny s DPH pre segmenty online a outdoor. Relatívnou váhou 5 % disponoval formát rádia. Súťaž bola otvorená a obstarávateľ nevyužil elektronickú aukciu.

Spoločnosť Creo/Young & Rubicam realizovala v minulosti aj informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku pre rezort financií. Pôvodný rozpočet kampane vtedy počítal s objemom prostriedkov 5,975 mil. eur. Náklady na kampaň však vzrástli v decembri 2008 o 1,952 mil. eur bez DPH, pričom v októbri 2008 vláda svojím rozhodnutím zvýšila rozpočet kampane ešte o 497,9 tis. eur.

Dôvodom tohto kroku bol skorší začiatok kampane ako aj kvalitnejší model eurokalkulačky, ktorú dostali domácnosti. Predmetom vtedy novej zákazky boli podľa zverejneného oznámenia o výsledku verejného obstarávania doplňujúce služby, nezahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  3. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  2. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  10. Slovaktual umožní všetkým zamestnancom bezplatné testovanie
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 366
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 376
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 9 516
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 891
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 865
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 967
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 585
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 473
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 406
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 753
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Moldava

Koronavírus: Vláda rokuje o celoplošnom testovaní, Za ľudí je proti (minúta po minúte)

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 222-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 417 obetí. V okrese Nitra platí sprísnený lockdown.

Veronika Remišová.
Homáre nórske sa musia na európsky trh dostať do 24 hodín.
Slovenská lyžiarka Petra Vlhová skončila štvrtá.

Neprehliadnite tiež

Problémom pri obstarávaní nájomných bytov sú najmä pozemky, tvrdí ÚVO

Pokuty za porušenia zákona sú pritom pre mnohé mestá a obce likvidačné.

Predseda Úradu pre verejné obstarávanie Miroslav Hlivák.

Obchodná vojna Trumpa s Čínou pripravila USA o 245-tisíc miest

Biden zatiaľ nemá v pláne meniť Trumpom zavedené clá.

Donald Trump.

V Česku minulý rok prerušilo podnikanie skoro stotisíc živnostníkov

Trend ukončovaní podnikateľských aktivít nabral tempo v druhej polovici roka.

Ilustračné foto

Zomrel bývalý viceguvernér NBS Jozef Mudrík

Mudrík bol viceguvernérom NBS v rokoch 1995 až 2001.

Jozef Mudrík na snímke z roku 2000.