SME
Piatok, 30. október, 2020 | Meniny má Simon, SimonaKrížovkyKrížovky

Úradu vlády dodá reklamné služby Creo/Young & Rubicam

Predmetom zákazky za 6 miliónov eur je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru.

(Zdroj: SME – TIBOR SOMOGYI)

BRATISLAVA. Reklamné a marketingové služby v hodnote 6,083 milióna eur s daňou z pridanej hodnoty (DPH) pre Úrad vlády SR zabezpečí spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o.

Vyplýva to zo zverejneného oznámenia v Dodatku k úradnému vestníku EÚ. O zadaní zákazky spomínanej firme rozhodol úrad vlády 29. januára tohto roka. Prvotná predpokladaná hodnota zákazky bola vo výške 6,287 mil. eur bez DPH.

Predmetom zákazky je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru na komunikačné a informačné aktivity spojené s projektmi z Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS) a Operačného programu Technická pomoc (OPTP) v období rokov 2014 a 2015, vrátane mediálnych služieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Úrad vlády SR obstarával spomínané služby v mene iných verejných obstarávateľov, medzi ktorými boli okrem iného aj ministerstvo financií, ministerstvo spravodlivosti, ministerstvo vnútra, ministerstvo zdravotníctva, či Národný bezpečnostný úrad.

Zadávateľ zákazky požaduje okrem nákupu mediálneho priestoru, aby firma Creo/Young & Rubicam vypracovala mediálny plán pre komunikačné a informačné aktivity jednotlivých projektov financovaných zo spomínaných operačných programov.

"Cieľovou skupinou, na ktorú bude kampaň komunikovaná, sú široká verejnosť, a teda obyvatelia SR 15+, podnikatelia a odborná verejnosť, čiže žiadatelia a prijímatelia o nenávratný finančný príspevok z OPIS a OPTP," priblížil úrad vlády. Zároveň obstarávateľ dodal, že vzhľadom na to, že ide o širokú cieľovú skupinu, je nevyhnutná segmentácia a vytipovanie konkrétnych médií, ktorými bude možné osloviť každú z cieľových skupín.

Skryť Vypnúť reklamu

Pri výbere uchádzačov rozhodla relatívnou váhou 40 % najnižšia priemerná cena s DPH za formát TV. Nasledovala najnižšia priemerná cena s DPH za formát print s váhou 25 %. Zhodne po 15 % mali najnižšie priemerné ceny s DPH pre segmenty online a outdoor. Relatívnou váhou 5 % disponoval formát rádia. Súťaž bola otvorená a obstarávateľ nevyužil elektronickú aukciu.

Spoločnosť Creo/Young & Rubicam realizovala v minulosti aj informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku pre rezort financií. Pôvodný rozpočet kampane vtedy počítal s objemom prostriedkov 5,975 mil. eur. Náklady na kampaň však vzrástli v decembri 2008 o 1,952 mil. eur bez DPH, pričom v októbri 2008 vláda svojím rozhodnutím zvýšila rozpočet kampane ešte o 497,9 tis. eur.

Dôvodom tohto kroku bol skorší začiatok kampane ako aj kvalitnejší model eurokalkulačky, ktorú dostali domácnosti. Predmetom vtedy novej zákazky boli podľa zverejneného oznámenia o výsledku verejného obstarávania doplňujúce služby, nezahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť
  4. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  1. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  2. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  3. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  4. Magazín SME Ženy už v predaji
  5. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  6. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  7. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  8. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  9. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  10. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 36 898
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 25 045
  3. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 17 788
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 821
  5. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 16 673
  6. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 16 624
  7. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 13 049
  8. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 488
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 353
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 185
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Kam ísť na test, čo s pozitívnymi a čo bude s netestovanými? (otázky a odpovede)

Certifikát z plošného testovania na Covid-19 je vstupenkou do obchodov.

Pri plošnom testovaní sa využívajú antigénové testy.
Premiér Igor Matovič.
Stĺpček šéfredaktorky Beaty Balogovej

Testovanie nie je hlasovanie, dajte sa otestovať

Je dôležité, aby štát dokázal otestovať všetkých, ktorí chcú byť zodpovední.

Beata Balogová, šefredaktorka denníka SME
Prezidentka Zuzana Čaputová, premiér Igor Matovič.

Neprehliadnite tiež

Môže vás firma vyhodiť, keď odmietnete ísť na test?

Firma má na výber viacero možností.

Ilustračná fotografia.

Wall Street má za sebou najhorší týždeň od marca

Na akcie negatívne vplýva pandémia aj nervozita pred voľbami v USA.

Wall Street - ilustračná fotografia.

V cestovnom ruchu zanikne 174 miliónov pracovných pozícií

Svetová rada cestovania a turizmu pôvodne predpokladala zánik 197 miliónov miest.

Turisti narýchlo opúšťajú Chorvátsko.

Európska centrálna banka varuje pred plošným zatváraním ekonomík

Vlády musia pri zavádzaní reštrikcií postupovať selektívne.

Európska centrálna banka.