SME
Pondelok, 10. máj, 2021 | Meniny má ViktóriaKrížovkyKrížovky

Úradu vlády dodá reklamné služby Creo/Young & Rubicam

Predmetom zákazky za 6 miliónov eur je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru.

(Zdroj: SME – TIBOR SOMOGYI)

BRATISLAVA. Reklamné a marketingové služby v hodnote 6,083 milióna eur s daňou z pridanej hodnoty (DPH) pre Úrad vlády SR zabezpečí spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o.

Vyplýva to zo zverejneného oznámenia v Dodatku k úradnému vestníku EÚ. O zadaní zákazky spomínanej firme rozhodol úrad vlády 29. januára tohto roka. Prvotná predpokladaná hodnota zákazky bola vo výške 6,287 mil. eur bez DPH.

Predmetom zákazky je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru na komunikačné a informačné aktivity spojené s projektmi z Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS) a Operačného programu Technická pomoc (OPTP) v období rokov 2014 a 2015, vrátane mediálnych služieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Úrad vlády SR obstarával spomínané služby v mene iných verejných obstarávateľov, medzi ktorými boli okrem iného aj ministerstvo financií, ministerstvo spravodlivosti, ministerstvo vnútra, ministerstvo zdravotníctva, či Národný bezpečnostný úrad.

Zadávateľ zákazky požaduje okrem nákupu mediálneho priestoru, aby firma Creo/Young & Rubicam vypracovala mediálny plán pre komunikačné a informačné aktivity jednotlivých projektov financovaných zo spomínaných operačných programov.

"Cieľovou skupinou, na ktorú bude kampaň komunikovaná, sú široká verejnosť, a teda obyvatelia SR 15+, podnikatelia a odborná verejnosť, čiže žiadatelia a prijímatelia o nenávratný finančný príspevok z OPIS a OPTP," priblížil úrad vlády. Zároveň obstarávateľ dodal, že vzhľadom na to, že ide o širokú cieľovú skupinu, je nevyhnutná segmentácia a vytipovanie konkrétnych médií, ktorými bude možné osloviť každú z cieľových skupín.

Skryť Vypnúť reklamu

Pri výbere uchádzačov rozhodla relatívnou váhou 40 % najnižšia priemerná cena s DPH za formát TV. Nasledovala najnižšia priemerná cena s DPH za formát print s váhou 25 %. Zhodne po 15 % mali najnižšie priemerné ceny s DPH pre segmenty online a outdoor. Relatívnou váhou 5 % disponoval formát rádia. Súťaž bola otvorená a obstarávateľ nevyužil elektronickú aukciu.

Spoločnosť Creo/Young & Rubicam realizovala v minulosti aj informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku pre rezort financií. Pôvodný rozpočet kampane vtedy počítal s objemom prostriedkov 5,975 mil. eur. Náklady na kampaň však vzrástli v decembri 2008 o 1,952 mil. eur bez DPH, pričom v októbri 2008 vláda svojím rozhodnutím zvýšila rozpočet kampane ešte o 497,9 tis. eur.

Dôvodom tohto kroku bol skorší začiatok kampane ako aj kvalitnejší model eurokalkulačky, ktorú dostali domácnosti. Predmetom vtedy novej zákazky boli podľa zverejneného oznámenia o výsledku verejného obstarávania doplňujúce služby, nezahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku vydala zelené dlhopisy
  2. Túžite bývať vo svojom za pár mesiacov? Realita s Variant-Haus®
  3. Tepelnou izoláciou POLYFORM pohodlne ušetríte náklady
  4. Hokejové hviezdy v biznise nezažiarili. Až na jednu výnimku
  5. Portfólio manažér: Čaká nás dobré obdobie pre ekonomiku
  6. S kvalitným poistením sú finančné následky vážnej choroby menšie
  7. Pätnásť gréckych ostrovov, kde strávite skvelú letnú dovolenku
  8. Najkrajší darček? Nielen maminy poteší večer plný dobrej hudby
  9. SME.sk prináša nové Prémiové predplatné
  10. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú?
  1. Posúvajú svet k lepšiemu: Sociálni inovátori
  2. Kupujete nový spotrebič? V PLANEO Elektro naň dostanete zľavu
  3. Tip na rodinné kombi 4x4 v plnej výbave do 30 000 eur
  4. Poistkou dlhej životnosti kúpeľne je hydroizolácia
  5. New financial contribution for meals vs. meal vouchers
  6. Túžite bývať vo svojom za pár mesiacov? Realita s Variant-Haus®
  7. Tepelnou izoláciou POLYFORM pohodlne ušetríte náklady
  8. S kvalitným poistením sú finančné následky vážnej choroby menšie
  9. Portfólio manažér: Čaká nás dobré obdobie pre ekonomiku
  10. Hokejové hviezdy v biznise nezažiarili. Až na jednu výnimku
  1. Deti sa počas pandémie vrátili dozadu, hovorí pedagogička 16 904
  2. Prečo držia Slováci peniaze na účtoch, keď im nezarábajú? 16 054
  3. Portfólio manažér: Čaká nás dobré obdobie pre ekonomiku 12 711
  4. Pätnásť gréckych ostrovov, kde strávite skvelú letnú dovolenku 10 651
  5. Máte 30 a začínate investovať? Týchto 6 vecí potrebujete vedieť 10 156
  6. SME Elektromobilita: Ako nabíjať? Aký majú dojazd? 9 072
  7. O pro-agingu so Soňou Müllerovou, Deň matiek a ekošpeciál 7 543
  8. Boj Grékov za slobodu prebudil solidaritu v celej Európe 6 702
  9. Zaujímavé príležitosti po kríze. Analytici radia, kam investovať 5 813
  10. Tatra banka ako prvá banka na Slovensku vydala zelené dlhopisy 5 371
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ministerka spravodlivosti Mária Kolíková počas mimoriadnej schôdze parlamentu.

Návrh na odvolanie podal Smer.

13 h
Ministerka spravodlivosti SR Mária Kolíková a minister financií SR Igor Matovič počas mimoriadnej schôdze parlamentu.

Schôdza pokračovala do večera.

4 h

Neprehliadnite tiež

Ugur Sahin, jeden zo zakladateľov spoločnosti BioNTech.

BioNTech vyvinula prvú široko používanú vakcínu proti ochoreniu Covid-19.

7 h

Vláda vyčlenila na projekt dve miliardy eur.

8 h
Nabíjačka GreenWay v OC Galéria v Lučenci

Nabíjačkári sa inšpirovali mobilnými operátormi.

7. máj
Španielska polícia pri meste Subirats.

Vláda sa chce zbaviť nútených investícií do ciest z verejných zdrojov.

9 h