SME
Utorok, 22. október, 2019 | Meniny má Sergej

Úradu vlády dodá reklamné služby Creo/Young & Rubicam

Predmetom zákazky za 6 miliónov eur je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru.

(Zdroj: SME – TIBOR SOMOGYI)

BRATISLAVA. Reklamné a marketingové služby v hodnote 6,083 milióna eur s daňou z pridanej hodnoty (DPH) pre Úrad vlády SR zabezpečí spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o.

Vyplýva to zo zverejneného oznámenia v Dodatku k úradnému vestníku EÚ. O zadaní zákazky spomínanej firme rozhodol úrad vlády 29. januára tohto roka. Prvotná predpokladaná hodnota zákazky bola vo výške 6,287 mil. eur bez DPH.

Predmetom zákazky je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru na komunikačné a informačné aktivity spojené s projektmi z Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS) a Operačného programu Technická pomoc (OPTP) v období rokov 2014 a 2015, vrátane mediálnych služieb.

Článok pokračuje pod video reklamou

Úrad vlády SR obstarával spomínané služby v mene iných verejných obstarávateľov, medzi ktorými boli okrem iného aj ministerstvo financií, ministerstvo spravodlivosti, ministerstvo vnútra, ministerstvo zdravotníctva, či Národný bezpečnostný úrad.

Zadávateľ zákazky požaduje okrem nákupu mediálneho priestoru, aby firma Creo/Young & Rubicam vypracovala mediálny plán pre komunikačné a informačné aktivity jednotlivých projektov financovaných zo spomínaných operačných programov.

"Cieľovou skupinou, na ktorú bude kampaň komunikovaná, sú široká verejnosť, a teda obyvatelia SR 15+, podnikatelia a odborná verejnosť, čiže žiadatelia a prijímatelia o nenávratný finančný príspevok z OPIS a OPTP," priblížil úrad vlády. Zároveň obstarávateľ dodal, že vzhľadom na to, že ide o širokú cieľovú skupinu, je nevyhnutná segmentácia a vytipovanie konkrétnych médií, ktorými bude možné osloviť každú z cieľových skupín.

Pri výbere uchádzačov rozhodla relatívnou váhou 40 % najnižšia priemerná cena s DPH za formát TV. Nasledovala najnižšia priemerná cena s DPH za formát print s váhou 25 %. Zhodne po 15 % mali najnižšie priemerné ceny s DPH pre segmenty online a outdoor. Relatívnou váhou 5 % disponoval formát rádia. Súťaž bola otvorená a obstarávateľ nevyužil elektronickú aukciu.

Spoločnosť Creo/Young & Rubicam realizovala v minulosti aj informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku pre rezort financií. Pôvodný rozpočet kampane vtedy počítal s objemom prostriedkov 5,975 mil. eur. Náklady na kampaň však vzrástli v decembri 2008 o 1,952 mil. eur bez DPH, pričom v októbri 2008 vláda svojím rozhodnutím zvýšila rozpočet kampane ešte o 497,9 tis. eur.

Dôvodom tohto kroku bol skorší začiatok kampane ako aj kvalitnejší model eurokalkulačky, ktorú dostali domácnosti. Predmetom vtedy novej zákazky boli podľa zverejneného oznámenia o výsledku verejného obstarávania doplňujúce služby, nezahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Týmto trikom sa dajú v aute umiestniť tri autosedačky
  2. Katarína pomáha ľuďom svojimi mydlami
  3. IT je dokonalá ukážka slovenskej kreativity. Tretia časť
  4. Ako jazdí VW T-Roc s výkonom 300 koní?
  5. V prvom roku fixný výnos až do 8,5 % ročne
  6. Deti jedia málo ovocia a zeleniny. Multivitamíny ich nenahradia
  7. Pitný režim je dôležitý. Čo robiť, ak nám čistá voda nechutí?
  8. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  9. Zamestnanci sú pre BILLA dôležitým pilierom, pridaj sa k nim
  10. Bývať v novom sa dá aj bez hypotéky (a založenia nehnuteľnosti)
  1. Zdravotné stoličky Adaptic sú v predaji tiež na Slovensku
  2. IT je dokonalá ukážka slovenskej kreativity. Tretia časť
  3. Ako jazdí VW T-Roc s výkonom 300 koní?
  4. V prvom roku fixný výnos až do 8,5 % ročne
  5. Pitný režim je dôležitý. Čo robiť, ak nám čistá voda nechutí?
  6. Deti jedia málo ovocia a zeleniny. Multivitamíny ich nenahradia
  7. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov
  8. Katarína pomáha ľuďom svojimi mydlami
  9. Levanduľa pre zamestnancov
  10. Zamestnanci sú pre BILLA dôležitým pilierom, pridaj sa k nim
  1. IBA DNES: Získajte plný prístup na SME.sk na 30 dní zadarmo 17 805
  2. Bývať v novom sa dá aj bez hypotéky (a založenia nehnuteľnosti) 12 545
  3. Karibik: Dokonalý oddych v špičkových hoteloch 9 581
  4. Výskumný park v Rakúsku zistil, ako sa býva najzdravšie 9 072
  5. Doplňte si knižnicu o svetovú klasiku už od 99 centov 8 210
  6. Limitovaná ponuka: balík SME.sk + DIGI GO so zľavou až 52 % 7 356
  7. Prečo Lukáš chodí po tridsiatke ešte stále na strednú školu 5 752
  8. Lidl je odteraz všade! Vitajte v Lidl e-shope 5 692
  9. Vysokoškoláci zarobia už o 587 eur viac ako stredoškoláci 5 538
  10. 5 rád Ľudmily Kolesárovej, ako napísať projekt a získať grant 5 260