Úradu vlády dodá reklamné služby Creo/Young & Rubicam

Predmetom zákazky za 6 miliónov eur je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru.

(Zdroj: SME – TIBOR SOMOGYI)

BRATISLAVA. Reklamné a marketingové služby v hodnote 6,083 milióna eur s daňou z pridanej hodnoty (DPH) pre Úrad vlády SR zabezpečí spoločnosť Creo/Young & Rubicam, s.r.o.

Vyplýva to zo zverejneného oznámenia v Dodatku k úradnému vestníku EÚ. O zadaní zákazky spomínanej firme rozhodol úrad vlády 29. januára tohto roka. Prvotná predpokladaná hodnota zákazky bola vo výške 6,287 mil. eur bez DPH.

Predmetom zákazky je podľa dostupných informácií nákup mediálneho priestoru na komunikačné a informačné aktivity spojené s projektmi z Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS) a Operačného programu Technická pomoc (OPTP) v období rokov 2014 a 2015, vrátane mediálnych služieb.

Úrad vlády SR obstarával spomínané služby v mene iných verejných obstarávateľov, medzi ktorými boli okrem iného aj ministerstvo financií, ministerstvo spravodlivosti, ministerstvo vnútra, ministerstvo zdravotníctva, či Národný bezpečnostný úrad.

Zadávateľ zákazky požaduje okrem nákupu mediálneho priestoru, aby firma Creo/Young & Rubicam vypracovala mediálny plán pre komunikačné a informačné aktivity jednotlivých projektov financovaných zo spomínaných operačných programov.

"Cieľovou skupinou, na ktorú bude kampaň komunikovaná, sú široká verejnosť, a teda obyvatelia SR 15+, podnikatelia a odborná verejnosť, čiže žiadatelia a prijímatelia o nenávratný finančný príspevok z OPIS a OPTP," priblížil úrad vlády. Zároveň obstarávateľ dodal, že vzhľadom na to, že ide o širokú cieľovú skupinu, je nevyhnutná segmentácia a vytipovanie konkrétnych médií, ktorými bude možné osloviť každú z cieľových skupín.

Pri výbere uchádzačov rozhodla relatívnou váhou 40 % najnižšia priemerná cena s DPH za formát TV. Nasledovala najnižšia priemerná cena s DPH za formát print s váhou 25 %. Zhodne po 15 % mali najnižšie priemerné ceny s DPH pre segmenty online a outdoor. Relatívnou váhou 5 % disponoval formát rádia. Súťaž bola otvorená a obstarávateľ nevyužil elektronickú aukciu.

Spoločnosť Creo/Young & Rubicam realizovala v minulosti aj informačnú kampaň o zavedení eura na Slovensku pre rezort financií. Pôvodný rozpočet kampane vtedy počítal s objemom prostriedkov 5,975 mil. eur. Náklady na kampaň však vzrástli v decembri 2008 o 1,952 mil. eur bez DPH, pričom v októbri 2008 vláda svojím rozhodnutím zvýšila rozpočet kampane ešte o 497,9 tis. eur.

Dôvodom tohto kroku bol skorší začiatok kampane ako aj kvalitnejší model eurokalkulačky, ktorú dostali domácnosti. Predmetom vtedy novej zákazky boli podľa zverejneného oznámenia o výsledku verejného obstarávania doplňujúce služby, nezahrnuté do pôvodnej zmluvy so spoločnosťou Creo/Young & Rubicam.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Masívna ofenzíva barcelonskej značky v segmente SUV
  2. Nádcha za volant nepatrí. Môže pôsobiť ako alkohol
  3. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí
  4. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny
  5. Jedli ste už ružovú čokoládu?
  6. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom
  7. Dobrým anjelom aj vďaka pár klikom na Instagrame
  8. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne
  9. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny
  10. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur
  1. Nádcha za volant nepatrí. Môže pôsobiť ako alkohol
  2. Ľadový expres dopraví ľudí za lyžovačkou bez prestupov
  3. Relaxačná zóna v záhrade
  4. TRUCK režim zdarma pro autokameru s navigaciou MiVue Drive 60 LM
  5. Masívna ofenzíva barcelonskej značky v segmente SUV
  6. Vyznáte sa v novom označovaní palív?
  7. Vyhlásenie Vedeckej rady EU v Bratislave
  8. 5 skvelých interiérových trendov pre rok 2019
  9. Functional spaces for creative dwellers
  10. Nový úver na trhu pomôže vášmu biznisu napredovať
  1. Obrovské zľavy na skladové Volkswageny 17 908
  2. Tipy, kam so školákmi na dovolenku cez jarné prázdniny 16 771
  3. Jednoduchý návod, ako mať v roku 2019 viac peňazí 15 327
  4. Slováci ako prví precestujú 7 divov sveta privátnym lietadlom 9 560
  5. Jedli ste už ružovú čokoládu? 6 938
  6. Sviatky a voľné dni 2019: Využite ich naplno a oddychujte viac 6 422
  7. Odhadovaný výnos 7,5 % ročne 5 694
  8. Maurícius, Maldivy, Thajsko. Plavte sa po Indickom oceáne a Ázii 3 538
  9. Iba dnes: Ročné predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 26 eur 3 204
  10. Audi Q3 druhej generácie: akcia na úvod 1 525

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Tóth dal polícii aj Kočnerove mobily spolu s dokumentmi k Technopolu

Tóth opísal aj dovolenkovanie s Kočnerom.

Stĺpček šéfredaktorky

Tam, kde sa rola Fica končí v ústavnom príbehu

Nakoľko sa dokážu poslanci aspoň pri tejto voľbe vymaniť zo straníckej kazajky?

Neprehliadnite tiež

Živnostníci podávajú prvý raz daňové priznanie elektronicky. Tlačivá opäť meškajú

Daniari stále nenahodili nové tlačivá na daňové priznania.

Bloomberg: Južná Kórea je najinovatívnejšou ekonomikou na svete

Tretie potom skončilo Fínsko, ktoré si medziročne polepšilo o štyri miesta.

Kanaďanka ponúka svoj luxusný dom. Za najlepšiu esej

Záujemca musí odpovedať na otázku, ako by presťahovanie zmenilo jeho život.

Analýza: Národné aerolínie by mali fungovať bez zásahov štátu. A najlepšie ako akciovka

Zatiaľ všetky pokusy o ustálenie leteckej spoločnosti na Slovensku zlyhali.

Škoda mala na Slovensku najlepšie predaje za posledných dvanásť rokov

Česká automobilka dosiahla vlani pätinový podiel.