Rast zisku Hugo Boss nenaplnil očakávania trhu

Firme ublížil slabý dopyt po luxusných oblekoch v Európe, ktorá zápasí s takmer stagnujúcou ekonomikou.

METZINGEN. Nemecký módny koncern Hugo Boss svojimi výsledkami za 4. kvartál sklamal analytikov.

Dôvodom je slabý dopyt po jeho luxusných oblekoch v Európe, ktorá zápasí s takmer stagnujúcou ekonomikou. Aj jednorazové výdavky sa negatívne premietli do výsledkov firmy. Informovali o tom agentúry Reuters a Bloomberg.

Jedna z najväčších módnych spoločností v Európe zaznamenala v 4. kvartáli 2014 nárast zisku pred úrokmi, zdanením, odpismi a amortizáciou (EBITDA) medziročne o 6 % na 167 miliónov eur. Analytici, ktorých oslovila agentúra Bloomberg ale firme predpovedali zisk v priemere 172,8 milióna eur.

Tržby módneho domu sa pritom v sledovanom období zvýšili o 5 % na 684 miliónov eur, no tiež zaostali za odhadmi trhu na úrovni 699,4 milióna eur.

Za celý minulý rok dosiahla spoločnosť, ktorá bola založená v 20. rokoch minulého storočia v Metzingene podľa predbežných údajov zisk pred zdanením 437 miliónov eur, čo je len o 1 % viac ako v roku 2013 a menej ako 470 miliónov eur, ktoré očakávali analytici. Dôvodom boli jednorazové náklady vo výške 19 miliónov eur. Vlaňajšie tržby koncernu stúpli medziročne o 6 % na 2,57 miliardy eur a mierne zaostali za odhadmi vo výške 2,59 miliardy eur.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. Profesijný rast študentov médií sa začína už počas vysokej školy
  2. Paneurópska vysoká škola otvára špecializované kurzy IT
  3. Medzinárodná súťaž FIRST LEGO League na Fakulte informatiky PEVŠ
  4. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  5. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  8. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  9. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  10. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 10 001
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 7 825
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 072
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 321
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 233
  6. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 5 962
  7. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 4 688
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 673
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 488
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 866

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Mnohí mlčia, on nie. Služba vlasti z neho spravila lovca ľudí

Tóth tvrdí, že si z vojenčiny priniesol domov traumu.

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

EKONOMIKA

Kotleba zamestnával načierno

Kraj prišiel o vyše 20 miliónov eur z eurofondov.

DOMOV

‘Kaliňák dáva peniaze na prijatie migrantov’ je hoax

Konšpirátori si vymýšľajú štátne dotácie.

Neprehliadnite tiež

Holjenčíkovho nástupcu oslabia, vláda rozdelí funkcie

Nový predseda Úradu pre reguláciu sieťových odvetví už nebude šéfom regulačnej rady.

Sberbank ruší kreditky aj niektoré účty. Chystá sa na spojenie s Primou?

Ľuďom prišiel list, že musia minuté peniaze z kreditky zaplatiť do dvoch mesiacov.

Prečo je pre ľudí dobré, že začali ceny opäť rásť?

Výška prídavkov a dávok by sa mala rozmraziť a ich suma by mala opäť začať rásť.

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, slovenské Cargo v súťaži neuspelo

Štátny nákladný prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo o subdodávkach na slovenskom a českom úseku.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop