Na Slovensku pribudlo vlani vyše 15-tisíc nových škodoviek

Najžiadanejším modelom Slovákov bola v roku 2014 Škoda Octavia tretej generácie.

BRATISLAVA. Posledný mesiac roka 2014 potvrdil rastové ambície značky Škoda na slovenskom automobilovom trhu. V roku 2014 si značka upevnila líderskú pozíciu s podielom 20,80 %, keď umiestnila na trh 15 030 vozidiel kategórie M1. Rok predtým to bolo 13 155 automobilov. To predstavuje medziročný nárast o 14,25 %.

Najžiadanejším modelom Slovákov bola v roku 2014 Škoda Octavia tretej generácie. V poslednom mesiaci roka dominovala Škoda na slovenskom trhu s podielom 22,03 %. Oproti rovnakému mesiacu roka 2013 to predstavuje nárast o 37,83 %.

Článok pokračuje pod video reklamou

Škoda Octavia tretej generácie ako najžiadanejší model si v roku 2014 našla 4083 nových majiteľov. Druhým najobľúbenejším modelom minulého roka sa stala Škoda Rapid s počtom 3942.

Na tretie miesto sa zaradila ŠkodaFabia druhej generácie s počtom 3927 kusov. TASR o tom informoval Roman Rajtár zo Škoda Auto Slovensko.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 17 209
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 16 641
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 986
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 602
  5. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 8 451
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 365
  7. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 5 429
  8. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 4 973
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 3 270
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 3 244

Téma: Škoda


Článok je zaradený aj do ďalších tém Práca

Hlavné správy zo Sme.sk

ROZHOVOR S DAVIDOM ENGELSOM - FÓRUM

Belgický historik: Čaká nás čo Rimanov v prvom storočí pred Kristom

K vláde majú prísť autoritárske režimy.

ŠPORT

V Miškovci sa bili zvolenskí chuligáni, tiekla krv

Tréner Zvolena Andrej Podkonický sa po zápase ospravedlňoval.

NOVOHRAD

Starosta sa zabýval v dome zo slamy, tvrdí, že by nemenil

Chcel dom, ktorý má dušu. Televízor nepotrebuje.

Neprehliadnite tiež

ECB bude podľa guvernéra Deutsche Bundesbank čeliť prekážkam pri normalizácii menovej politiky

Rozvíjajúce sa krajiny začínajú cítiť dôsledky zvyšovania úrokových sadzieb v USA.

Burza Wall Street pokračovala v prelamovaní rekordov aj v piatok

Lídrom na indexe Dow Jones bola akcia McDonald's, ktorá vzrástla o 2,8 percenta.

Diaľničiari predĺžili termín na predkladanie ponúk na výstavbu úseku R2

Rozhodujúcim kritériom pri výbere víťaza už nebude iba cena.

Podniky v juhovýchodnej Ázii profitujú z obchodnej vojny medzi USA a Čínou

Firmy prehodnocujú svoje podnikanie v USA a v Číne.

Francúzi plánujú uľahčiť veľkým mestám zavedenie mýta pre autá

Paríž chce do roku 2030 zakázať vjazd naftových aj dieselových áut do mesta.