Vlani okolo 11,3 milióna bločkov mesačne, tento rok už iba 5,75 milióna za mesiac. Záujem o bločkovú lotériu opadol.
Agentúrny text sme nahradili autorským článkom SME
BRATISLAVA. Po takmer roku fungovania sa Národná bločková lotéria zmení.
Štátna spoločnosť Tipos, ktorá ju prevádzkuje, ju chce viac spropagovať a osloviť ľudí, ktorí sú ešte skeptickí, hovorí generálny riaditeľ Tiposu Ladislav Kriška.
Počet registrovaných účastníkov lotérie narástol podľa údajov stávkovej firmy od vlaňajšieho septembra zo 147-tisíc na 457-tisíc. Počet prihlásených bločkov je však tento rok nižší ako vlani.
Súťažia stabilní hráči
Kým vlani súťažiaci za tri a pol mesiaca zaregistrovali 39,4 milióna bločkov, za osem mesiacov tohto roka ich bolo len o málo viac – približne 46 miliónov.
Mesačne je to teda iba zhruba polovica vlaňajšieho množstva. Presné čísla za jednotlivé mesiace zatiaľ Tipos nezverejnil.
Podľa Krišku sa krivka registrovaných bločkov v posledných mesiacoch ustálila. Tvrdí, že lotéria má stabilných hráčov a je ich viac ako pri iných lotériách Tiposu.
Podľa prieskumu, ktorý pre Tipos urobila agentúra Polis, sa do lotérie aspoň raz zapojila takmer tretina opýtaných, štvrtina hráčov prihlasuje bločky pravidelne.
Zo štatistík vyplýva, že sa registroval približne každý desiaty dospelý občan Slovenska.
Má byť zábavnejšia
Zmeny v lotérii si kladú za úlohu pritiahnuť zvyšných skeptikov.
„Bločková lotéria bude dynamickejšia, zábavnejšia a otvorenejšia. Prinesie viac výhier a bude denne v médiách,“ tvrdí Kriška.