BRATISLAVA. Dve mladé dievčatá sa kúpu vo vani a jedia chrumky, je pri nich napísané, že raňajkujú. Muž má dievča prehodené cez plece a v ruke drží pohár, podľa reklamy posilňuje. Dievčenské nohy trčia z kontajnera, ich majiteľka má zase recyklovať.
Takéto situácie vykresľuje reklamná kampaň na vodku, ktorá z bilbordov zaplavila Slovensko.
Druhá reklamná kampaň ukazuje dievča, ktoré má v zadnom vrecku nohavíc malú fľašu vodky, ktorá je tak „vždy poruke“.
Riešia vplyv na deti
((anketa))Mnohých obe kampane pobúrili. Sťažujú sa aj Rade pre reklamu.
„Sťažovatelia predmetným reklamám vyčítajú najmä propagáciu alkoholizmu a možný vplyv reklamy na maloletých,“ vraví výkonná riaditeľka rady Eva Rajčáková.
Od zadávateľov reklám chcú stanovisko a budú sa tým zaoberať na najbližšom zasadnutí ich komisie.