BRATISLAVA. Od utorka 19. augusta defintívne zmiznú zo slovenského trhu obchody reťazca Electro World.
Štyri predajne v Bratislave, Prešove a Košiciach, ktoré fungovali pod touto značkou, prevezme spoločnosť NAY.
NAY o tom informuje zákazníkov nielen na svojej webovej stránke, ale aj na doméne www.electroworld.sk, ktorá sa prelinkuje na domovskú stránku reťazca NAY.
V Česku sa značka zachová
Prevzatím štyroch obchodov od Electro Worldu sa reťazec NAY posilní a bude mať na slovenskom trhu spolu 35 obchodov.
V Českej republike síce získal vyše dve desiatky obchodov Electro World, tie si však podľa Františka Vámošiho z marketingu NAY zachovajú svoje meno Electro World. Na tomto trhu je totiž táto značka známejšia ako značka NAY.
V sieti NAY na Slovensku budú môcť od 19. augusta spotrebitelia, ktorí si kúpili domáce spotrebiče či elektroniku v Electro Worlde, v prípade problémov kúpený tovar aj reklamovať.
V obchodoch, ktoré už budú niesť označenie NAY, môžu aj vymeniť do 14 dní tovar, ktorý im nevyhovuje.
Toto právo si však môžu uplatniť len na výrobky, ktoré kúpili v sieti kamenných predajní, alebo v e-shope Electro World od 4. do 17. augusta.
Najsilnejší u nás už sú
Prevzatie predajní Electro World na Slovensku a v Česku odobril minulý mesiac Protimonopolný úrad SR.
Skonštatoval, že NAY má už na slovenskom maloobchodnom trhu spotrebného tovaru z oblasti elektro vedúce postavenie a prevzatím štyroch obchodov sa ešte zvýši. No povedal, že tento prírastok je relatívne nízky a nedôjde k podstatnej zmene na trhu.
Analytik obchodu Ľubomír Drahovský pripomenul, že NAY už je najsilnejším hráčom na trhu v oblasti obchodu so spotrebným tovarom.
V spoločnom rebríčku tržieb obchodu s potravinami aj spotrebným tovarom je v prvej desiatke.