SHP Group chce získať 15-% podiel predaja na trhoch stredovýchodnej Európy

Banská Bystrica 19.novembra (TASR) - Získať 15-% podiel predaja osobnej papierovej hygieny na trhoch stredovýchodnej Európy je strategickým zámerom ...

Banská Bystrica 19.novembra (TASR) - Získať 15-% podiel predaja osobnej papierovej hygieny na trhoch stredovýchodnej Európy je strategickým zámerom formujúcej sa nadnárodnej skupiny výrobných a obchodných celulózovo-papiernických spoločností SHP (Slovak Hygienic Paper) Group.

Dosiahnuť ho podľa prezidenta SHP Group Miroslava Vajsa môžu dvoma spôsobmi - organickým rastom jestvujúcich spoločností, prípadne výstavbou nových výrobných jednotiek na zelenej lúke, ako aj kapitálovým vstupom (akvizíciami) do existujúcich firiem, operujúcich na cieľových trhoch členov skupiny. Keďže pri prvej ceste by realizácia plánu trvala roky, zameriavajú pozornosť na prípadné akvizície ďalších spoločností. Pritom nezabúdajú na úspešnú integráciu jestvujúcich firiem v rámci budovania SHP Group.

Vytvorením silnej podnikateľskej skupiny v papiernickom priemysle sa využijú synergické efekty, zvýši sa kvalita výrobkov a produktivita jednotlivých závodov. V rámci SHP Group sa už v súčasnosti špecializujú jej jednotlivé závody. V zmysle novej koncepcie sa SHP Harmanec, a. s., špecializuje na výrobu tissue a krepovaných hygienických papierov zo zberového papiera a hygienických produktov - toaletného papiera, kuchynských utierok a vreckoviek. V SHP Celex, a. d., Banja Luka v Bosne a Hercegovine budú orientovať výrobu na podobné sortimenty ako v Harmanci, ale v prvej etape produkujú tissue a krepované hygienické papiere a výrobky so 100-% zanáškou buničín. Papiereň Slavošovce, a. s., má vo výrobnom programe tissue papiere a hygienické produkty so 100-% zanáškou buničín a široký sortiment potlačených a nepotlačených papierových obrúskov.

Hlavnou úlohou SHP Group po uvedení strojno-technologických zariadení do optimálnej prevádzky je poskytovanie takých výrobkov a služieb zákazníkom, ktoré zabezpečia na jestvujúcich trhoch zachovanie súčasného podielu a na nových jeho primeraný rast. Synergické efekty hľadajú nielen v rozdelení výrobných programov s cieľom čo najoptimálnejšieho využívania aktív spoločností, v jednotnej marketingovej a obchodnej politike, ale aj pri nákupoch surovín, materiálov a náhradných dielcov. Nemenej významnou aktivitou je do 1. decembra 2002 vybudovanie jedného informačného systému v SHP Group na spracovanie výrobných, obchodných a finančno-ekonomických údajov, elektronickej pošty a intranetu.

Členmi SHP Group je okrem SHP Harmanec, SHP Slavošovce a SHP Celex aj obchodná spoločnosť SHP Bohemia, s. r. o., Kroměříž v ČR. V krátkom čase pribudnú do nej obchodné spoločnosti SHP Romania a SHP Hungaria.

* dc gl

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Za úspechom spoločnosti SPINEA vo svete stojí slovenský vynález
  2. Naučme sa správne dochucovať ryby
  3. Od septembra opäť po starom
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  5. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  6. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  7. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  10. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  1. Za úspechom spoločnosti SPINEA vo svete stojí slovenský vynález
  2. Vernosť k značke na Slovensku u jazdeniek nefrčí
  3. Naučme sa správne dochucovať ryby
  4. 10 vecí, ktoré môžete dostať od zdravotnej poisťovne zadarmo
  5. Úspech na Majstrovstvách sveta v Quadrathlone
  6. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  7. Od septembra opäť po starom
  8. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš?
  9. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  10. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 753
  2. Od septembra opäť po starom 6 473
  3. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd 4 930
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom? 3 834
  5. Naučme sa správne dochucovať ryby 1 950
  6. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 662
  7. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte 1 544
  8. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš? 1 311
  9. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 163
  10. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán 997

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Prieskum Polis: SNS po kríze výrazne stratila

SNS by získala menej percent, než bol jej volebný výsledok v roku 2016. Politológ za tým vidí správanie jej predsedu Andreja Danka.

KOMENTÁRE

Kotleba straší, no báť sa treba niečoho iného

V prieskumoch získala ĽSNS aj v minulosti štrnásť percent.

DOMOV

Ministri z Mosta: Je otázne, čí má zmysel takto pokračovať

Bernaťák hovorí, že predsedníctvo stojí za Dankom.

EKONOMIKA

Obchvat Ružomberka. Mal byť hotový, bude meškať roky

Úsek plánujú dokončiť až v roku 2021.

Neprehliadnite tiež

Po sezónnych prácach ľudia automaticky nezískajú dávku v nezamestnanosti

Sociálna poisťovňa na vyplatenie dávky požaduje dodržanie určitých pravidiel.

Šéfovať tlačovej agentúre TASR chcú Vladimír Puchala aj Marián Tkáč

Prihlášky oboch uchádzačov spĺňajú všetky podmienky.

Do AAA Auto prichádza nový marketingový šéf, predtým robil v Home Credit

Bude zodpovedať za marketingovú a reklamnú stratégiu firmy v Česku, na Slovensku, v Poľsku a Maďarsku.

Slovenské sliepky znesú dosť vajec, napriek tomu ich dovážame z cudziny

Vlani sa na Slovensku vyprodukovalo 1,2 miliardy vajec, čiže o štyri percentá viac ako bola skutočná spotreba.