ŠTOKHOLM. Druhý najväčší módny obchodný reťazec na svete, švédska spoločnosť Hennes & Mauritz (H&M), evidoval v druhom kvartáli zisk v súlade s priemernou prognózou analytikov, ktorých vo svojom prieskume oslovila agentúra Reuters.
H&M evidoval v období od marca do mája zisk pred zdanením na úrovni 7,6 miliardy švédskych korún (SEK).
Spoločnosť tiež informovala o tom, že vývoj jej júnových tržieb je dobrým štartom do ďalšieho štvrťroku po tom, ako v máji rástli o takmer 20 %. Neposkytla však žiadne ďalšie podrobnosti.
"Sme svedkami toho, že niektoré z našich dlhodobých investícií začínajú generovať príjmy, napríklad & Other Stories a náš internetový obchod v USA a vo Francúzsku," uviedol vo svojom vyhlásení generálny riaditeľ spoločnosti Karl-Johan Persson.
Dodal, že H&M bude aj naďalej investovať v dlhodobom horizonte.