SACR chce súťažou v rádiách prilákať českých turistov

Takáto interaktívna forma kampane sa podľa SACR v minulosti osvedčila.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - SME)

BRATISLAVA. Slovenská agentúra pre cestovný ruch chce na budúci týždeň odštartovať kampaň v českých rádiách. Jej súčasťou bude aj súťaž pre poslucháčov.

Agentúra chce takto prilákať počas nadchádzajúcej letnej sezóny viac návštevníkov z Českej republiky na Slovensko.

V zime to zabralo

"Minulý rok sme v Česku promovali zimnú sezónu, teraz sme sa rozhodli, že to vyskúšame s letnou sezónou," uviedla generálna riaditeľa SACR Marta Kučerová počas dnešného verejného odpočtu agentúry za rok 2013.

Takáto interaktívna forma kampane sa podľa jej slov osvedčila. Má dve časti, a to vysielanie reklamného spotu a súťaž, v ktorej poslucháči hrajú o ceny. T

ie budú mať formu víkendových pobytov na Slovensku.

SACR takto podľa Kučerovej spolupracuje aj s oblastnými organizáciami cestovného ruchu, prostredníctvom ktorých dávajú jednotlivé turistické zariadenia ceny do súťaží. Samotné strediská sa pritom takýmto spôsobom prezentujú v médiách.

"Kampaň nie je vnímaná tak pasívne ako jeden z ďalších 20 spotov, ktoré bežia v rádiu alebo televízii," doplnila.

Od 26. mája sa teda spustí vysielanie upútaviek na súťaž v českých médiách a od 2. júna do 20. júna prebehne samotná súťaž. Na konci každého týždňa sa bude losovať cena.

Aj cez YouTube

Okrem toho boli podľa Kučerovej v minulom roku úspešné aj kampane v televíziách či na YouTube. Agentúra v nich chce pokračovať aj v tomto roku i keď pre finančné prostriedky v menšom rozsahu.

"Ak by sa našli doplnkové zdroje financií, na ktorých pracujeme, tak tieto možnosti rozšírime," avizovala generálna riaditeľka.

Z pohľadu návštevnosti zhodnotila rok 2013 ako úspešný, keďže podľa štatistických údajov sa za minulý rok počet turistov na Slovensku medziročne zvýšil o 7,3 %.

Návštevníci v SR vlani minuli takmer dve miliardy eur, čím vzrástol podiel cestovného ruchu na hrubom domácom produkte (HDP) na 2,7 % z pôvodných 2,5 %.

Agentúra pritom v uplynulom roku prezentovala Slovensko na 20 medzinárodných veľtrhoch a výstavách cestovného ruchu a zorganizovala viac ako 30 infociest pre zahraničných novinárov a touroperátorov.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  2. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  3. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  4. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  6. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  7. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  8. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  10. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 12 020
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 553
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 561
  4. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 6 259
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 917
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 722
  7. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 5 390
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 301
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 3 573
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 3 126

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Jeden za všetkých, všetci za jedného. Čo má Kaliňák s tromi mušketiermi

Dom, v ktorom býva minister vnútra Robert Kaliňák, je pomenovaný podľa Aramisa z Troch mušketierov. Susedmi sú Athos a Porthos.

PRIMÁR

S vekom lekára môže stúpať aj počet úmrtí pacientov

Lekárom nad šesťdesiat úmrtnosť pacientov stúpla.

Neprehliadnite tiež

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť domácim meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom neznámy muž meria dusičnany v zelenine a ovocí.

Vláda chce rodinám zaplatiť sťahovanie sa za prácou

Niekoľkotisícový príspevok by mal ľudí motivovať, aby opustili svoje domovy a za prácou sa presťahovali tam, kde je.

Francúzsky miliardár dostal zelenú na prevzatie značky Christian Dior

LVMH je najväčším výrobcom luxusného tovaru na svete.

Vyhlásili tender na obnovu Gabčíkova

Celý projekt obnovy si vyžiada celkovo vyše 144 miliónov eur.