SACR chce súťažou v rádiách prilákať českých turistov

Takáto interaktívna forma kampane sa podľa SACR v minulosti osvedčila.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - SME)

BRATISLAVA. Slovenská agentúra pre cestovný ruch chce na budúci týždeň odštartovať kampaň v českých rádiách. Jej súčasťou bude aj súťaž pre poslucháčov.

Agentúra chce takto prilákať počas nadchádzajúcej letnej sezóny viac návštevníkov z Českej republiky na Slovensko.

V zime to zabralo

"Minulý rok sme v Česku promovali zimnú sezónu, teraz sme sa rozhodli, že to vyskúšame s letnou sezónou," uviedla generálna riaditeľa SACR Marta Kučerová počas dnešného verejného odpočtu agentúry za rok 2013.

Takáto interaktívna forma kampane sa podľa jej slov osvedčila. Má dve časti, a to vysielanie reklamného spotu a súťaž, v ktorej poslucháči hrajú o ceny. T

ie budú mať formu víkendových pobytov na Slovensku.

SACR takto podľa Kučerovej spolupracuje aj s oblastnými organizáciami cestovného ruchu, prostredníctvom ktorých dávajú jednotlivé turistické zariadenia ceny do súťaží. Samotné strediská sa pritom takýmto spôsobom prezentujú v médiách.

"Kampaň nie je vnímaná tak pasívne ako jeden z ďalších 20 spotov, ktoré bežia v rádiu alebo televízii," doplnila.

Od 26. mája sa teda spustí vysielanie upútaviek na súťaž v českých médiách a od 2. júna do 20. júna prebehne samotná súťaž. Na konci každého týždňa sa bude losovať cena.

Aj cez YouTube

Okrem toho boli podľa Kučerovej v minulom roku úspešné aj kampane v televíziách či na YouTube. Agentúra v nich chce pokračovať aj v tomto roku i keď pre finančné prostriedky v menšom rozsahu.

"Ak by sa našli doplnkové zdroje financií, na ktorých pracujeme, tak tieto možnosti rozšírime," avizovala generálna riaditeľka.

Z pohľadu návštevnosti zhodnotila rok 2013 ako úspešný, keďže podľa štatistických údajov sa za minulý rok počet turistov na Slovensku medziročne zvýšil o 7,3 %.

Návštevníci v SR vlani minuli takmer dve miliardy eur, čím vzrástol podiel cestovného ruchu na hrubom domácom produkte (HDP) na 2,7 % z pôvodných 2,5 %.

Agentúra pritom v uplynulom roku prezentovala Slovensko na 20 medzinárodných veľtrhoch a výstavách cestovného ruchu a zorganizovala viac ako 30 infociest pre zahraničných novinárov a touroperátorov.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 747
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 459
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 8 975
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 277
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 827
  6. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 495
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 444
  8. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 3 306
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 2 812
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 468

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Niektorí ľudia majú zvláštny dar, chutí im dúha a vidia zvuky

Ak vám vonia hudba alebo zapácha nejaká situácia, zrejme máte dobrú slovnú zásobu a radi sa vyjadrujete opisne. Alebo ste synestetik a myslíte to doslovne.

EKONOMIKA

Osem zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Ľudí čaká viac dokladovania a prísnejšie posudzovanie.

ŠPORT

Sagan pobavil otázkou na súpera aj odpoveďou, prečo bol na toalete

Špekulovalo sa o zdravotných problémoch.

Neprehliadnite tiež

Fico vyzval na trhanie faktúr a počet neplatičov vzrástol

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví dokončuje rozhodovanie o nových cenách elektriny. Budú platiť spätne od januára.

Fico o VšZP: Nebudeme tolerovať zajacoviny, tvrdo zakročím

Premiér tiež odsúdil popieranie holokaustu a z nárastu preferencií extrémistov obvinil médiá.

Brexit možno prinúti univerzitu v Oxforde otvoriť si novú základňu

Francúzsko už predložilo univerzite v Oxforde lákavú ponuku.

Opel zrejme skončí vo francúzskych rukách. Bude sa vyrábať na Slovensku?

Francúzska spoločnosť PSA Group rokuje o kúpe nemeckej automobilky Opel od amerického koncernu General Motors. Značka je v dlhodobej strate.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop