Mevis plánuje v rozšíriť výrobu súčiastok v Šamoríne

Do nového areálu taliansky výrobca presťahuje výrobu z Galanty i súčasného závodu na okraji Šamorína, ktorý mu už nestačí.

BRATISLAVA. Firma Mevis Slovakia plánuje vybudovať v Šamoríne v okrese Dunajská Streda nový výrobný areál na výrobu dielcov pre automobilový a elektrotechnický priemysel v celkovej hodnote 12 miliónov eur.

Mal by zamestnať 250 osôb, z toho 55 v administratíve. Vyplýva to zo zámeru, ktorý spoločnosť predložila na posúdenie vplyvov investície na životné prostredie (EIA).

"V súčasnom období už v existujúcom závode na Seneckej ceste v Šamoríne ďalšia expanzia výroby nie je možná. Preto je naplánované existujúcu výrobu presťahovať do novouvažovaného výrobného závodu a doplniť ju o nové technologické pracoviská povrchových úprav vybraných výrobkov. Tieto operácie boli doteraz vykonávané formou subdodávok u zmluvných organizácií," zdôvodnil v zámere investor.

Prevádzky spoločnosti Mevis sa na Slovensku nachádzajú v súčasnosti na dvoch miestach, a to v Šamoríne a v Galante. Firma chce presťahovať tieto existujúce prevádzky do novovybudovaných priestorov.

Mevis plánuje rast produkcie s cieľom vybudovať v Šamoríne veľkosťou a vybavením k tomu účelu vhodné priemyselné a sociálne priestory. Okrem už prevádzkovaných typov strojárskej výroby sa v rámci rozširovania výroby uvažuje aj so zavedením liniek povrchových úprav.

Mali by pribudnúť linky na povrchové úpravy dielcov náterovými hmotami, kontinuálnej linky na tepelné spracovanie drobných materiálov voľne sypaných v kontrolovanej atmosfére a linky pre nanášanie plátkového zinku.

S výstavbou výrobných prevádzok sa má podľa zámeru začať v auguste tohto roka. Ukončenie výstavby sa očakáva v marci 2015.

Mevis Slovakia, s.r.o., je dcérskou spoločnosťou talianskej firmy Mevis S.p.A. a Fondamenta Sapa, ktorá sa zaoberá vývojom technológií a výrobou pružín a malých kovových dielov. Produkcia slovenského závodu je určená najmä pre automobilový, spotrebný a elektrotechnický priemysel.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  5. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  6. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  7. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  8. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  9. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  10. Kam do tepla v januári?
  1. Attracting talent – Why Millennials are choosing to join Johnson
  2. Aké sú gastrotrendy pre rok 2018?
  3. Chcete bývať na dobrom mieste? Zakotvite v Adlerovej!
  4. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku
  5. Alarica – new business project in the market of shoes
  6. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  7. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  8. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  9. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  10. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  1. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 15 268
  2. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 7 692
  3. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 3 265
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 1 997
  5. Kam do tepla v januári? 1 756
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 1 394
  7. Objavte majestátne Tatry kúsok po kúsku 1 333
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 1 306
  9. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 898
  10. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 888

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Prečo sa Česi rozhodli vyhodiť vlastnú krajinu do povetria

Voliči Mariana Kotlebu a Miloša Zemana sa hnevajú na 21. storočie.

Neprehliadnite tiež

Ľudí bez práce je zas o čosi menej, nezamestnanosť klesla na 5,94 percenta

Od konca minulého roka je na Slovensku bez práce historicky najmenej ľudí od vzniku republiky.

RegioJet odvezie viac ľudí, na trase medzi Bratislavou a Komárnom pridal sedadlá

RegioJet v súčasnosti prepravuje na trase medzi Bratislavou, Dunajskou Stredou a Komárnom približne 2,7 až 3 milióny cestujúcich.

Odborári z KOVO v trnavskej automobilke odmietli Moderné odbory pre výroky jeho predsedu

Rozbuškou konfliktu malo byť vyjadrenie Smolinského na sociálnej sieti, v ktorom mal napadnúť odborový zväz KOVO ako celok.

Štát nakoniec nekúpi podiel v Štvorke, SIM-karty začne predávať aj mimo pôšt

Slovenská pošta mala predkupné právo na 20 percent akcií Swan Mobile, nakoniec ho nevyužije.