BRATISLAVA. V októbri dosiahol na Slovensku celkový príjem z predaja diaľničných nálepiek 2,5 milióna eur, čo v štatistickom vyjadrení predstavuje vyše 225tisíc kusov diaľničných známok. Informoval o tom hovorca Národnej diaľničnej spoločnosti Marcel Jánošík.
"Najväčší predaj sa dosiahol v kategórii 10-dňových diaľničných nálepiek, až 84 percent z celkového počtu predaných nálepiek. Najväčší podiel príjmov, až 75 percent, pripadá taktiež na 10-dňové diaľničné nálepky," dodal hovorca diaľničnej firmy.
Za 10 mesiacov roku 2013 sa pri všetkých kategóriách diaľničných známok dosiahol celkový príjem vo výške takmer 60 miliónov eur.
Predaj diaľničných nálepiek zabezpečuje národná diaľničná prostredníctvom 1238 predajných miest ako sú čerpacie stanice či pobočky Slovenskej pošty.