Hovorcami roka sa stali Andrassy, Chmel, Eliášová a Tyšlerová

Najlepším hovorcom je podľa hlasovania verejnosti hovorkyňa Bratislavského samosprávneho kraja.

Ľubomír Andrassy.(Zdroj: TASR)

BRATISLAVA. Hovorcami roka 2013 sa stali Ľubomír Andrassy, Boris Chmel, Zuzana Eliášová a Iveta Tyšlerová. Víťazov vybrala 12-členná odborná porota, o štvrtej trofeji rozhodol hlas ľudu.

Siedmy ročník ankety Hovorca roka mal, ako po iné roky, za úlohu "vybrať najkvalitnejších hovorcov, ktorí môžu byť pre kolegov vzorom po profesionálnej i osobnostnej stránke," povedal predseda Asociácie hovorcov Slovenska Ján Orlovský.

Ľubomír Andrassy, riaditeľ kancelárie primátora hlavného mesta a víťaz kategórie "Samospráva a neziskový sektor", sa stal majiteľom už tretej trofeje, čím dosiahol hovorcovský hattrick.

Svoju prvú trofej si vyslúžil nováčik Boris Chmel, hovorca Operačného strediska záchrannej zdravotnej služby SR, v kategórií "štátna správa a štátny sektor". Porota ocenila jeho rýchly profesionálny nástup do funkcie a efektívnu komunikáciu s médiami. Zuzana Eliášová, hovorkyňa ČSOB Finančnej skupiny, vyhrala v kategórii súkromný a komerčný sektor.

Svojho hovorcu si opäť mohla vybrať aj široká verejnosť. Víťazkou sa stala Iveta Tyšlerová, hovorkyňa Bratislavského samosprávneho kraja a zároveň držiteľka titulu z roku 2011.

Tretí ročník internetového hlasovania verejnosti na stránke www.mojhovorca.sk bol obohatený o RSS kanál, ktorý generoval mediálne výstupy konkrétnych hovorcov. Zmenili sa aj pravidlá hlasovania.

"Svoj hlas mohli hlasujúci odovzdať viacerým nominovaným, pričom za každého hovorcu mohli hlasovať iba raz," povedala Zuzana Tichá z agentúry Made in Media.

Anticena, takzvaná Malina pre najhoršieho hovorcu, sa nakoniec nevyhlasovala.

Anketu Hovorca roka vyhlasuje každoročne Asociácia hovorcov Slovenska, čo je dobrovoľné profesijné združenie hovorcov.

Výsledky siedmeho ročníka Hovorcu roka dnes slávnostne vyhlásili na Made in Media Party, spoločenskom podujatí, ktoré pre novinárov a pracovníkov médií každoročne organizuje agentúra Made in Media.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Rastie nám pokrivená generácia?
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  9. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  10. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  1. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  2. Detské zúbky sú veda
  3. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Rastie nám pokrivená generácia?
  6. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  7. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  8. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  10. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 15 676
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 10 838
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 3 315
  4. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 2 994
  5. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 2 005
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 1 364
  7. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 304
  8. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 109
  9. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 054
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky 635

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Sagan: Bol som zmierený s tým, že nevyhrám

Slovenský cyklista dokázal to, čo sa ešte nikdy nikomu nepodarilo.

KOMENTÁRE

Až teraz si Merkelová začína budovať svoj odkaz

Bude to ona, kto bude ovládať nemeckú aj európsku politiku.

Neprehliadnite tiež

Nečakané zrušenie nájmu hlavnej stanice v Bratislave je správne

Nájomné sa počíta v stovkách tisíc eur, developer bol preto povinný odkryť vlastnícku štruktúru. Neurobil to.

Tesco bojuje proti plytvaniu s jedlom, do roku 2030 zníži potravinový odpad o polovicu

Vo Veľkej Británii Tesco zverejňuje údaje o potravinovom odpade každé štyri roky, najnovšie ich bude zverejňovať aj na Slovensku či v Česku.

Londýnčania sú proti zrušeniu Uberu, petíciu podpísalo vyše pol milióna ľudí

Uber v Londýne dlhodobo čelí útokom tradičných taxikárov, podľa ktorých nerešpektuje bezpečnostné pravidlá, čím ohrozuje cestujúcich.