BRATISLAVA. Akzent Media, najväčšia spoločnosť pôsobiaca v oblasti vonkajšej reklamy, zaznamenala vlani na Slovensku tržby vo výške 13,24 mil. eur.
V medziročnom porovnaní ide len o mierny pokles, v roku 2011 spoločnosť dosiahla tržby vo výške 13,34 mil. eur.
Akzent Medii sa však nepodarilo dostať z mínusu, vlani skončila opäť v strate, ktorá presiahla 813 tis. eur. Vyplýva to z účtovnej závierky spoločnosti zverejnenej v obchodnom vestníku.
Z celkového majetku podniku v hodnote vyše 28,78 mil. eur dosiahol obežný majetok takmer 1,86 mil. eur.
Krátkodobé pohľadávky spoločnosti v minulom roku mierne vzrástli na 1,55 mil. eur a záväzky medziročne klesli o 13 % na 10,9 mil. eur.
Spoločnosť Akzent Media patrí do portfólia spoločnosti JOJ Media House. Tá je najväčším slovenským mediálnym domom, ktorý pôsobí aj na trhoch v Českej republike, Rakúsku, Rumunsku a Chorvátsku.
Okrem Akzent Media vlastní JOJ Media House aj reklamné spoločnosti BigBoard Slovensko, BigMedia, Recar Bratislava a Recar Slovensko.