Za 2,5 roka dali banky do reklamy na hypotéky vyše 40 miliónov eur

Za prvých šesť mesiacov tohto roka investovali banky do reklamy viac ako v celom roku 2012 a tiež viac ako v prvej polovici roka 2011.

BRATISLAVA. Od začiatku roka 2011 do polovice tohto roka investovali banky do reklamy na hypotéky viac ako 42,5 mil. eur.

Tento údaj vyplýva z monitoringu reklamných výdavkov Media Intelligence spoločnosti TNS Slovakia, ktorý vychádza z oficiálnych cenníkov a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre a bonusy.

Vlani minuli banky na inzerovanie hypotekárnych produktov o 40 % menej prostriedkov než v roku 2011.

Vývoj v prvom polroku 2013 podľa TNS naznačuje, že banky sa opäť zamerali na podporu hypoték, keď za prvých šesť mesiacov tohto roka investovali do reklamy viac ako v celom roku 2012 a tiež viac ako v prvej polovici roka 2011.

V období od roku 2011 podporilo reklamnou kampaňou predaj hypoték deväť najväčších slovenských bánk.

V tradičnom mediamixe dominuje televízia, do ktorej smeruje v priemere 85 % reklamných rozpočtov určených na propagáciu hypoték. Na print pripadá približne 9 % z celkového mediamixu.

Najmenej využívané boli outdoor a rádio. Za dva a pol roka odvysielali slovenské televízie viac ako 33 300 reklám propagujúcich hypotéky. Na obrazovkách tak zabrali 241 hodín televízneho vysielania. V printových médiách zabrala inzercia hypotekárnych produktov dokopy 712 inzertných strán.

Najviac prostriedkov do reklamy hypoték minuli v roku 2011 Slovenská sporiteľňa, Tatra banka a ČSOB.

Poradie bánk ostalo nezmenené aj v roku 2012. Prvá polovica roka 2013 naznačuje zmeny, keď o svoj podiel na trhu zabojuje VÚB banka, Prima banka a Sberbank.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií
  2. Štatutári, máte už prístup k elektronickej schránke?
  3. Nová veľvyslankyňa Turecka na návšteve EU v Bratislave
  4. Prijatie delegácie rektorov ekonomických univerzít z Indonézie
  5. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  6. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  7. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  8. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  9. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 12 048
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 562
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 7 585
  4. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 6 237
  5. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 5 905
  6. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 702
  7. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 5 373
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 5 309
  9. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 3 596
  10. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií 3 161

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Jeden za všetkých, všetci za jedného. Čo má Kaliňák s tromi mušketiermi

Dom, v ktorom býva minister vnútra Robert Kaliňák, je pomenovaný podľa Aramisa z Troch mušketierov. Susedmi sú Athos a Porthos.

PRIMÁR

S vekom lekára môže stúpať aj počet úmrtí pacientov

Lekárom nad šesťdesiat úmrtnosť pacientov stúpla.

Neprehliadnite tiež

Zelenina z Lidla pohorela v amatérskom teste. Dá sa veriť domácim meračom?

Internetom sa šíri video, v ktorom neznámy muž meria dusičnany v zelenine a ovocí.

Vláda chce rodinám zaplatiť sťahovanie sa za prácou

Niekoľkotisícový príspevok by mal ľudí motivovať, aby opustili svoje domovy a za prácou sa presťahovali tam, kde je.

Francúzsky miliardár dostal zelenú na prevzatie značky Christian Dior

LVMH je najväčším výrobcom luxusného tovaru na svete.

Vyhlásili tender na obnovu Gabčíkova

Celý projekt obnovy si vyžiada celkovo vyše 144 miliónov eur.