AKTUALIZOVANÉ 17:19

Štátna poisťovňa láka ľudí k sebe kampaňami za milión eur

Štátna poisťovňa má byť v roku 2015 jedinou na trhu. Nechce, aby od nej odchádzali poistenci.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - SITA)

Agentúrnu správu sme o 17:19 nahradili autorským textom SME.

BRATISLAVA. Na mediálne kampane dá štátna Všeobecná zdravotná poisťovňa v tomto roku viac peňazí ako vlani.

Za prepoisťovaciu kampaň zaplatí takmer 600-­tisíc eur, peniaze majú ísť z prevádzkovej činnosti.

Pred ňou ukončila inú kampaň, zameranú na prevenciu. Poisťovňa ju spustila v apríli a stála vyše 400-­tisíc eur. Hodnotiť, či mala ukončená kampaň efekt, je podľa poisťovne predčasné.

Prepoistí sa ich málo

Všeobecná má najviac poistencov, viac ako 3,4 milióna. Slováci v prepoisťovaní nie sú príliš aktívni, ročne zmenia poisťovňu len asi tri percentá ľudí.

Štátna poisťovňa chce docieliť, aby nemala v októbri, keď skončí možnosť prepoistiť sa, menej klientov ako teraz. Vlani aj predvlani jej poistenci ubudli.

O udržanie poistencov chce bojovať aj napriek vyjadreniam premiéra Roberta Fica a vlády. Už niekoľko mesiacov tvrdia, že zavedú jednu poisťovňu.

Pôvodne mala byť Všeobecná jedinou poisťovňou na trhu už od budúceho roku, teraz sa hovorí až o roku 2015.

Aj napriek týmto úvahám šéf poisťovne Marcel Forai hovorí, že prepoisťovacia kampaň je legitímna.

„Je to zámer vlády, dnes nie je zákon schválený, súkromné poisťovne bojujú o každého poistenca,“ povedal.

Dôvera kampaň nemá

Súkromné poisťovne nezvyknú hovoriť, koľko peňazí dávajú na boj o poistencov. Union považuje sumu za obchodné tajomstvo. Svoju kampaň zacieli na web a televíziu.

Dôvera ešte kampaň nespustila. „Rozhodujeme sa, kedy a v akej forme bude Dôvera komunikovať,“ vraví jej hovorkyňa Monika Šimunová.

V minulosti informovala o nových produktoch, ako je elektronická knižka či vracanie peňazí za lieky pre deti. Tak chce pokračovať aj ďalej.

„Informovať poistencov kampaňou len o tom, že sme tu a nehovoriť, čo konkrétne sme im priniesli, považujeme za neefektívne míňanie peňazí,“ dodala Šimunová.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách
  2. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  3. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  4. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  7. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  8. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy!
  9. Rastie nám pokrivená generácia?
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  1. Projekt Seberíniho: 60% vypredané ešte pred začiatkom kampane
  2. FSEV UK v Bratislave: Prax je súčasťou študijných programov
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to)
  4. Hyundai Tucson Shadow určite nezostane v tieni.
  5. Stačí len mechanické, alebo elektronické zabezpečenie vozidla?
  6. Exkurzia odborárov a absolventov SvF STU v Bratislave 2017
  7. Zvolen: Zvolenčania myslia na zabezpečenie svojich domovov
  8. Detské zúbky sú veda
  9. Atraktívnejšie učenie vďaka digitálnym technológiám
  10. Aký vplyv by mal konflikt v Kórei na vaše investície?
  1. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 7 502
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 3 149
  3. 6 dôvodov, prečo začať posielať peniaze cez VIAMO (a ako na to) 2 753
  4. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 2 637
  5. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 1 907
  6. JUDr. Barbora Sabó: Dobrý maklér šetrí čas, peniaze i nervy! 1 162
  7. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 1 145
  8. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 140
  9. Zľava 3000 € na 3-izbové byty v Jarabinkách 987
  10. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji 928

Téma: Zdravotné poisťovne


Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Chcel byť námorníkom, školí kapitánov. Z lásky k Dunaju si urobil živobytie

Význam vodného turizmu sme nedocenili, chýbajú služby, tvrdí Komárňan Marián Molnár

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Dnes je dvadsaťpäťka novou osemnástkou, tvrdí dlhodobý výskum adolsentov.

EKONOMIKA

Obchody už nechcú zbytočne vyhadzovať potraviny

Reťazce vyhadzujú tony potravín, mnohé končia v koši zbytočne.

Neprehliadnite tiež

Volvo Cars natlačí do závodu v Južnej Karolíne miliardu dolárov

Volvo je v poradí tretím veľkým výrobcom áut, ktorý prichádza do Južnej Karolíny.

Čínská Alibaba chce vybudovať globálnu logistickú sieť, investuje miliardy

Alibaba, ktorá patrí k jednej z najhodnotnejších spoločností v Ázii, profituje z pokračujúceho apetítu čínskych spotrebiteľov.

Obchody už nechcú zbytočne vyhadzovať potraviny

Reťazce vyhadzujú tony potravín, mnohé končia v koši zbytočne.

Domáce výrobky už nebudú neznáme. Tesco im venuje regál

Projekt na podporu domácich výrobcov už ohlásil aj obchodný reťazec Kaufland.