Jogurty Clever v Bille chýbajú len dočasne

Niektoré výrobky, ktoré predáva reťazec Billa pod privátnou značkou Clever, sa už dlhšie nedajú kúpiť. Sieť tvrdí, že to len dočasné a s vlastnou značkou naďalej počíta.

Na mieste dočasne chýbajúcich jogurtov Clever sa objavili jogurty novej značky Billa.(Zdroj: SME - Zdenka Kollárová)

BRATISLAVA. Ak ste si chceli v minulých dňoch kúpiť jogurty pod privátnou značkou Clever v niektorej z predajní Billa, hľadali ste ich na pultoch márne. „V poslednom čase úplne zmizli jogurty, mlieko, ale aj závin Clever, čo sme zvyčajne kupovali,“ sťažuje sa čitateľ Roman z Galanty.

O tom, že na pultoch spomínané výrobky chýbajú, sme sa presvedčili aj v centre Bratislavy, pri návšteve niekoľkých predajní Billa. Hľadali sme ich márne.

„Jogurty Clever už vôbec nemáme,“ tvrdila jedna z predavačiek. Našli sme však na pultoch výrobky v žltých obaloch so značkou Billa.

Dve značky, dve skupiny

Privátna značka Clever podľa marketingovej manažérky reťazca Billa Martiny Kovacs nekončí. „Dočasný výpadok niektorých výrobkov je väčšinou spojený so zmenou dodavateľa, zloženia alebo obalu,“ vysvetľuje.

Dodávateľov mení sieť podľa nej vždy, keď nie je spokojná s kvalitou či s dodávateľským servisom. Alebo vtedy, ak nájde primeranú slovenskú alternatívu k zahraničnému dodávateľovi.

Značka Billa pribudla na pulty predajní vlani na jar.

S oboma značkami počíta Billa aj naďalej. „Ide o značky smerované na rozdielne cieľové skupiny,“ vraví Kovacs.

Svoje značky si držia

„Žiadna obchodná spoločnosť, ktorá uvedie na trh privátnu značku, sa jej tak ľahko nevzdáva,“ hovorí analytik agentúry pre prieskum trhu Terno Ľubomír Drahovský. Dodáva, že uvedenie značky na trh a jej prijatie u spotrebiteľov si vyžaduje čas aj náklady na marketing a reklamu.

Billa kategorizuje svoje privátne značky podľa Drahovského tak, aby vystihla potreby spotrebiteľov, ktorí v jej predajniach nakupujú.

Clever zostane pre strednú a nižšiu skupinu spotrebiteľov, čo akceptujú dobrú cenu za relatívne dobrú kvalitu, vysvetľuje Drahovský. Nová značka podľa neho cieli na tých, čo majú vyššie nároky a akceptujú aj vyššiu cenu.

Už skôr rozdelilo privátne značky do kategórií Tesco. To však tromi kategóriami podľa Drahovského skôr kopíruje rozdelenie privátnych zo zahraničia, kým Billa sa viac prispôsobuje nášmu trhu.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Hitparáda štiav
  2. 14. ročník AmCham „JOB FAIR“ v Košiciach
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  5. Malé knedličky, veľké dojmy
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  7. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  8. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  9. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  10. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 734
  2. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 247
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 8 653
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 955
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 757
  6. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 4 093
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 496
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 109
  9. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 332
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 183

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Kocáb: Kisku už dlho uznávam, ocenenie ma šokovalo

Pre SME hovorí, že je hrdý slniečkar. Keď pôjdeme tvrdou silou, nemáme šancu.

KULTÚRA

Minúta po minúte: La La Land zatiaľ získal štyroch Oscarov

Odovzdávanie budeme sledovať naživo.

TECH

Nokii sa podarilo vstať z mŕtvych. Ukázali Nokiu 3310

Majú Android, nízku cenu a dobrý hardvér.

ŠPORT

Sagan ukázal cit pre taktiku a ešte lepšiu formu ako pred rokom

V sobotu bol druhý, v nedeľu už vyhral.

Neprehliadnite tiež

Na letisku v Kráľovej prerušili prevádzku, na plochu vnikol bager

Incident na malom letisku 35 kilometrov od hlavného mesta pravdepodobne súvisí so sporom o pôdu.

Voľné ruky pre ministra Druckera už neplatia

Premiér Fico kritizoval šetriace opatrenia vo Všeobecnej zdravotnej poisťovni.

Nakupovať pôdu na Slovensku zrejme budú môcť aj cudzinci

Ministerstvo chce predložiť návrh novely o nadobúdaní vlastníctva poľnohospodárskeho pozemku.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop