Súčasťou veľtrhu INTERMEDIA bude 1.súťaž firemných značiek LOGOTYPTOP

Bratislava 26.septembra (TASR) - Prvá celoštátna súťaž firemných značiek a produktov pod názvom LOGOTYPTOP SLOVAKIA 2002 sa uskutoční v rámci tohtoročných ...

Bratislava 26.septembra (TASR) - Prvá celoštátna súťaž firemných značiek a produktov pod názvom LOGOTYPTOP SLOVAKIA 2002 sa uskutoční v rámci tohtoročných veľtrhov marketingovej komunikácie INTERMEDIA a výroby písmen a znakov pre reklamu SIGN, ktoré sa budú konať 1. až. 4. októbra v Bratislave.

Podľa informácií manažéra súťaže Tomáša Píseckého má súťaž predovšetkým zmapovať a zhodnotiť kultúru existujúcich firemných značiek na Slovensku. Od zaradenia tohto podujatia na veľtrh organizátori očakávajú, že formou súťaže podporia rozvoj grafického dizajnu v uvedenej oblasti výtvarného umenia. Chceli by tak prispieť k budovaniu vedomia odbornej verejnosti o nezameniteľnom fenoméne firemnej kultúry ako súčasti modelovania podnikateľského prostredia na Slovensku. Obchodná značka je prvým kontaktom podniku s verejnosťou a začiatkom konkurencie, dodal. Výstupom súťaže bude reprezentačná publikácia LOGOTYPTOP, v ktorej budú uverejnené logá 202 účastníkov súťaže. Súťaž obchodných značiek sa bude realizovať v 4 kategóriách, a to výroba a produkty, obchod a služby, kultúrno-spoločenská a zahraničná. Vyhlásenie výsledkov sa uskutoční 2. októbra o 13 h v hale D2 bratislavskej Incheby.

Na 8. veľtrh INTERMEDIA a 7. veľtrh SIGN Slovakia sa prihlásilo 65 vystavovateľov zo Slovenska, ČR a Rakúska.

Na základe výsledkov ankety sa dátum veľtrhu INTERMEDIA posunul o mesiac skôr ako vlani, informovala manažérka veľtrhov Mária Vašíčková. V spojení s výstavou Printing Packard sa tak pre výrobcov, obchodníkov a odborníkov vytvorí ucelená ponuka reklamných a tlačiarenských služieb pod jednou strechou.

Na ploche 3 500 štvorcových metrov (m2) sa budú prezentovať vydavateľstvá, firmy mediálne i z oblasti vonkajšej reklamy, marketingového poradenstva a výroby reklamy s dôrazom na stále aktuálne využitie internetu v marketingovej komunikácii. Dominovať budú nové trendy zdôrazňujúce kreatívnosť reklamy. Oproti vlaňajšku bude širšia účasť firiem, ponúkajúcich reklamné a darčekové predmety.

Novinkou na veľtrhu INTERMEDIA bude špeciálny Multimediálny ateliér ako súčasť mladých, najmä študentov. Vytvára priestor na oboznámenie sa s najlepšími európskymi multimediálnymi projektmi v spojitosti s diskusným fórom o ich tvorbe.

Súčasťou oboch akcií bude 9. ročník hudobného veľtrhu EXPOMUSIC. Plochu 150 m2 obsadí 14 výrobcov a predajcov zo SR, ČR a Rakúska. Napriek dlhodobej kríze v hudobnom priemysle organizátori veľtrhu chcú verejnosti, odborníkom a muzikantom ponúknuť prehliadku hudobných nástrojov, elektroakustických zariadení, ale i tvorbu hudobných vydavateľstiev a firiem podnikajúcich v hudobnom priemysle.

* ku gl

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 10 820
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 685
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 946
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 5 601
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 311
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 298
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 385
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 2 794
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 2 236
  10. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 190

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Zoznam vecí, na ktorých chce ušetriť štátna zdravotná poisťovňa

Výber úsporných opatrení, ako ho navrhla Všeobecná zdravotná poisťovňa.

KOMENTÁRE

Pozrime sa na pád predsedu Danka z výslnia

Aj keby výložky z pyžamy neodpáral, určite im už bozkami lásku neprejavuje.

DOMOV

Janušeka za kontrolu podniku v Žiline aj platia

Exministra používa magistrát ako prvok verejnej kontroly.

Neprehliadnite tiež

Premiéri krajín V4 sa stretnú k téme nekvalitných výrobkov vo Varšave

Fico v Trnave zdôraznil, že chcú reagovať na niečo, čo nemôžeme akceptovať, aby z nás robili občanov 2. kategórie.

UPC zvyšuje ceny internetu a televízie. Čo môžete robiť?

Káblová spoločnosť mení služby a ceny uprostred viazanosti, ľudia sa búria.

Briti budú múdri a ak budú ľudí potrebovať, pustia ich (rozhovor)

Analytik Next Finance Jiří Cihlář tvrdí, že Veľká Británia si po brexite bude zamestnancov z cudziny vyberať.

Medzi sto najatraktívnejších regiónov Únie patrí aj Bratislavský kraj

Konkurencieschopný región je taký, ktorý dokáže firmám aj obyvateľom ponúknuť atraktívne a udržateľné prostredie na život a prácu.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop