SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky
MÉDIÁ

Pozrite si výber najlepších januárových reklám

Pes je najlepšie antidepresívum, či slovenský print, ktorý zaujal aj na zahraničných blogoch. Pozrite si ďalší výber toho najzaujímavejšieho zo sveta reklamy.

V posledných dňoch sa na svetových reklamných blogoch čoraz častejšie skloňuje slovenská (čítate správne) reklama pre magazín Forbes. Print, ktorý vznikol v bratislavskej agentúre Jandl, ponúka trefný pohľad do zákulisia veľkého biznisu. Nakreslil ho americký ilustrátor Nate Hallinan, ktorý okrem iného spolupracoval s takými esami ako je Coca Cola či štúdio Walt Disney.
Ku koncu roka sa v médiách stále častejšie objavovali správy o tom, ktorá modelka nafotila nový kalendár. Ten pritom nepotrebuje sporo odeté devy, aby zaujal. Dôkazom je i tento skvelý nápad indickej očnej kliniky.
Svet sa podľa Kit Katu pomaly stáva jednou obrovskou Wi-Fi zónou. Vytvoril preto bezplatnú No Wi-Fi zónu, ktorá v okruhu piatich metrov rušila všetky dostupné siete. Presne v duchu ich známeho sloganu si tak ľudia mohli aspoň na chvíľu dopriať pauzu od všadeprítomného internetu.
Reklama organizácie na ochranu a adopciu zvierat má nielen peknú grafiku, ale aj silný odkaz. Ľuďom ukazuje, že pes je to najlepšie antidepresívum.
Slnko, more, piesok, sex - niektoré medzinárodné letiská sa môžu pýšiť viaczmyselnými a často vtipnými kódmi. To vo svojej kampani originálne využila britská cestovná kancelária, ktorá zákazníkom radí, aby si vybrali destináciu podľa svojej chuti.
Z týchto podpivníkov sa vám zatočí hlava. Výborná grafika pre indický e-shop s kondómami určenými (ako ináč) na kamasutru.
Posledný print nepatrí k najnovším, ale svojou jednoduchosťou uchvacuje i po mesiacoch. O pár týždňov sa v kanadskom Toronte uskutoční ďalší ročník festivalu židovských filmov. Plagát pre ten minuloročný môžeme smelo označiť za geniálny.

Ak by reklama mala svojho patróna, volal by sa Super Bowl. Na záver preto nemožno nespomenúť nedeľné finále amerického futbalu, ktoré je nielen sviatkom športu, ale aj reklamy. Tento rok sa cena za odvysielanie 30-sekundového spotu vyšplhala na astronomických 3,8 mil. dolárov. Pozrite si jednu z najlepších reklám tohtoročného Super Bowlu, ktorú krátko po zverejnení videlo na Youtube už milióny divákov. Táto pocta životu amerických farmárov chytí za srdce každého reklamného nadšenca.

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Najlepšie reklamy

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Koronavírus na Slovensku: Krízový štáb rokuje o lockdowne, podľa Naďa výrazne stúpa úmrtnosť (minúta po minúte)

Celkový počet nakazených na Slovensku dosiahol číslo 35 330. Pandémia Covid-19 si doteraz vyžiadala 115 obetí.

Minister obrany Jaroslav Naď.

Zasadá krízový štáb: Nemocnice sú potemkinove dediny, vravia lekári zo zasadnutia

Politici rokovanie odmietajú komentovať, kým sa neskončí.

Tlačová konferencia po mimoriadnom zasadnutí vlády.
Cynická obluda

Deľba práce v Slovane

A zatiaľ čo hráči vypadli odvšadiaľ odkiaľ sa dalo, fanúšikovia organizovali demonštráciu s výtržnosťami.

Dnes píše Matúš Ritomský

Tak vzniká toxická pena dní

Vnímať Igora Matoviča s rezervou, tak vyzerá návod na zachovanie duševnej rovnováhy.

Publicista Matúš Ritomský.

Neprehliadnite tiež

Adidas plánuje predaj značky Reebok pre dlhodobý prepad

Pokles tržieb spôsobila najmä vysoká previazanosť značky s americkým trhom.

Ilustračné foto

Počet zamestnávateľov i zamestnancov v septembri mierne vzrástol

Počet pracujúcich zamestnancov stále nedosiahol vlaňajšiu úroveň.

Sociálna poisťovňa.

Krajniakovi vyčítajú schválenie kurzarbeitu bez stanoviska tripartity

Minister podľa Konfederácie odborových zväzov pokračuje v likvidácii sociálneho dialógu.

Minister práce, sociálnych vecí a rodiny Milan Krajniak (Sme rodina).

Aj menšie poisťovne už pridali do zmluvných podmienok pandémiu

Donedávana mali poisťovne výluku pre plnenia v prípade epidémie alebo pandémie.