MÉDIÁ

Rádiá vlani odvysielali 1978 hodín reklamy

Šesť celoštátnych rozhlasových staníc odvysielalo v roku 2012 spolu 1978 hodín reklamy v celkovej hodnote vyše 81 miliónov eur.

BRATISLAVA. Vyplýva to z monitoringu spoločnosti TNS Slovakia.

Podľa neho vlani najlepšie reklamu dokázalo predávať Rádio Expres, ktoré tak malo získať vyše 26,5 milióna eur za 322 hodín odvysielaných spotov.

Najviac reklamy zase zaznelo za 12 mesiacov vo vysielaní Rádia Viva, a to vyše 76.000 spotov so súhrnnou dĺžkou 503 hodín. Tie priniesli rádiu zisk takmer 12,9 milióna eur.

Celkom odvysielali v minulom roku slovenské rádiá asi 280.000 reklamných spotov, čo je medziročný nárast o necelé tri percentá. Najviac ich mohli poslucháči zaznamenať v časovom bloku medzi 7.00 h a 9.00 h, keď ľudia zvyknú cestovať do práce. Najmenej reklamy naopak zaznie v čase medzi 19.00 h a 6.59 h.

Najčastejšie sa vlani rozhlasová reklama využívala na propagáciu osobných áut, časopisov a supermarketov. Tomu zodpovedal aj rebríček hlavných zadávateľov reklamy.

Najväčším bola automobilová spoločnosť Škoda Auto Slovensko, ktorá na rozhlasový marketing investovala viac ako 2,3 milióna eur. Nasledovala spoločnosť 7 plus s investíciami asi 2,1 milióna eur a Billa s výdavkami na úrovni 1,66 milióna eur.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Rastie nám pokrivená generácia?
  3. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  4. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  5. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  6. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  7. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  8. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  9. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať
  10. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  1. Detské zúbky sú veda
  2. Štartujú jesenné módne dni v Poluse
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku
  4. Rastie nám pokrivená generácia?
  5. Intímna hygiena – celoročná záležitosť
  6. Pivovar Šariš podporí cestovný ruch v Prešovskom kraji
  7. AAA AUTO za päť rokov predalo 320 tisíc vozidiel
  8. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba
  9. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj?
  10. FemFest 2017 ponúkne beh na opätkoch i koncert známej speváčky
  1. 3 mýty, ktorým ste možno uverili. Ale ako je to naozaj? 21 052
  2. Rastie nám pokrivená generácia? 7 754
  3. Zanzibar je plný lákadiel na dokonalú exotickú dovolenku 6 774
  4. Plug-in, hybrid alebo elektromobil? Poradíme, ako správne vybrať 5 459
  5. Kedy sa refinancovanie oplatí? 1 964
  6. Novinka v realitnom biznise! Zatiaľ dostupné len v Grand Koliba 1 818
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 1 801
  8. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 1 744
  9. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 1 668
  10. Intímna hygiena – celoročná záležitosť 1 232

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Povedať, že Fico III a Mečiar III už sú jedna k jednej, sa ešte nedá, ale synchronizovaná akcia proti Kiskovi je porovnateľná iba a len s únosom mladého Kováča.

KOMENTÁRE

Chvála hromadnej dopravy

Tie rozhovory, ktoré nevymyslíš a situácie, ktoré ťa zaskočia.

ŠPORT

Slovan má hráča, ktorý bol na úrovni Alexisa Sáncheza. Doma je na dne

Slovan ako jediný v tejto sezóne ešte neprehral.

DOMOV

Lipšic dostal za nehodu z minulého roka podmienečný trest

Súd odsúdil bývalého poslanca Lipšica.

Neprehliadnite tiež

Do Prahy dorazili čínske bicykle ofo, ide o najväčšiu bikesharingovú službu na svete

Obyvatelia Prahy môžu zadarmo jazdiť na bicykloch od firmy ofo. Stačí im na to len mobilný telefón.

V Bratislave otvorili pizzeriu Domino´s, druhú najväčšiu sieť na svete

Pizzeria Domino´s má v hlavnom meste problém s doručovaním.

Čoskoro prijme Slovensko eurosmernicu ATAD, ktorá má prispieť k férovému zdaneniu

Cieľom smernice je aj uľahčiť výmenu informácií medzi finančnými spravodajskými jednotkami pri identifikácii a sledovaní podozrivých transakcií.

Eset odhalil novú špehovaciu kampaň

Novú špehovaciu kampaň zaznamenal Eset v siedmich krajinách.