MÉDIÁ

Televízie vlani odvysielali 4770 hodín reklamy

Najväčším zadávateľom televíznej reklamy bol rovnako ako v predošlých rokoch Slovak Telekom, ktorého výdavky sa odhadujú na takmer 35 miliónov eur.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - TASR/AP)

BRATISLAVA. Celoštátne slovenské televízne stanice odvysielali v roku 2012 takmer 769.000 reklamných spotov v celkovej dĺžke 4770 hodín, čo je takmer 199 dní.

Zadávatelia tak investovali do televízií za 12 mesiacov viac ako 632 miliónov eur. Vyplýva to z údajov spoločnosti TNS Slovakia.

Viac reklamy, aj výdavkov na ňu

Medziročne rástlo množstvo reklamy aj výdavky na ňu. V roku 2011 sa investovalo zhruba 550 miliónov eur za súhrnných 4038 hodín reklamných spotov.

Ich priemerná dĺžka bola vlani rovnaká ako v roku 2011, teda 22 sekúnd. Medziročne sa však zvýšil počet tradičných 30-sekundových spotov, a to zhruba o pätinu.

Najviac reklám (3053 spotov) odvysielali celoštátne televízne stanice v piatok 23. novembra 2012. Lídrom v počte reklám v jednom bloku bola vlani TV JOJ, ktorá zaradil 7. mája 32 spotov v celkovej dĺžke 11 minút a 59 sekúnd.

Titul najsledovanejšej reklamy si odniesol Orange za spot odvysielaný na verejnoprávnej Jednotke 20. mája, po druhej tretine finálového zápasu majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji.

Najviac na JOJ a Markíze

Najväčší podiel na odvysielanej reklame mali súkromné televízne stanice TV JOJ a TV Markíza. Obe televízie spoločne z časového hľadiska odvysielali polovicu všetkej minuloročnej reklamy. Ďalších 23 percent všetkej reklamy mohli diváci sledovať na stanici Plus.

Najväčším zadávateľom televíznej reklamy bol rovnako ako v predošlých rokoch Slovak Telekom, ktorého výdavky sa odhadujú na takmer 35 miliónov eur.

Z rebríčka prvých desiatich zadávateľov vlani vypadol Procter&Gamble. Nahradila ho Poštová banka, ktorej minuloročné výdavky na televízny marketing sa odhadujú na vyše 12 miliónov eur.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 149
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 811
  3. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 6 145
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 103
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 6 000
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 538
  7. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 339
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 814
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 558
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 966

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

PLUS

Nespávajú, aby mohli prekladať titulky. Zadarmo a za pár hodín

I love you, povie filmová postava a v titulkoch sa objaví: Ja láska vy.

BLOG INEKO

Diktatúru či vystúpenie z EÚ už chce menej ľudí

Ľudí odmietajúcich demokraciu či EÚ je stále značná menšina.

Neprehliadnite tiež

Česi si vlani zobrali hypotéky za rekordných vyše osem miliard eur

K rekordnému záujmu o hypotéky prispeli, podobne ako na Slovensku, nízke úrokové sadzby a priaznivá ekonomická situácia domácností.

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

Chcete hypotéku? Banky zlacňujú, ale pomýliť sa dá ľahko (prehľad)

Ešte pred začatím jari, kedy sa predáva najviac hypoték, spustili banky akciové úroky.

Cena benzínu stále rastie, motoristi tankujú najdrahšie za rok a pol

Priemerná cena litra benzínu na čerpacích staniciach je 1,31 eura. Takáto cena bola naposledy v auguste 2015.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop