MÉDIÁ

RTVS: 35-tisíc za diel "Nikto nie je dokonalý" je primeraných

Návrat dvojice zabávačov Elena Vacvalová a Oliver Andrásy na obrazovky verejnoprávnej televízie nepovažuje Rozhlas a televízia Slovenska za drahý a sľubuje si od neho dobrú sledovanosť.

BRATISLAVA. Návrat dvojice zabávačov Elena Vacvalová a Oliver Andrásy na obrazovky verejnoprávnej televízie nepovažuje Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) za drahý a sľubuje si od neho dobrú sledovanosť.

Podľa zmluvy medzi RTVS a spoločnosťou New Hatrick na výrobu programu Nikto nie je dokonalý zverejnenej v Centrálnom registri zmlúv je suma za jeden diel 35 493,60 eura s DPH, pričom celkovo za 40 častí je to spolu 1 419 744 eur s DPH.

"Suma za jeden diel je primeraná a porovnateľná s reláciami rovnakého typu, ktoré RTVS odvysielala aj v minulosti," povedal pre agentúru SITA hovorca RTVS Richard Šümeghy. V sume 29 578 eur bez DPH za jednu reláciu sú, ako konkretizoval, aj jednorazové náklady na scénu, zvučku, grafiku, upútavky a hudbu v reláciách.

Článok pokračuje pod video reklamou

"Zo strany RTVS teda ide o dobrú investíciu. Oliver Andrásy, Elena Vacvalová a ich program sú najstarším slovenským televíznym formátom a v ktorejkoľvek televízii vždy zabezpečoval pre každú stanicu vysoko nadpriemerné výkony," zdôraznil hovorca RTVS.

"Od programu Nikto nie je dokonalý očakávame, že prinesie na obrazovky verejnoprávnej televízie programový slot pre rodinnú zábavu. Elena Vacvalová a Oliver Andrásy boli dlhé roky obľúbenými tvárami Slovenskej televízie, ešte predtým vysielali v Slovenskom rozhlase obľúbené nedeľné zábavníky – ich mená sa nerozlučne spájajú práve s verejnoprávnymi médiami," povedal ďalej pre SITA Šümeghy.

Základy formátu Nikto nie je dokonalý teda podľa jeho slov "vznikli na pôde verejnoprávneho média a prirodzeným vývojom sa vrátili spať na obrazovky RTVS".

Program Nikto nie je dokonalý s podtitulom - Oliver Andrásy, Elena Vacvalová a ich hostia v talk show, ktorá vás presvedčí, že aj múdry občas schybí vysiela RTVS vysiela každý utorok o 20:10 na Jednotke.

To, že duo zabávačov Andrásy - Vacvalová by mali pritiahnuť divákov, tak ako sa im to darilo v minulosti, dokázal podľa RTVS aj pilotný diel ich šou - silvestrovský špeciál Nikto nie je dokonalý, ktorý dosiahol vyše 20-percentný podiel na trhu, čo je viac ako dvojnásobok priemeru Jednotky a zaujal takmer pol milióna divákov.

"Nová talk show Eleny Vacvalovej a Olivera Andrásyho dosiahla vo svojom prvom vydaní v roku 2013 vysoko nadpriemerný podiel na trhu 12,6 % (cieľová skupina 12+), čo je výrazne nad priemerom Jednotky. Program oslovil v utorkovom hlavnom vysielacom čase (8.1.) takmer 300-tisíc divákov.

Definitívne to potvrdilo aj posledné vydanie (15.1.), ktoré napriek silnej konkurencii dosiahlo podiel na trhu nad priemerom stanice (11 percent v cieľovej skupine 12+).

Navyše, v tom čase vysielali športové stanice mimoriadne atraktívny zápas z KHL (Slovan Bratislava - HC Lev Praha), ktorý ubral divákov väčšine staníc," dodal pre SITA hovorca RTVS Richard Šümeghy.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Ekonomika

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  4. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  1. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  3. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  4. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. Salón architektov A0 – Coneco 2018
  10. Záhradný nábytok: aký materiál je najlepší?
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 21 078
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 15 902
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 14 840
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 11 199
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 8 634
  6. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 5 212
  7. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 4 310
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 397
  9. Iná tvár Mexika: Nocovanie s Indiánmi, dobrodružstvo v džungli 2 275
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 2 110

Téma: RTVS


Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Chorvátsky novinár pre SME: Nie som šťastný z futbalového úspechu

Tréner Zlatko Dalič premrhal možnosť zmeniť veci.

DOMOV

V Bratislave pristálo lietadlo bez podvozku a poškodilo dráhu

Podľa informácií tvnoviny.sk pilot zabudol podvozok vysunúť.

DOMOV

Expert: Nerozumiem, ako mohla skládka pri Vassal Eko fungovať tak dlho

Odpadová legislatíva je nastavená dobre.

Neprehliadnite tiež

Premlčané právo zo spotrebiteľskej zmluvy nebude možné vymáhať

Rezort navrhuje, aby premlčané právo zo spotrebiteľskej zmluvy nebolo možné vymáhať ani platne zabezpečiť.

Lajčák vníma dohodu o voľnom obchode medzi EÚ a Japonskom ako dobrú správu

Japonsko a EÚ podpísali dohodu o voľnom obchode, ktorá sa bude vzťahovať na tretinu globálnej ekonomiky.

Uber už investoval v Mexiku viac ako 500 miliónov dolárov.

Mexiko je štvrtým najväčším trhom Uberu z hľadiska počtu jázd.

Umelo vyrobené mäso by sa mohlo objaviť v reštauráciách už za tri roky

Firma Mosa Meat už pred piatimi rokmi predstavila laboratórne vyrobený hovädzí burger.