Odbyt Volkswagenu v Rusku vlani stúpol o takmer 40 percent

Nemecká automobilka plánuje v rámci ďalšej expanzie investovať do roku 2018 v Rusku celkovo miliardu eur do výstavby závodu na výrobu motorov v regióne Kaluga, 150 kilometrov juhozápadne od Moskvy.

MOSKVA. Predaj áut značky Volkswagen (VW) na ruskom trhu vlani prudko stúpol, medziročne o 39,6 % na 164.702 vozidiel. Informovala o tom dnes agentúra Reuters na základe údajov, ktoré zverejnil nemecký koncern.

Spoločnosť Volkswagen Group, ktorá okrem rovnomennej značky vlastní aj automobilky Škoda, Audi a Seat, minulý mesiac avizovala, že chce dosiahnuť nárast odbytu všetkých svojich modelov v Rusku v roku 2012 o 38 % na 315.000 kusov.

Nemecká automobilka plánuje v rámci ďalšej expanzie investovať do roku 2018 v Rusku celkovo miliardu eur do výstavby závodu na výrobu motorov v regióne Kaluga, 150 kilometrov juhozápadne od Moskvy.

Podľa odborníkov Ruska sa v priebehu 10 rokov stane najväčším automobilovým trhom v Európe a zosadí z tejto pozície Nemecko.

Volkswagen začiatkom týždňa informoval, že aj napriek európskej dlhovej kríze vzrástol predaj áut z jeho produkcie minulý rok na nový rekord vyše 9 miliónov kusov, a to najmä vďaka odbytu v Ázii a Severnej Amerike.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Naučme sa správne dochucovať ryby
  2. Od septembra opäť po starom
  3. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  4. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  5. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  6. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  7. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte
  8. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole
  9. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku
  10. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov
  1. Naučme sa správne dochucovať ryby
  2. 10 vecí, ktoré môžete dostať od zdravotnej poisťovne zadarmo
  3. Úspech na Majstrovstvách sveta v Quadrathlone
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom?
  5. Od septembra opäť po starom
  6. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš?
  7. ENERGOFÓRUM® 2017 spojí elektrinu a plyn pod jednu strechu
  8. 100 %-nú hypotéku môžete dostať aj na mestský apartmán
  9. Business Smartphones Connected to Public Wi-Fi Can Be in Danger
  10. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd
  1. Let s prestreleným srdcom: Samovraždy slovenských hercov 6 942
  2. Od septembra opäť po starom 6 002
  3. Získajte prístup k zamknutým článkom už o niekoľko sekúnd 4 734
  4. Mama taxi: Koľko najazdí rodič mesačne kvôli svojim deťom? 3 220
  5. Návod, ako si s kreditkou užijete dovolenku a ešte aj ušetríte 1 797
  6. 6 účinkov prírodného slovenského výrobku 1 732
  7. 5 tipov ako na zdravé nôžky v škole 1 193
  8. Máte doma retro kúsky spojené s pivom Šariš? 1 148
  9. Ako sme jazdili v socializme 1 091
  10. Leto nekončí! 1 046

Téma: Voľby v Nemecku


Článok je zaradený aj do ďalších tém Nemecko

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Odchod z koalície? Názory sú pol na pol, hovorí poslanec SNS

Fico ustúpil Dankovi a vláda v stredu nerokovala. Mandát premiéra do Salzburgu ministri nakoniec odsúhlasili na diaľku, Fico neprišiel na ohlásenú tlačovú besedu.

KOMENTÁRE

Fico môže stratiť viac než Danko

V prípade vabanku môže Smer stratiť viac než SNS. Už teraz má preň kauza nepríjemné dôsledky.

KOMENTÁRE

Podomový šmejd s jadrom Únie

Žiadna „super EÚ“ s jedným pevným jadrom sa nechystá.

Neprehliadnite tiež

Volkswagen hľadá v Bratislave stovky ľudí, pripúšťa aj nábor cudzincov

V automobilovom závode by mohlo do konca roka pracovať takmer 14-tisíc ľudí.

Volkswagen vyrobil o tisíce áut menej. Aké sú škody po štrajku

Slovenské automobilové závody podľa analytika opäť prekonajú ročný výrobný rekord, napriek štrajku vo Volkswagene.

Obchvat Ružomberka: už mal byť hotový, nakoniec bude meškať roky

Úsek D1 medzi Hubovou a Ivachnovou, ktorého súčasťou je aj obchvat mesta s 27-tisíc obyvateľmi, plánujú dokončiť až v roku 2021.

Babiš má prísť o eurofondy, znie z europarlamentu

Politici si musia vybrať, či budú sedieť vo vláde, alebo budú ich firmy čerpať eurofondy, tvrdí nemecká europoslankyňa.