Fiat chce plnú zamestnanosť vo svojich fabrikách do štyroch rokov

Taliansky výrobca automobilov Fiat chce dosiahnuť plnú zamestnanosť vo svojich prevádzkach v Taliansku do troch až štyroch rokov.

MILÁNO.

Vo štvrtok to vyhlásil šéf spoločnosti Sergio Marchionne. "So zapojením nových investícií dosiahneme do troch až štyroch rokov plnú zamestnanosť našej pracovnej sily v Taliansku,“ povedal Marchionne.

Spoločnosť Fiat požiadala taliansku vládu, aby schválila špeciálny plán prepúšťania v jej fabrike v juhotalianskom Melfi.

Spoločnosť tak chce získať priestor na reštrukturalizáciu pred začiatkom produkcie nového modelu automobilu. Automobilka o tom informovala v utorok. Dočasné prepustenie zamestnancov by sa malo začať 11. februára.

Fiat vládu požiadal o schválenie plánu, aby "mohla pokračovať v produkcii súčasného modelu na základe dopytu na trhu a urobiť investície potrebné na začiatok výroby dvoch nových výrobkov," informoval hovorca spoločnosti.

Vo fabrike v Melfi, ktorá patrí k najdôležitejším fabrikám Fiat v Taliansku, sa v súčasnosti vyrába model Punto. Automobilka pritom už v decembri avizovala, že chce investovať 1 mld. eur, aby od roku 2014 mohla v južnom Taliansku vyrábať nový Jeep a Fiat 500. V roku 2012 pritom predaje automobilov značky Fiat klesli na najnižšiu úroveň od roku 1979.

Najčítanejšie na SME Ekonomika


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  5. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  6. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  7. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  10. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  1. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 965
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 4 749
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 4 214
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 700
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 302
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 2 998
  7. Kam do tepla v januári? 2 464
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 257
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 107
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 1 276

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Predaj Telekomu stále nedokončili, štátu chýba sto miliónov eur

Aj zvyšný 49-percentný balík akcií operátora v roku 2015 kúpil nemecký Deutsche Telekom.

DOMOV

Harabin má k prezidentskej petícii bližšie, ako priznáva

Harabin sa zneužitia svojich údajov nebojí.

BRATISLAVA

Električkovú trať v Petržalke v máji stavať nezačnú

Výstavba necelých siedmich kilometrov električkovej trate trvá 20 rokov.

Neprehliadnite tiež

Najväčší tender tretej Ficovej vlády sa blíži do finále

ŽSR chcú modernizovať úsek za Bratislavou za viac než 300 miliónov eur.

Ekologické parky či hlukové mapy. Agrorezort schválil projekty zelenej infraštruktúry

Regióny môžu žiadať financie celkovo na desať oblastí.

Amazon vybral dvadsať kandidátov na umiestnenie druhej centrály

Výber miest a lokalít odštartoval prvú etapu súboja o tisícky pracovných miest a miliardy dolárov

Prečo zas meškajú tlačivá daňových priznaní a ako tomu predchádzať

Štát roky nerešpektuje vlastné pravidlá, aby zmeny zákonov plánoval dostatočne vopred.

Poplatok za sobáš budú možno platiť aj neveriaci, diskrimináciu odmietajú

Matriky majú s cirkevnými sobášmi viac práce ako s civilnými, tvrdia autori poplatku.